Citat:
Ursprungligen postat av
Sneccan3
Är det bara jag som såg när paulina gick upp i boxen hos nina rok@an? Blev så förvånad då paulina är lejonmammans mod. Nina verkade direkt förstå vem denna paulina var och det blev rena parodien. Paulina lät kraftigt berusad av något och nina spelade med för att få henne att snacka mer. Sen var det någon som skrev privat till paulina att hon skulle lämna boxen och det sa hon i liven. Sen gick hon ur o när nina ville ha upp henne igen så skrev hon att hon blivit begränsad och att det inte gick.
Sen har jag inte sett att nån nämnt att lejonmamma pratade om när hon blev tvångsinlagd på psyk. Hon sa att en doktor sa att han skulle döda/tysta henne och få henna att sluta andas och att han då gav henne en spruta och hon kunde inte andas. Hon sprang iväg och skrek (hur man nu kan skrika om man inte kan andas?) och la sig sen på golvet och då kom de fram och hjälpte henne.
Varför missar jag alla såna godbitar 😢 hoppas liven med Paulina ligger på Youtube men troligen inte, hade varit guld.
Hon är ju efterbliven och hänger med en annan sån äldre kvinna som också är det. De säger att de jobbar med all möjligt men det är inte så troligt. Paulina ska tydligen vara sjuksköterska också eller nåt sånt men det låter inte särskilt troligt med tanke på hennes mentala handikapp.
Det kanske låter hemskt men om en person föds med stora mentala handikapp, varför inte sterilisera? Att de skaffar barn leder ju till att de verkligen lider och mår skit resten av sina liv när barnen blir tagna och barnen får inte växa upp med sina föräldrar.
Deras liv präglas nu av att bara hålla på med detta och trakassera myndigheter och sprida desinformation och vara arga och ledsna osv. Så jävla onödigt när det hade gått att förhindra.