Citat:
Återigen svarade du inte på att informationen om att Chrippa är ett svin kommit från flera olika och oberoende håll (snarare till och med helt motsatta), varav det från Julia även var i förhör, under rättsligt tak, och som hon tog upp helt utan att det ens avhandlades där och då och inte bara från ett håll.
Allt har blivit så mycket större än en misshandelsanmälan vilket du verkar ha låst in dig på ...som hon dessutom inte ens själv uppförde.
Det visar på vem som är den som låst sig vid sin uppfattning om vad som hänt 🤷🏼
Allt har blivit så mycket större än en misshandelsanmälan vilket du verkar ha låst in dig på ...som hon dessutom inte ens själv uppförde.
Det visar på vem som är den som låst sig vid sin uppfattning om vad som hänt 🤷🏼
Ja, det är han säkert, och det får du tycka också. Jag diskuterar den påstådda misshandeln, som inte har något stöd ur Linneas video. Punkt slut.
Citat:
Bevis för vad? Det är Chrille som gapar och skriker, som följs av att Linnea berättar att efter det här slog han mig. Om du inte kan se att trovärdigheten i en sån berättelse kan ifrågasättas, då är du ganska korkad. Eller så är du förblindad av ditt hat mot Chrille att du skulle gå på allt som någon säger om honom som inte är till hans fördel.
Jag anser att när en person går ut och anklagar en för såna här saker så har man rätt att bemöta anklagelserna i en video. Att Chrille inte har en massa smyginspelade bråk att flasha med i den videon talar också till hans fördel. Det säger något om skillnaden mellan de två, att den ena spelat in den andra i massa dåliga situationer, i syfte att använda det senare för att fucka för den andre. Då är det enda man kan göra att bemöta det som sägs, och jag tycker inte att Chrille ger några ofattbara förklaringar på någon av incidenterna.