2024-01-14, 12:09
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Viftandet gör mig arg. Så otroligt jävla megabögigt.

Verkligen, megabögigt var ordet!

Din avatar lockar mitt intresse. Är det månne det hemska vidret från England som nämndes tidigare i tråden? Isåfall skulle jag uppskatta mer info 😀
Citera
2024-01-14, 12:25
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
PappaStor #289 - telefonsamtal del 1

Här får man ha med sig att PS pratar på sin rumpmasdialekt med lååååånga vokaler och att han samtidigt låter både lismande och helt störd. Som en psyksjuk barnpsykolog. Farbror Barbro style. Jag har fetat det jag tycker är extra anmärkningsvärt. PS - PappaStor. S - Skurt.

Inte ordagrant, men nästan.

PS: Om vi träffas imorgon...
S: Jaaa…
P: Mmm… Då skulle jag vilja börja med att ta med dig ut och köpa glass, sitta och prata lite grann med dig och (otydligt)… se hur du och jag (mummel) klickar om man säger så.
S: Mmm.
PS: Det är vad jag skulle vilja börja göra.
S: Åhhhh…
PS: Ja. Och är det så att vi tycker att det är trevligt att vahettere vara tillsammans med varandra och (otydligt – nåt med ”tillsammans”) då skulle jag jättegärna ta med dig nånstans och myyyysa med dig, ha det trevligt och skönt med dig.
S: Åhhhh… Hur ska vi så här mysa då?
PS: Ja… Till att börja med så kanske vi kan ta det på nåt ställe där vi kan vara ensamma helt enkelt.
S: Åhhhh… Mysigt.
PS: Ja. Eller om vi kan göra det i, att jag åker in med bilen helt enkelt. Så att vi myser i bilen.
S: Men blir inte det jätteobekvämt? Eller blir det skönt?
PS: Det kan vara riktigt skönt i/med (?) bilar. Bilar kan vara… Om man flyttar runt sätena då kan man få ordentligt med plats.
S: Jaha.
PS: Ja. Hur lång är du förresten?
S: 1.60 typ.
PS: Ja, men då får vi lätt plats.
S: Ungefär. Jag har inte mätt mig på länge.
PS: Hehehehe (vidrigt äckelskratt). Ok. Men då får vi lätt plats tillsammans. Mmm. Och sen beror du lite på vad DU är mest intresserad av att prova på när vi myser tillsammans.
S: Ja…
PS: Jag vill göra allt mellan himmel med dig om man säger så.
PS: Det är du som får bestämma.
S: Jag vill… Eller… Jag vill så här testa på allting typ.
PS: Jaha? (låter jätteglad) Vad trevligt.
S: Ja…
PS: Men nånting som jag vet att jag kommer jättegärna vilja göra med dig om vi träffas imorgon det är att ge dig en låååååång varm kram och kyssa dig ordentligt.
S: Åhhhh… Ja… Jag vill också det.
PS: Mmm… Och kanske ifall det blir så att vi tycker om varandra väääääldigt mycket då vill jag göra dig till min flickvän.
S: Åhhhh… Men jag så här aldrig haft nån pojkvän.
PS: (otydligt)… som är så söt och vacker som du.
S: Vad ska vi så här mer göra eller vad är din typ så här fantasi?
PS: Ojojoj! Jag har måååånga fantasier. Nån fantasi är att vi är tillsammans, kanske att vahettere, vi har det trevligt och så en dag då vi håller på och myser med varandra så säger du bara till mig (otydligt) medan du viskar att du vill ha barn med mig.
S: Åhhh…
PS: Mmm-mmm. (låter som ett jävla äckel)
S: Vad mysigt.
PS: Jaa… Jag tror att det skulle vara jääääätteskönt och jääääättevackert.
S: Åhhh…

"Åhhh"
Tror att detta samtalet gjorde oss lika traumatiserade av både gädda och "barn"
Citera
2024-01-14, 12:29
Medlem
PROLIFICs avatar
PappaStor #289 - telefonsamtal del 2

Här diskuteras klädseln. Han publiceras i oktober och man ser att Sara + föripasserande är klädda i höstkläder.

