2024-01-21, 18:24
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Inte sett någon inspelning som bekräftar att Chrille kastar flaskor på henne. Det är dunsar och Linnea som gnäller, det är en helt svart bild, följt av att Linnea sen berättar att han då kastade flaskor och sedan visar hon blåmärken som hon påstår att hon fått i samband med det. Det är absolut inte bevisat bortom rimligt tvivel att han har kastat saker på henne. Ingen domstol hade dömt någon på så svaga grunder.

Vi vet inte utfallet i en rättegång. Man la ner den för det ansågs inte tillräckligt för fällande dom utan Linneas vittnesmål.

Ja, han kastar alltså flaskor på henne, det förekommer våld.. Herregud.
Senast redigerad av Akacia2050 2024-01-21 kl. 18:28.
Citera
2024-01-21, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Det låter för larvigt för att vara sant men är 99% på att de sa det i sin 2:21 timme video.... måste kolla igen.... låter för sjukt att det tar upp det som ett argument till att Linnea är psyko.... jag återkommer!

Och i videon där Julia fått otroheten avslöjad är det fläckar på väggen, det om något borde ju tyda på att Julia är psyko också 🤦🏼...det är inte lätt för Chrippa att i ena förhållandet få en fläckig vägg och i nästa nerfläckade kläder, stackarn 😅😂
Citera
2024-01-21, 18:31
Medlem
Chrippas youtube kanal kommer aldrig tillbaka?
Han fortsätter att släppa videos på Bröderna Berg.
Citera
2024-01-21, 18:32
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Och i videon där Julia fått otroheten avslöjad är det fläckar på väggen, det om något borde ju tyda på att Julia är psyko också 🤦🏼...det är inte lätt för Chrippa att i ena förhållandet få en fläckig vägg och i nästa nerfläckade kläder, stackarn 😅😂

Chrippa påpekar att han går runt när Linnea förföljer honom, "DET HÖR MAN PÅ VIDEON". Han går alltid omkring när han är oskyldig.... som när Julia skäller ut han
Citera
2024-01-21, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Det värsta av allt är att hon slår och kallar en treåring "hora hora hora".
Det gör hon inte
Citera
2024-01-21, 18:33
Avslutad
Chrippas video har i skrivande stund 12,8k likes, 300 dislikes. Linneas video har 4,4k likes, 5,7 dislikes. Betyder detta att folk står på Chrippas sida? För senast igår så upplevde jag att folk stod på Linneas sida, på bland annat TikTok.
Citera
2024-01-21, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vi pratar om psykisk och fysisk misshandel och Anjo pratar om att folk vill ha underhållning?
Chrippa sitter och sjunger och verkar inte alls så psykisk nedbruten och skör. Vidrigt vidrigt vidrigt. Nu kommer det vara tyst tills Linnea släpper del 2 och då måste Anjo analysera.
Ingen som funderar på varför inte Linnea analyserar Anjos alla timmar av förtal
https://youtu.be/iBB3sNE7xys?si=P415Fl_QgbgmFHWp

Här är Happy Family, precis utsläppt från Kronobergshäktet...

Jävla idioter, Anjo får vara med, frågan är varför han kränker sina egna barn?

Så sorgligt, Chloé gråter och upprepar jag älskar dig pappa...

Det är så otroligt hemskt, när man vet hur alla manipulativa lögner byggts upp.
Detta var innan Chrippa drog iväg för att fixa Linnéa, förmå henne att kontakta åklagaren om meddela att hon inte vill gå vidare.

Hycklare hela högen.

Detta är riktigt illa.
Citera
Medlem
htsolna08s avatar
Är chrippa tillsammans med julia igen då?

https://www.youtube.com/watch?v=iBB3sNE7xys
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, det är han säkert, och det får du tycka också. Jag diskuterar den påstådda misshandeln, som inte har något stöd ur Linneas video. Punkt slut.

Bevis för vad? Det är Chrille som gapar och skriker, som följs av att Linnea berättar att efter det här slog han mig. Om du inte kan se att trovärdigheten i en sån berättelse kan ifrågasättas, då är du ganska korkad. Eller så är du förblindad av ditt hat mot Chrille att du skulle gå på allt som någon säger om honom som inte är till hans fördel.

Jag anser att när en person går ut och anklagar en för såna här saker så har man rätt att bemöta anklagelserna i en video. Att Chrille inte har en massa smyginspelade bråk att flasha med i den videon talar också till hans fördel. Det säger något om skillnaden mellan de två, att den ena spelat in den andra i massa dåliga situationer, i syfte att använda det senare för att fucka för den andre. Då är det enda man kan göra att bemöta det som sägs, och jag tycker inte att Chrille ger några ofattbara förklaringar på någon av incidenterna.
Är du så förblindad av ditt hat till Linnea så att du sväljer allt från Chrille?
Ungefär som Julia ner på knä gapa och svälj när han knäpper med fingrarna.
Det Chrille gör mot Linnea på inspelningarna kan vi höra och se det han har att komma med är verbal runkfest med Anjo och noll bevis för något annat.
Citera
2024-01-21, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Chrippas video har i skrivande stund 12,8k likes, 300 dislikes. Linneas video har 4,4k likes, 5,7 dislikes. Betyder detta att folk står på Chrippas sida? För senast igår så upplevde jag att folk stod på Linneas sida, på bland annat TikTok.

Ja, i skrivande stund är det nog chrippa som är vinnaren i situationen, trots alla vändningar och trots linneas video igår.
Dom är nog inte oskyldiga någon av dom, men gaphalsen ligger lite högre över ytan än ormen just nu.
Citera
2024-01-21, 18:40
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Bra att han insett att dumpa slynan

Nu vill vi se lite videos med han och jacke
Citera
2024-01-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Är chrippa tillsammans med julia igen då?

https://www.youtube.com/watch?v=iBB3sNE7xys

Den är gammal. Den utspelas efter han kom ut från häktet men innan han åkte iväg till Spanien med Linnea
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in