2024-01-21, 17:20
Medlem
#351 på tiktok för 26 minuter sen
"I know she's young but you must checking for an early flight many years before😏" 🤮🤮
Citera
2024-01-21, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Är han id:ad och finns det någon rebus/devglan? (Sitter och letar men svårt att hitta bland alla inlägg när man kollar nån gång om dagen).

Detta är ju en riktig aktiv pedofil som borde stoppas! Många av Dumpens gäddor är ju bara desperata loosers som skulle börja skriva med alla av honkön mellan 10 och 100 som visar dem någon som helst uppmärksamhet, men aldrig skulle genomföra något.

Vad menar du? De gäddor som dumpen konfronterar är där för att träffa barn? Tror du de ska berätta en godnattsaga för dom?
Citera
2024-01-21, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Mods var dessutom riktigt snabba på att städa bort alla länkar till hans vidriga Instagram. Men hur som här kommer en rebus :

- Förnamn, samma som nuvarande statsminister
- Mellannamn, samma som hundälskande bagge i idoljuryn
- Efternamn, samma efternamn som en pensionerad mittfältare fotbollspelande Glenn född 5 januari 1960 , florerar ofta som kommentator på TV, 190 cm lång på vikipedia. Ej den mest folkkäraste Glenn som säljer ut sig på Unibet.

Facebook tycks fortfarande inte vara identifierat men hans instagram där han kramar barn är fortfarande uppe.
Så man kan inte skriva vad konton på Instagram eller tiktok heter heller? Redigerade bort namnet på tiktoken i mitt inlägg nu.🙈
Citera
2024-01-21, 17:29
Medlem
Tyvärr så är det här inte helt ovanligt i Filippinerna att föräldrar säljer sina barn fullt medvetna om vad som händer. Det ger dom pengar att bo bättre, kunna ge barnen utbildning mm. Det är fruktansvärt tragiskt. Finns många dokumentärer om just det fenomenet där pedofilerna inte behöver ragga på barnen utan bara kommer överens med föräldrarna.

En bra dokumentär från just Filippinerna är av Stacey Dooley investigates: mums selling their kids for sex.
Citera
2024-01-21, 17:34
Medlem
Bandoliers avatar
#200 lade alldeles nyss ut videon från Dumpen på sin egen Facebook.

Han verkar.....ja....inte riktigt anpassad för ett liv utanför madrasserad cell.
Citera
2024-01-21, 17:36
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Tyvärr så är det här inte helt ovanligt i Filippinerna att föräldrar säljer sina barn fullt medvetna om vad som händer. Det ger dom pengar att bo bättre, kunna ge barnen utbildning mm. Det är fruktansvärt tragiskt. Finns många dokumentärer om just det fenomenet där pedofilerna inte behöver ragga på barnen utan bara kommer överens med föräldrarna.

En bra dokumentär från just Filippinerna är av Stacey Dooley investigates: mums selling their kids for sex.

Har ingen direkt koll på lagarna i Filippinerna. Men det är väl ett brott där också att ha kontakt med minderåriga i sexuellt syfte? Om jag inte missminner mig så har det gjorts tillslag mot pedofilringar verksamma i Thailand/Filippinerna. Det är en tidsfråga innan mannen åker dit så det visslar om det.
Citera
2024-01-21, 17:38
Medlem
Jag har nu fått bort flera av #351s bilder på tiktok, där barn syns i väldigt lite kläder. De lämnade dock några och jag verkar inte kunna anmäla igen? Hoppas fler hittar dit och anmäler, helst så hela kontot försvinner.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Har ingen direkt koll på lagarna i Filippinerna. Men det är väl ett brott där också att ha kontakt med minderåriga i sexuellt syfte? Om jag inte missminner mig så har det gjorts tillslag mot pedofilringar verksamma i Thailand/Filippinerna. Det är en tidsfråga innan mannen åker dit så det visslar om det.

Ja o i dokumentären jag nämnde följer dom med polisen när dom gör ett gripande där 2 mammor ska sälja sina 5 barn till västerlänningar. Även där fick dom visst inte ha penetrerande sex med dom två yngsta som va under 7-8år. Men dom äldre gick det bra med! 💔
Citera
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wizardalien
Fyfan vilken sjuk jävel, blev så sjukt provocerad av hans svar i konversationen med dumpen (dvs efter konfrontationen), visst att människor kan vara dumma i huvudet men det här är ju på en helt annan nivå. Fyfan vad jag hoppas att han råkar illa ut!

Han måste ju vara i nån slags alkoholpsykos?

"Men jag har haft en 18-åring och är 19-åring i Filippinerna jag k** skiten av"

Man fattar ju typ vad han vill säga men hur i helvete skriver den här "vetenskapsmannen"? Inte nog med att han oförskräckt basunerar ut sin kärlek till barn - vad i hela friden är det med människan i största allmänhet?

Jag tycker verkligen synd om anhöriga i det här fallet. Och slänger han inte sin son undrer bussen genom att säga att han har haft tillgång till hans datorer? Vilket jävla as.

Citera
2024-01-21, 17:43
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Byxmyndighetsåldern är 18 år i Fillipinerna och får man tro honom själv, så väntar han tappert på den dagen. Men som du skriver, vem vet om det är sant. Varför skaffar han inte bara någon som redan är 18 år isf? Något otroligt stort måste han få ut av det här upplägget, tänk bara vad resorna kostar och sedan alla filmer med mera.

Att det finns en lagstiftad 18-års-gräns betyder inte att den följs jättehårt. Men jag tror att Filippinerna stramat upp det hela lite.

Det verkar onekligen konstigt om han lagt så mycket tid och pengar på en random barn-hora utan att sätta på henne. Att vänta 10 år på att en unge ska bli vuxen utan att röra henne låter barockt. Särskilt om han är pedofil. Att fixa en fräsch 18-åring i Filippinerna kan inte vara så svårt.

Jag tror att han har sex med ungen. Men att han fattar att det ger 10 år på vatten och bröd att nämna det. Han är lite galen, men jag tror inte att han är dum på det sättet.
Senast redigerad av fido1986 2024-01-21 kl. 17:48.
Citera
2024-01-21, 17:45
Medlem
ZlatanManias avatar
Alkoholist eller idiot eller både och? #351 är ett riktigt äckel som gjort så i I helvete mycket fel men äntligen outad. Ett steg i rätt riktning iaf.
Citera
2024-01-21, 17:48
Avslutad
351

Det borde inte vara lagligt/möjligt att boarda ett flyg i Sverige med destination Asien om man dömts för barnsexbrott.

När han checkar in borde en röd liten lampa lysa.

Eventuellt Svalbard... definitivt inte Thailand/Filippinerna etc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in