PS: Mmm…
S: Det hade varit jättemysigt.
PS: Mmm… Har du tänkt nånting ikring att ha barn?
S: Jag vill ha barn.
PS: Du vill ha barn? (låter jättenöjd) Vad trevligt! Hur länge har du velat haft barn då?
S: Nej men, så här min syster är, hon är 24 nånting, jag har ingen koll, hon fick så här barn när hon var 19.
PS: Mm. Vill du ha barn i ungefär samma ålder eller vill du ha barn tiiiiidigare eller?
S: Och sen så här… Jag känner en som så här fick barn när hon var typ 15.
PS: Ooooohhh! (låter sjukt nöjd) Du ser! Jag gissar att du fått höra lite historier om hur det kan vara osv.
S: Ja, det är jättemysigt med jobbigt. Hihi.
PS: Ja, men du vet… Ifall vi får barn tillsammans då har du ju mig som kommer att kunna hjälpa dig. Så du behöver inte vara orolig.
S: Nej… Vad heter du?
PS: Jag heter (svarar sitt riktiga namn).
S: Vad fint…
PS: Ja, tack (otydligt). Och du då… Har du några fantasier?
S: Jag vet inte. Nej, men typ mysa.
PS: Mmm… Det kommer vi att göra. Lita på mig. Så det är helt enkelt du som bestämmer när vi kan träffas.
S: Vi kan nog träffas imorgon.
PS: Oh, vad trevligt. Nån särskild stans du vill att vi ska träffas?
S: Jag vet inte, jag ska kolla lite.
PS: Ok. Annars tänker jag så här att, om vi kan träffas vid Sundbybergs station. Det är enkelt att åka tåg för min del och ja… Jag hoppas att det är enkelt för dig också.
S: Jag ska kolla lite på det.
PS: Du är jäääääätteduktig.
S: Jag kan säga till min syster att jag ska till en kompis. Jag har så här en till kompis i Sthlm som jag också umgås med.
PS: Ja! Men gör det!
(Sedan är det en granne som skriver till PS, det är tydligen ”lite stökigt på gatan”.)
PS: Vad har du för kläder på dig nu?
S: Just nu ligger jag i mjukis.
PS: Mmmm! (låter nöjd) Vad trevligt!
S: Vad har du på dig?
PS: Eftersom att jag har tagit det lite lugnt så har jag mjukis och t-shirt. Jag brukar ha det när man är hemma och tar det lugnt. Hur kommer du att klä dig imorgon är vi träffas då?
S: Jag tror jag går i mina svarta mjukis.
PS: Ok… (låter missnöjd) Du har ingen kjol eller nåt sånt där du kan ha på dig?
S: Jo, det har jag.
PS: Jag tror att du skulle se jääääättefin ut i kjol.
S: Vad vill du att jag ska ha?
PS: Ja… Om du har… Då vill jag att du kommer klädd i kjol och en liiiiiten tight t-shirt eller en topp.
PS: Mm! Är det (otydligt)…så att det är kyligt ute så – en liiiiiten, liiiiiten jacka så klart. Men sen om jag skulle få bestämma… Helt och hållet över liksom vad du skulle klä på dig så tycker jag så här att… Duktiga flickor, när de träffar nån som de är intresserade av eller tycker om – då har de inga trosor på sig.
S: Hihi!
PS: Mmmm! (låter nöjd) Är du en duktig flicka, Skurt?
S: Ja… Eller jag tror det.
PS: Vad braaaa! Men då vet du vad du ska göra då? Vad duktig du är.
S: Mm…
PS: För duktiga flickor, de får nämligen, vahettere, belöningar.
S: Vad för belöning?
PS: Jaaa, du. Du kommer att tycka att den är jääääätteskön. Men vad det är, det (otydligt) inte förrän imorgon.
S: Men berätta nu, jag är jättenyfiken.
PS: Hehehehehehe! (det där äckliga psykfnisset igen) Jag kan ge dig en liten ledtråd. Det är nästan som att mysa, fast ändå inte riktigt, riktigt.
S: Du måste säga!
PS: Nej…. Du får veta imorgon. Hehehehehe! (nöjda psykfnisset)
Citera
2024-01-14, 12:36
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalez
Ahhh jag är trög i dag...
Det får man vara😊
Citera
2024-01-14, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Hon verkar iof gilla böcklingar. På företagets Instagram så gör hon reklam för ett event med känd bög från SVT och känd bög från TV4, båda med Skåne-koppling.

Hon besöker även 🏳️‍🌈-klubben Gretas i Göteborg, ”having a gay time” 🙃
Citera
2024-01-14, 12:43
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:

Här diskuteras klädseln. Han publiceras i oktober och man ser att Sara + föripasserande är klädda i höstkläder.

