Citat:
Kanske hade trott på sarkasm om det inte var med medföljande resonemang, men när resonemang kommer då inser man något är fel.Bara en tanke jag har att det är medvetet, då det alltid varit långt ifrån en traditionell politiker när det gäller hur han benämner sina meningsmotståndare, och även partikamrater han inte gillar. Olika former av öknamn har han ju alltid kört med, vem vet då om man kan utesluta att han medvetet blandar ihop politiker med varandra? Men, mest troligt är det inte så, utan förvirring på riktigt.
Bill Clinton har han vad jag vet aldrig refererat till, var en halvt sarkastisk kommentar från mig, att om han är på Obama nu, så är han på Bill Clinton i november. Men, helt allvarligt, om läget är så illa redan nu att han blandar ihop Biden och Obama vid upprepade tillfällen, samt blandar ihop Haley och Pelosi, så kommer det verkligen vara riktigt illa ställt om knappt fem år när presidentperioden han kandiderar till tar slut. Då kan det på fullaste allvar vara så, att han inte känner igen sina barn, eller är helt övertygad om att hans föräldrar lever. Din kompis som jobbar inom vården kan garanterat detta mer än mig, så du kanske kan kolla med honom/henne hur det mest troligt ser ut om fem år om det är som vi tror redan nu. Men som en lekman tror jag att det verkligen kan vara illa, om han ens lever så länge.
Bill Clinton har han vad jag vet aldrig refererat till, var en halvt sarkastisk kommentar från mig, att om han är på Obama nu, så är han på Bill Clinton i november. Men, helt allvarligt, om läget är så illa redan nu att han blandar ihop Biden och Obama vid upprepade tillfällen, samt blandar ihop Haley och Pelosi, så kommer det verkligen vara riktigt illa ställt om knappt fem år när presidentperioden han kandiderar till tar slut. Då kan det på fullaste allvar vara så, att han inte känner igen sina barn, eller är helt övertygad om att hans föräldrar lever. Din kompis som jobbar inom vården kan garanterat detta mer än mig, så du kanske kan kolla med honom/henne hur det mest troligt ser ut om fem år om det är som vi tror redan nu. Men som en lekman tror jag att det verkligen kan vara illa, om han ens lever så länge.
Har en del erfarenhet själv med demens, men första gången jag stötte på det så förstod man inte vad som det var.
Nu så är det så mycket enklare, och donalds har de senaste månader uppvisat klarar tecken på demens.
Men sure, det kan även eventuellt vara syfilis och om det är just syfilis.
Tycker fallet de senaste månaden har varit rätt långt, för före den punkten så sade jag aldrig att donalds hade demens.
Nu, väldigt tydliga markörer för demens och just hur hen talar om saker som skett för många år sedan och som det sker idag.