2024-01-21, 22:41
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Instagram till 351 är förnamnandranamnefternamn. Hoppas verkligen inte han blev avskräckt utan faktiskt kommer iväg på en sista resa till manila.

Den där gubben lär ge ett långfinger till alla, dra till Filippinerna och förhoppningsvis även livesända på TikTok/Insta. Blir spännande att följa i slutet av februari i alla fall.
Citera
2024-01-21, 22:45
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peoplenotabigfan
Tycker snarare han verkar vara onykter, han har en del utläggningar på tiktok också, finns inte en chans i världen att han är nykter i dem.

Fast Sara och Patrik brukar ofta påtala om personen stinker sprit. Jag tror bara han är rubbad helt enkelt.

Lite lik Stephen King också är han.
Citera
2024-01-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Han måste ju vara i nån slags alkoholpsykos?

"Men jag har haft en 18-åring och är 19-åring i Filippinerna jag k** skiten av"

Man fattar ju typ vad han vill säga men hur i helvete skriver den här "vetenskapsmannen"? Inte nog med att han oförskräckt basunerar ut sin kärlek till barn - vad i hela friden är det med människan i största allmänhet?

Jag tycker verkligen synd om anhöriga i det här fallet. Och slänger han inte sin son undrer bussen genom att säga att han har haft tillgång till hans datorer? Vilket jävla as.

Ja det verkar inte bättre än en alkoholpsykos såvida gäddan inte har någon störning (förutom den uppenbara - att han dras till barn).

I konversationen efter konfrontationen så skriver fiskaren att han inte ska vara i närheten av barn och han svarar att hans önskan är att flickan ska komma till Sverige och bli sjuksköterska när hon fyller 18. Det går verkligen inte att resonera med gäddan utan han kör bara på med sina, enligt honom, vettiga argument.
Det som stör mig mest är bilderna tillsammans med flickan, det gör fan ont i mig att se dem.

Citera
2024-01-21, 22:47
Medlem
Rekas avatar
#351 är verkligen nåt som sticker ut i mängden. Har inte sett en gädda hittills som är så öppen med sin perversa läggning.
Och det kändes helt bisarrt att när 13-åringen dansade sexigt, så passerade hennes mamma(?) alldeles bakom med en korg tvätt eller nåt.

Nä, 351 är i stort behov av vård.
Citera
2024-01-21, 22:50
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Fast Sara och Patrik brukar ofta påtala om personen stinker sprit. Jag tror bara han är rubbad helt enkelt.

Lite lik Stephen King också är han.

Sara skriver på Twitter att 351 är ”aspackad”
Citera
2024-01-21, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Den där gubben lär ge ett långfinger till alla, dra till Filippinerna och förhoppningsvis även livesända på TikTok/Insta. Blir spännande att följa i slutet av februari i alla fall.

Jag hoppas verkligen att dumpen får tag på ambassader och filippinska myndigheter som de skriver i inlägget. Det hade gett ett litet hopp om rättvisa ifall gäddan fått exempelvis inreseförbud i landet eller något likande.

Citera
2024-01-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wizardalien
Ja det verkar inte bättre än en alkoholpsykos såvida gäddan inte har någon störning (förutom den uppenbara - att han dras till barn).

I konversationen efter konfrontationen så skriver fiskaren att han inte ska vara i närheten av barn och han svarar att hans önskan är att flickan ska komma till Sverige och bli sjuksköterska när hon fyller 18. Det går verkligen inte att resonera med gäddan utan han kör bara på med sina, enligt honom, vettiga argument.
Det som stör mig mest är bilderna tillsammans med flickan, det gör fan ont i mig att se dem.

Värsta bilden tycker jag är i början när han ligger i sängen o håller om en mycket yngre flicka o trots att ögonen är blurrade så ser man på munnen att hon gråter… det är väl någon lillasyster i familjen som fick offra sig….
Citera
2024-01-22, 00:14
Medlem
Blackdollkillers avatar
Varit inne på hans insta nu. Det är en sjuk jävel.. Kolla lite på hans följare och dem han följer, verkar vara allmänna instaslynor allihop, inga vänner och familj direkt. Bara sånna ”trycker man följ så följer dem tillbaka”.
Tror iofs inte Sara har varken haft mandatet eller fått igenom att han åker direkt i fängelse när han åker till hennes land, så enkelt är det inte. Men man kan ju hoppas.
Fan vet om han bara var full på konfrontationen, han är nog lite efterbliven med? Hur som, hoppas han dör på något sätt iaf. Han kommer aldrig tillföra något positivt till denna världen.
Citera
2024-01-22, 00:22
Medlem
Domstolsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wizardalien

I sådana fall har alkoholpsykosen pågått i 15 år.
Citera
2024-01-22, 00:27
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Varit inne på hans insta nu. Det är en sjuk jävel.. Kolla lite på hans följare och dem han följer, verkar vara allmänna instaslynor allihop, inga vänner och familj direkt. Bara sånna ”trycker man följ så följer dem tillbaka”.
Tror iofs inte Sara har varken haft mandatet eller fått igenom att han åker direkt i fängelse när han åker till hennes land, så enkelt är det inte. Men man kan ju hoppas.
Fan vet om han bara var full på konfrontationen, han är nog lite efterbliven med? Hur som, hoppas han dör på något sätt iaf. Han kommer aldrig tillföra något positivt till denna världen.

Högst troligt att han kommer dö på något sätt, det gör varje människa…
I #351:s fall så hoppas man på förr än senare, gärna imorgon
Citera
2024-01-22, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Han följer bland annat @clavi.kids på Instagram. Tillverkar badkläder för barn och bilderna är... på barn i badkläder.

Han är förmodligen en obotlig pedofil. Tror det är hans övertygelse att han inte gör något fel. Jag menar, han skäms ju inte. Tvärt om...
Citera
2024-01-22, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson

Varför skulle han inte hamna i Filippinskt fängelse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in