2024-01-20, 16:37
Medlem
KentWasHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Någonting är på G, Chrippa sitter förmodligen i detta nu och krattar upp linor, anjo står i garderoben och väljer bh inför kvällen.
Medan Julia sitter på insta och Chloe är helt bortglömd. Eller nej just det Lisen är med henne
Citera
2024-01-20, 16:37
Medlem
andrewcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Någonting är på G, Chrippa sitter förmodligen i detta nu och krattar upp linor, anjo står i garderoben och väljer bh inför kvällen.
😅😅😅😅
Citera
2024-01-20, 16:39
Medlem
Chrippa har laddat upp en bild på sin story där han har fotat sitt barn sittande i en stol i Anjos studio.

Ska vi på riktigt få bevittna en intervju med henne? Förstår dessa individer inte själva att det spelar ingen roll vad ett 3-årigt barn säger? Var det inte Jocke som senast inatt skrev att man inte skulle ladda upp bilder eller filmer på ett barn?

Alla borde spamma ner Jocke på alla ställen som är tillgängliga, med just denna fråga. Jag har gjort det själv, och om alla gör samma sak kanske vi kan stoppa den här skiten. För vad han själv än påstår så har det varit uppenbart från första början att Jocke är spindeln i nätet. Det är han som sitter på makten i form utav kontakter på Youtube etc.

Att inte någon myndighet, polis, socialtjänst eller någon VUXEN ingriper i det här är bortom mitt förstånd.
Senast redigerad av bjurskan 2024-01-20 kl. 16:44.
Citera
2024-01-20, 16:41
Medlem
KentWasHeres avatar
Fp
Senast redigerad av KentWasHere 2024-01-20 kl. 16:45.
Citera
2024-01-20, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Skulle va schyst med en pöbel som åker till Pontus och räddar barnen..

"I betalt samarbete med socialtjänsten i Norrköping"

Jag hade tänkt skriva något liknande som dig först, men det bryter mot reglerna på flashback. Och då blir man väl anmäld av en viss BPD-kvinna här inne, nämner inga namn men alla vet vem jag menar.

Jag hoppas att det jag skrev inte stämmer, men ingenting förvånar mig längre kring dessa sjuka individer.
Senast redigerad av bjurskan 2024-01-20 kl. 16:46.
Citera
2024-01-20, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Man ger sig fortfarande inte på upptagna personer... Säger ganska mycket om en person även det!!

Han kan ha hävdat att de hade gjort slut eller var på väg att göra slut för med tanke på hur han kunde hålla på i förhållandet med Julia hade ju det inte varit långsökt. Och så beror det ju på vem av dem som tog initiativet också. Men som sagt Chrippa var en vuxen man och hade kunnat sagt till Linnea att pysa men det gjorde han uppenbarligen inte utan han fortsatte uppmuntra det.
Så även om det är fel av "den andra" moraliskt så är det fortfarande den som är i förhållande som bär ansvaret och är den vidrigaste.
Och att Chrippa gått på flickor som är bra många år yngre än honom (i relation till åldersspannet) så säger det väldigt mycket också.
Citera
2024-01-20, 16:48
Medlem
Förhoppningsvis går samhället in och ger stackars barnet en trygg plats att bara få vara ett barn. Inget hetsigt nerknackat brölande adhd liv där båda föräldrar är inkapabla.
Citera
2024-01-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Medan Julia sitter på insta och Chloe är helt bortglömd. Eller nej just det Lisen är med henne

..i en städskrubb?
Citera
2024-01-20, 16:49
Medlem
Chrippa hintar om en ny reveal.... Få se då om det blir något konkret... Hoppas det kommer något ikväll!!
Citera
2024-01-20, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Det behövs inte att du letar upp dom. Det visa ju bara att det handlar om flera händelser och inte en anmälan om hämnd för att hon var sur på att han sa att han skulle bli ihop med J igen.
Om man lyssnar på L så pågår det förundersökning så hon har nog kontaktat åklagare eller polis efter att hon kom hem och vill att man går vidare.
Anmälningar är skickade från båda håll, vilket är helt rätt eftersom det inte finns något offer i den här historian.
Det är två aggressiva och mentalt instabila idioter som bråkat, vilket är rätt tydligt om man öppnar ögonen. Men självklart ska ändå bägge ta konsekvenserna av sitt handlade, och jag tycker inte någon av dom förtjänar mer clout efter att detta blåst över.
För min del är det iallafall slutprenumererat och färdigföljt.

Även Anjo är jag besviken på som tydligt tar ställning även efter det visat sig att även C är en idiot.
Citera
2024-01-20, 16:53
Medlem
Miys avatar
Nu räcker det inte med Kräftans ord, handskrivna brev och screenshots av meddelanden från anonyma ex.

Dags för de vuxna barnen att steppa upp lite.

Nu vill jag se filmer på en blodig gråtande Chrippa som visar upp blåmärken samtidigt som man hör Linnea ha totalt tokspel i bakgrunden osv.

Förutom screenshots som enkelt kan fejkas har de knappt presenterat några bevis på vad de hävdar överhuvudtaget.

Säger inte att Linnea är lugna drömtjejen men det här börjar bli lite väl töntigt.
Senast redigerad av Miy 2024-01-20 kl. 16:58.
Citera
2024-01-20, 17:01
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Rätt egendomligt att ett tragiskt relations/familjedrama som egentligen aldrig borde ha nått offentlighetens ljus i sociala medier, nu har nått ett sådant momentum att det just måste fortsätta publikt i sociala medier..

..vi som följer har liksom blivit en slags egen (dysfunktionell) individ i den här soppan som inte kan lämnas utanför. En slags lättmanipulerad nämndeman/domare som båda sidor febrilt måste få över på sin sida för att inte ryktet, karriären, statusen ska grusas.

Har något liknande skett i den här omfattningen tidigare i sociala medier? Eller kommer detta bli något slags "prejudicerande" fall för framtida relationstvister som förs i sociala medier? Är det kanske starten på bisarr trend vi ser?

Så sjukt hur vi matas med små nuggets där de annonserar sina framtida inlägg i förhoppningen att blidka publikjuryn - "Håll ut, snart kommer hela sanningen upp på bordet, del 2 snart ute", osv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in