PS: Du vill ha barn? (låter jättenöjd) Vad trevligt! Hur länge har du velat haft barn då?
S: Nej men, så här min syster är, hon är 24 nånting, jag har ingen koll, hon fick så här barn när hon var 19.
PS: Mm. Vill du ha barn i ungefär samma ålder eller vill du ha barn tiiiiidigare eller?
PS: Ooooohhh! (låter sjukt nöjd) Du ser! Jag gissar att du fått höra lite historier om hur det kan vara osv.
PS: Ja, men du vet… Ifall vi får barn tillsammans då har du ju mig som kommer att kunna hjälpa dig. Så du behöver inte vara orolig.
PS: Mmm… Det kommer vi att göra. Lita på mig. Så det är helt enkelt du som bestämmer när vi kan träffas.
PS: Ok. Annars tänker jag så här att, om vi kan träffas vid Sundbybergs station. Det är enkelt att åka tåg för min del och ja… Jag hoppas att det är enkelt för dig också.
S: Jag kan säga till min syster att jag ska till en kompis. Jag har så här en till kompis i Sthlm som jag också umgås med.
(Sedan är det en granne som skriver till PS, det är tydligen ”lite stökigt på gatan”.)
PS: Eftersom att jag har tagit det lite lugnt så har jag mjukis och t-shirt. Jag brukar ha det när man är hemma och tar det lugnt. Hur kommer du att klä dig imorgon är vi träffas då?
PS: Ja… Om du har… Då vill jag att du kommer klädd i kjol och en liiiiiten tight t-shirt eller en topp.
PS: Mm! Är det (otydligt)…så att det är kyligt ute så – en liiiiiten, liiiiiten jacka så klart. Men sen om jag skulle få bestämma… Helt och hållet över liksom vad du skulle klä på dig så tycker jag så här att… Duktiga flickor, när de träffar nån som de är intresserade av eller tycker om – då har de inga trosor på sig.
PS: Jaaa, du. Du kommer att tycka att den är jääääätteskön. Men vad det är, det (otydligt) inte förrän imorgon.
PS: Hehehehehehe! (det där äckliga psykfnisset igen) Jag kan ge dig en liten ledtråd. Det är nästan som att mysa, fast ändå inte riktigt, riktigt.
Hahaha!! Fy för i helvete så vidrigt!
”Är du en riktigt duktig flicka Skurt?”🤣
Citera
2024-01-14, 12:44
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Och varför i helvete rapporteras inga dödsfall. Det måste vara bra längre än ett halvår sen Mr X gick bort. Kom igen nu Enes. Kom igen nu Reinhold. Kom igen nu Ronny. Kom igen nu 2024, av 340 gäddor borde nån trilla av pinn senast i vår. Man börjar ju få likabstinens de lux här.

Många av gäddorna verkar ju vara narcissister och då är ju självmord så gott som uteslutet. En laserman som jagar peddos är väl ett alternativ för att huvuden skall börja rulla.

Ps: jag är nykommen hem från en kortare visit i Tyskland och mellanlandade i Göteborg och stannade ett dygn. Jag har en bekant där som fick agera guide för jag har fotat lite kuriosa grejer/platser från diverse Dumpenkonfrontationer.
Ska posta dem här så fort jag har tid över 👍
Citera
2024-01-14, 12:46
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Viftandet gör mig arg. Så otroligt jävla megabögigt.
Alltså ja...
Man kan ju inte rå för att man är bög och det har man rätt att vara men vad fan är det med viftandet som en jävla diva, sluta med den där skiten.
Citera
2024-01-14, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Om man lever ett helt annat liv tillsammans med en kvinna, då står man fan inte för det.
Han är ju bi.
Citera
2024-01-14, 13:10
Medlem
ZlatanManias avatar
#347 verkar va några månader gammal så spontant är första frågan varför dom avvaktat så länge med publiceringen?

Annars är det en gädda som tillhör en av dom mer vidriga. Vågar inte ens titta Dumpenfolket i ögonen och är så in i helvete medveten om att det han gör är fel men likförbannat dyker han upp.
Citera
2024-01-14, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Självfallet kan jag det!

RUBEN MED TUBEN (napp igen)

Länk till rebus:
(FB) Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt

Devglan:
https://www.devglan.com/online-tools/text-encryption-decryption
Strålande, stort tack!!
Citera
2024-01-14, 13:16
Avslutad
Citat:

Fy faaan... spyr på äcklet.. vedervärdigt!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in