2024-01-21, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Återigen svarade du inte på att informationen om att Chrippa är ett svin kommit från flera olika och oberoende håll (snarare till och med helt motsatta), varav det från Julia även var i förhör, under rättsligt tak, och som hon tog upp helt utan att det ens avhandlades där och då och inte bara från ett håll.
Allt har blivit så mycket större än en misshandelsanmälan vilket du verkar ha låst in dig på ...som hon dessutom inte ens själv uppförde.

Det visar på vem som är den som låst sig vid sin uppfattning om vad som hänt 🤷🏼

Ja, det är han säkert, och det får du tycka också. Jag diskuterar den påstådda misshandeln, som inte har något stöd ur Linneas video. Punkt slut.

Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Du får gråta ihop med Chrippa det är ju tydligen skitsynd om er.
Varför ifrågasätter du inte Chrippas skit som han inte visat ett spår bevis på utan hoppar på en ung tjej som visar upp bevis som inte går att snacka bort.

Bevis för vad? Det är Chrille som gapar och skriker, som följs av att Linnea berättar att efter det här slog han mig. Om du inte kan se att trovärdigheten i en sån berättelse kan ifrågasättas, då är du ganska korkad. Eller så är du förblindad av ditt hat mot Chrille att du skulle gå på allt som någon säger om honom som inte är till hans fördel.

Jag anser att när en person går ut och anklagar en för såna här saker så har man rätt att bemöta anklagelserna i en video. Att Chrille inte har en massa smyginspelade bråk att flasha med i den videon talar också till hans fördel. Det säger något om skillnaden mellan de två, att den ena spelat in den andra i massa dåliga situationer, i syfte att använda det senare för att fucka för den andre. Då är det enda man kan göra att bemöta det som sägs, och jag tycker inte att Chrille ger några ofattbara förklaringar på någon av incidenterna.
Citera
2024-01-21, 18:00
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peaceplease
Det kan tyvärr vara sant, som du säger.

Men kolla bara vad Anjo håller på med, han är helt hänsynslös, läser upp Chrippas anteckningar, förhör chriippas dotter, uppenbart att han inte har någon empati.

De tänker bara på hur de ser ut utåt, de har inte skrupler.

Total laglöshet på internet, tragiskt.
Citera
2024-01-21, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej...det är att saker är tagna ur sin kontext.
Men det är en petitess 😌

Vadå nej? Så som han skrev så hade han skrivit taget ur sitt kontext. Allt jag skrev är korrekt.
Citera
2024-01-21, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jag tror faktiskt hans våld och hans skrikande om hora hora hora och hans sätt mot henne är värre för L än att han falskt anmält henne.

Det värsta av allt är att hon slår och kallar en treåring "hora hora hora".
Citera
2024-01-21, 18:06
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, det är han säkert, och det får du tycka också. Jag diskuterar den påstådda misshandeln, som inte har något stöd ur Linneas video. Punkt slut.

Bevis för vad? Det är Chrille som gapar och skriker, som följs av att Linnea berättar att efter det här slog han mig. Om du inte kan se att trovärdigheten i en sån berättelse kan ifrågasättas, då är du ganska korkad. Eller så är du förblindad av ditt hat mot Chrille att du skulle gå på allt som någon säger om honom som inte är till hans fördel.

Jag anser att när en person går ut och anklagar en för såna här saker så har man rätt att bemöta anklagelserna i en video. Att Chrille inte har en massa smyginspelade bråk att flasha med i den videon talar också till hans fördel. Det säger något om skillnaden mellan de två, att den ena spelat in den andra i massa dåliga situationer, i syfte att använda det senare för att fucka för den andre. Då är det enda man kan göra att bemöta det som sägs, och jag tycker inte att Chrille ger några ofattbara förklaringar på någon av incidenterna.

Hur förväntar du sig att en sådan inspelning ska se ut? Chrippa kastar flaskor på Linnea hör man i ett klipp. Man hör henne säga " sluta, sluta". Nej, det är bevisat utom alla rimliga tvivel att de slår varandra, Chrippa säger själv att hon slår honom i videon med Anjo. Vi har allt svart på vitt.
Senast redigerad av Akacia2050 2024-01-21 kl. 18:11.
Citera
2024-01-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Läsk på en tröja?
Kan lika gärna vara han som dreglat ut det med tanke på hur mycket han spottar och har sig så fort han öppnar munnen

Kanyl-Chrippa är rena rama spottkobran så mycket saliv han har i mungipan så är det med stork risk hans egenproducerade smetana han fått på fejk-tröjan.
Citera
2024-01-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Han står väl och skriker på sin dotter???

Ja de också.
Citera
2024-01-21, 18:13
Medlem
Citat:
Men kolla bara vad Anjo håller på med, han är helt hänsynslös, läser upp Chrippas anteckningar, förhör chriippas dotter, uppenbart att han inte har någon empati.

De tänker bara på hur de ser ut utåt, de har inte skrupler.

Total laglöshet på internet, tragiskt.

Jag följer inte skiten på sociala medier, bara här.

Anjo verkar vara inblandad i en hel del skit. Vem tror han att han är egentligen?

Chrippas parapsykologiska bror och hans psykiskt labila flickvän som alltid skriker i deras spökjägarprogram?

Det ser ut som att vartenda barn i sammanhanget borde omhändertas.

Stackars, stackars barn alltså... deras mamma, Lisen, är hon något bättre eller också ett offer i sammanhanget?

Julia; verkar gå med på skiten också... låtsas vara någon slags "gullesnuttfamilj"!

Varför hänger de ut och använder barnen i sina intriger?

Usch, äckligt och vidrigt!
Citera
2024-01-21, 18:13
Medlem
Citat:
Hur förväntar du sig att en sådan inspelning ska se ut? Chrippa kastar flaskor på Linnea hör man i ett klipp. Man hör henne säga " sluta, sluta". Nej, det är bevisat utom alla rimliga tvivel att de slår varandra, Chrippa säger själv att hon slår honom i videon med Anjo. Vi har allt svart på vitt.

Inte sett någon inspelning som bekräftar att Chrille kastar flaskor på henne. Det är dunsar och Linnea som gnäller, det är en helt svart bild, följt av att Linnea sen berättar att han då kastade flaskor och sedan visar hon blåmärken som hon påstår att hon fått i samband med det. Det är absolut inte bevisat bortom rimligt tvivel att han har kastat saker på henne. Ingen domstol hade dömt någon på så svaga grunder.
Citera
2024-01-21, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Ja de också.

I vilket klipp då?
Citera
2024-01-21, 18:14
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Kanyl-Chrippa är rena rama spottkobran så mycket saliv han har i mungipan så är det med stork risk hans egenproducerade smetana han fått på fejk-tröjan.

https://www.youtube.com/watch?v=PT7hygcud2Q&t=3838s
"bevis på att Linnea är psyko, chrippa har bild men kanske visar senare, kanske ngt polisen måste gå genom först? advokaten kanske måste godkänna om han kan släppa det förtalet?"

https://www.youtube.com/watch?v=Jvmmkx1dtmA
"Chrippas mardrömsplats, psykon som häller vätska på kläder samt folket som hatar män som groomar barn"
Senast redigerad av kanblikul 2024-01-21 kl. 18:18.
Citera
2024-01-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piledriver
Varför engagerar Chrippa sitt barn i sina personliga konflikter. Är han efterbliven?

Här finns nåt till BrödernaBögs nästa video: Skabbe 🐺 gör MENSA-test! ✨

Varsågod 🦞 Jag fakturerar inte för denna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in