Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Sound
Men ändå finns det fler som visar på riskerna med detta vaccin, så ingen rök utan eld (och nej, jag orkar faktiskt inte lägga in citat).
Att du sen hävdar det är författarnas hypotes ser jag som en vinst i sig, med tanke på hur smutsig denna vaccinindustri är med div hot och där ryggradslösa skor sig för sin egen skull skulle jag inte bli förvånad om denna hypotes verkligen stämmer.
Tror du någon läkare ens tänker tanken på att ta rätt prover när patienten efter vaccination upplever bieffekter?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9483611/
Case study som inte innehåller någon som helst empiri och man kan bara spekulera i orsakssamband.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Sound
Tja, de uttrycker det bäst själva:
Citat:
Further exploration is necessary to establish a causal relationship between COVID-19 vaccines and the aforementioned autoimmune diseases.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Sound
Återigen en illa genomförd case study av samme Patel som ligger i Turkiska Hep-Forum (IF 0.8)? Han verkar ha gjort till sin livsuppgift att sprida misstankar mot COVID-vaccin. Han har dock aldrig lyckats hitta något orsakssamband.
Citat:
We believe that this case of AIP type 1 is likely a consequence of autoimmunity related to the COVID-19 vaccine.
...
In summary, we suggest that patients who present with new-onset diabetes mellitus or cholestasis with or without signs of obstructive jaundice in the era of widespread COVID-19 vaccination should be screened for IgG4-RD.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Sound
Egentligen är det sjukt onödig tid som läggs på att svara på dina inlägg, för om sanningen ska fram - vilka bryr sig? Känner du att du får fram ditt budskap på FL och i livet i övrigt?
Det förstår jag att du tycker, du verkar inte klara av att föra en debatt öht. Inte minst verkar du inte kunna acceptera att det inte finns några som helst indikationer på att Patel har rätt. Han TROR något, och erkänner det också. Det är exakt vad han skriver själv: "I believe". Det räcker tyvärr inte som argument i en vetenskaplig debatt
Sorry.