Citat:
Ursprungligen postat av
TunderTarFyr
Instämmer! Sven Erik Nordin skrev en bok om hur han blev frisk från cancer i sin penis. Hällre än att leva utan kuk körde han mednaturmedicin och blev frisk.
Han dog tydligen 89 år gammal förra året.
Men hans bok innehöll en hel del knasiga saker , blandat med vissa bra saker.
https://www.svaradoktorn.se/425406668
Intressant! 🧐 🤔
Jag ska ta mig tid att läsa allt…
Jag känner igen både hans namn och länken du bifogade…har läst den tidigare vill jag minnas.
Synd att det inte gick att öppna ex info kring autoimmuna sjukdomar….hade gärna velat läsa vad som står där.
Ja, bikarbonat är ex ett ämne som jag tror räddade mitt liv i samband med pandemin….
Men läser man samma sak på ex sidor kring skolmedicinen säger de tvärtom…
Typiskt när de vill dölja något…
För detta känner jag personligen är fel.
Strax innan min andra covidinfektioner av 7 st fick jag till mig (från andra sidan) om att börja med bikarbonat i ett specifikt syfte…vilket jag gjorde och jag vet att det var just det som räddade mitt liv den gången.
2 månader efter infektionen och när akuten till slut gav med sig efter mitt tjat om att något var fel, att jag kände att jag inte fick tillräckligt med syre i kroppen trots att syremättnaden i klämman på fingret visade 97%…..
Till slut togs den blodgas…jag tjatat på.
Jag hade då (2mån senare) 30% oxygenmättand i mitt venösa blod 😳
Min resa är ännu inte över.. 8 månader senare var jag uppe i 70%.. och än idag kämpar jag för att se hur mycket hjärnskador samt skador jag har fått i mina kärl o vävnader.
Till detta ska även vaccinskadan läggas till 😣
Utan bikarbonatet så hade syresättningen varit ännu lägre och jag hade varit död.
Bikarbonatet i sig gör pH värdet mera basiskt..och i sin tur kan höja syresättningen i cellerna.
Ett normalt och surt PH-värde i magsäcken ska kunna eliminera virus i matsäcken….
Bikarbonatet i sig ska motverka detta och med det så blir ju viruset kvar…
Vandrar sen runt i kroppen….
Men i mitt fall så överlevde jag för att jag uppenbarligen klarar av att hushålla med det syret jag haft…. Trots att den åkte ner i botten.
Men symptomen och biverkningarna är många. Led av sömnattacker dagligen i 2-år (kommer o går än)… samt kramper, hematom, BT förändringar samt dålig cirkulation och massa fel i huvudet 😔
viruset vet jag är kvar latent…
Som EBV virus. Det ligger slumrande i cellerna.
Frågan är om jag någonsin kan o kommer bli frisk?
Jag hade velat veta vad PH-värdena låg på vid alla dödsfall av covid!
Covid virus dör uppenbarligen inte i magsäcken trots ett surt PH-värde runt 1,5-3
Däremot så påverkar metabol acidos oxygenmättnaden i blodet…och leder till bla hypoxi…. Något som ingen kollar 😩
Att jag nu vet är att jag själv är i vården och vet någotsånär vart jag ska börja kolla…
Men vad hjälper det när kollegor på ex akuten eller personal på VC motarbetar genom viss okunskap…
Kvar blev ex jag som blev idiotförklarad.
Idag vet de bättre och jag har svart på vitt med alla mina provsvar jag samlat på mig från 2021-2023…..
Men ännu är inget klart.
Nu spånade jag iväg här….som vanligt 😂
Men det hela började med bikarbonat och sen pandemi 😷