2024-01-21, 18:39
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
Jojje, kränkt zigenare glad i piller & spelar poker säger väl de mesta…
Skönt väck med zigenarna!
2024-01-21, 18:57
Medlem
Jag VET inte vad som hände när Dessie bestämde sig för att lämna Farmen men jag har goda skäl att TRO att det var så här:
Tim tröttnade och föreslog att de båda skulle ha ett öppet förhållande så länge de var på Farmen (eller vara "kompisar" för att låna hans ord). Dessie blev då sur och hoppade genast i säng med Jojje (eller "piggat upp min tillvaro på både det ena och andra sättet" för att låna hans ord). Nöjd med sin insats ställde hon sig och målade hönshuset. Bäst som hon myste över hur sårad Tim skulle bli kom Desirée älgande och berättade för henne att när hon (Desirée alltså, inte Dessie) skulle gå ut med komposten så hade hon (Desirée alltså, inte Dessie) fått se hur Tim stod och dunkade på Anna mot utedassväggen. Fylld av upphetsning var hennes (Desirées alltså, inte Dessies) första tanke då att springa och skvallra. Vilket hon (Desirée alltså, inte Dessie) nu alltså gjorde, inte helt utan skadeglädje bör sägas. Dessie fick då ett skenanfall och föll så att säga på eget grepp. Hon släppte penseln och resten vet ni. Hon åkte hem (Dessie alltså, inte Desirée) och Tim fortsätter med sitt pigtjusande (vem blir nästa "offer" för den stuten måntro?). Och Desirée ler i mjugg medan Jojje straffades med tandvärk.
"Männskan spår, men Gud rå'r".
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-01-21 kl. 19:00.
2024-01-21, 19:13
Medlem
Erki122s avatar
Angående tinget

2024-01-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Angående tinget

2024-01-21, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Jag VET inte vad som hände när Dessie bestämde sig för att lämna Farmen men jag har goda skäl att TRO att det var så här:
Tim tröttnade och föreslog att de båda skulle ha ett öppet förhållande så länge de var på Farmen (eller vara "kompisar" för att låna hans ord). Dessie blev då sur och hoppade genast i säng med Jojje (eller "piggat upp min tillvaro på både det ena och andra sättet" för att låna hans ord). Nöjd med sin insats ställde hon sig och målade hönshuset. Bäst som hon myste över hur sårad Tim skulle bli kom Desirée älgande och berättade för henne att när hon (Desirée alltså, inte Dessie) skulle gå ut med komposten så hade hon (Desirée alltså, inte Dessie) fått se hur Tim stod och dunkade på Anna mot utedassväggen. Fylld av upphetsning var hennes (Desirées alltså, inte Dessies) första tanke då att springa och skvallra. Vilket hon (Desirée alltså, inte Dessie) nu alltså gjorde, inte helt utan skadeglädje bör sägas. Dessie fick då ett skenanfall och föll så att säga på eget grepp. Hon släppte penseln och resten vet ni. Hon åkte hem (Dessie alltså, inte Desirée) och Tim fortsätter med sitt pigtjusande (vem blir nästa "offer" för den stuten måntro?). Och Desirée ler i mjugg medan Jojje straffades med tandvärk.
"Männskan spår, men Gud rå'r".

Vad i hela helvete är det du går på? Det där kan vara det värsta dravlet jag läst sedan en Död o återfödd tråd.
2024-01-21, 20:04
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumFlex
Jag vet inte om polskans pattar är riktiga, tyvärr. ¯\_(ツ)_/¯
Vad tror du? https://imgur.com/a/4wADjCG

Är hon Polack? Knullvänlig iaf.
2024-01-21, 20:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
Jojje, kränkt zigenare glad i piller & spelar poker säger väl de mesta…
Ah hatten!

Men det är ju 2 hattbärare i årets säsong
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-21 kl. 20:27.
2024-01-21, 20:24
Avslutad
En sån som jennifer ska inte få gå fritt i samhället.
2024-01-21, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Skönt att Per äntligen börjat stå upp mot ortengänget. Härlig seger också. Verkar som att Alessia väljer Cornelia eller Ronja som storbonde för att röra om i grytan lite och hämnas på ortengänget, och isåfall är det mer än välkommet.
Verkligen! Bra att han tog ton mot Jojje och verkligen härlig seger. Tuffa gänget har nu snabbt reducerats med tre personer. Alessia väljer säkert Ciro. Större skräll än så vågar hon inte göra.
2024-01-21, 20:27
Medlem
Crapmagics avatar
Det är etniska motsättningar på Farmen igen, invandrarna mot svenskarnas värderingar
när det kommer till arbetsmoral, och alla förstår att Jojje är lika betingad att alltid
ta parti för sina egna utanförskapare

eller som Per uttryckte det "se med samma ögon"
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-21 kl. 21:19.
2024-01-21, 20:33
Medlem
LiberalGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det är etniska motsättningar på Farmen igen, invandrarna mot svenskarnas värderingar
när det kommer till arbetsmoral, och alla förstår att Jojje alltid också kommer
ta parti för sina egna utanförskapare vad behändigt att tv4s etniska urval är 60/40 så att det ska bli svårare för svenskarna att vinna paktspelet

eller som Per uttryckte det "se med samma ögon"

Ciro verkar stå på svenskarnas sida.
2024-01-21, 20:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberalGuy
Ciro verkar stå på svenskarnas sida.
Det vet jag inte vem det är jag gissar på hatt Nr:2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto