2024-01-21, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag menar att av alla dessa 350 så vet vi inte hur många dickpicks dom skickat till riktiga barn, hur många runkvideos barn fått ta emot, hur många riktiga barn som blivit groomade eller hur många riktiga barn som blivit våldtagna

Därför är det jätteviktigt arbete som dumpen lägger ner så att dessa gäddor blir exponerade och dom barn som är tidigare offer för gäddan kanske då vågar ta steget och göra en anmälan då hoppet om att förundersökningen kanske kan leda någon vart då det finns en identitet på personen

Tror du verkligen att det går till på detta sätt?? OMG
Citera
2024-01-21, 04:34
Medlem
Citat:
Personligen så anser jag att inte lärare ska ta tag i elever utan man måste bemöta elever på ett respektfullt sätt, det finns betydligt bättre sätt att lösa situationer

Sen har detta inget med dumpen o göra, dumpen hänger ut personer som agerar sexuellt mot barn, du talar om lärare som tappat sin förtroende hos elever och sen byter till en ny tjänst på en annan skola
Jag ser inte kopplingen till dumpen

Ok, du förstod ingenting av inlägget. Ha en bra dag.
Citera
2024-01-21, 04:44
Medlem
Citat:
Du använder dig av förolämpningar för att du inte gillar mina argument, det är ganska uppenbart
Kan du inte hålla dig saklig så är det nog bättre att du slutar skriver helt o hållet på forumet för personangrepp är mot reglerna

Enligt Sara och Patrik så har dom telefonkontakt med dom anhöriga för att stötta dom genom den svåra tid som gäddan har försatt dom i och tills dess att jag tar del av någon granskning eller annat som visar att det inte stämmer så måste jag tro på det givetvis, dom vill givetvis minska lidandet eftersom dom är sekundäroffer för gäddans handlingar och vill hjälpa dom att må bättre

Dom jobbar trots allt för barnens skull oavsett vad du eller andra väljer att tro

Hur vet du att de har kontakt med familjerna samt stöttar dem? I "min sanning" säger ju Patrik att det i princip aldrig händer att närstående utsätts för trakasserier. Det är intressant att konstatera att du vet en hel del och i vissa fall tror. Andras inlägg ska bevisas till 110%, helst med datum, bilder och underskrifter, annars är det "bullshit"
Citera
2024-01-21, 05:21
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Hur vet du att de har kontakt med familjerna samt stöttar dem? I "min sanning" säger ju Patrik att det i princip aldrig händer att närstående utsätts för trakasserier. Det är intressant att konstatera att du vet en hel del och i vissa fall tror. Andras inlägg ska bevisas till 110%, helst med datum, bilder och underskrifter, annars är det "bullshit"

Hur jag vet? Jag har lyssnat på podden deras där några av dom anhöriga gästat samt sett i konfrontationer där dom vid upprepade tillfällen sagt det

Även om familjerna inte utsätts för trakasserier så är det jobbigt nog att få reda på att en familjemedlem visar sig vara intresserad av barn och dessutom försökt ge utlopp för sina fantasier
Citera
2024-01-21, 06:21
Medlem
Citat:
Hur jag vet? Jag har lyssnat på podden deras där några av dom anhöriga gästat samt sett i konfrontationer där dom vid upprepade tillfällen sagt det

Även om familjerna inte utsätts för trakasserier så är det jobbigt nog att få reda på att en familjemedlem visar sig vara intresserad av barn och dessutom försökt ge utlopp för sina fantasier

Självklart är det jobbigt även om de inte blir trakasserade , däremot blir det ju dubbelt upp med uthängningen för de berörda.Det är jobbigt nog att få reda på vad en närstående har gjort.Vad är det för konfrontationer som du hänvisar till? Var kan jag hitta podden??
Citera
2024-01-21, 08:49
Medlem
Citat:
Det här handlar int om att straffa utan att förhindra och försvåra för gäddan att begå övergrepp på (fler) barn, få gäddan att söka hjälp samt få gäddans eventuella tidigare offer att våga träda fram och göra en anmälan

Alla inser ju att det handlar om att straffa, även dumpenförespråkare, förutom du.
Citera
2024-01-21, 11:59
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Självklart är det jobbigt även om de inte blir trakasserade , däremot blir det ju dubbelt upp med uthängningen för de berörda.Det är jobbigt nog att få reda på vad en närstående har gjort.Vad är det för konfrontationer som du hänvisar till? Var kan jag hitta podden??

Var inte i podden utan var denna jag tänkte på
https://dumpen.se/2023/02/17/livet-efter-maken-hamnat-dumpen/

Det nämns i flera av dom
Men Hank är en av dom konfrontationer där dom nämner att dom stöttar dom anhöriga
I flera av dom telefonsamtal med gäddan dom lagt ut så pratar dom om att dom kommer höras av fler ggr via telefon och hjälpa och stötta
Citera
2024-01-21, 15:45
Medlem
Citat:

Det nämns i flera av dom
Men Hank är en av dom konfrontationer där dom nämner att dom stöttar dom anhöriga
I flera av dom telefonsamtal med gäddan dom lagt ut så pratar dom om att dom kommer höras av fler ggr via telefon och hjälpa och stötta

Så den här kvinnan som ändå ingen vill knulla är det ultimata beviset på dumpens enorma stöttning?
OMG . Harr du inget bättre att komma med? Vad är Hank??
Citera
2024-01-21, 15:53
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:

Det nämns i flera av dom
Stötta? Jag tycker synd om dig gånger 100. Säkert bra men inte tillräckligt.

Om du inte stannar och pratar med oss så ringer vi din fru, är säkert för att stötta.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2024-01-21 kl. 15:57.
Citera
2024-01-21, 16:08
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Stötta? Jag tycker synd om dig gånger 100. Säkert bra men inte tillräckligt.

Om du inte stannar och pratar med oss så ringer vi din fru, är säkert för att stötta.

Stöttningen kommer efter konfrontationen givetvis och den är av förklarliga skäl inte offentlig
Citera
2024-01-21, 16:29
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Så den här kvinnan som ändå ingen vill knulla är det ultimata beviset på dumpens enorma stöttning?
OMG . Harr du inget bättre att komma med? Vad är Hank??

Ena stunden klagar du på att dumpen skadar dom anhöriga och när en kvinna går ut och berättar om det stöd hon fått från dumpen så väljer du att smutskasta henne, du verkar int bry dig särskilt mkt om dom anhöriga

Det här är Hank, https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/
Citera
2024-01-21, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Vafan? Ingen lördagsgädda?
Dålig stil dumpen...dåålig stil.

Lördagar vill jag fan ha en kvällsgädda att avnjuta.

Bättre att Dumpen levererar en gädda på söndagar (vilket dom gjorde idag och ofta gör) för att dämpa ångesten. Tråden har blivit så tråkig med grindvakten Bertil som svarar på allt. Hen lär sträva efter att få komma in i Dumpens inre krets.

Journalisterna Patrik Sjöberg och Sara Nilsson gör sitt bästa ja men det känns som konstgjord andning. I bästa fall är det ett myrsteg närmare en lagförändring efter en fika med Liberalernas onödigaste kändis. Polis-Martin, B-kändis och kan inte påverka ett skit egentligen. Gubben försöker med Robinson-kortet än idag och tror att Dumpen kan ge lite boost, "se mig, titta vad jag för barn, jag drack kaffe med Dumpen". Jadu Martin, imponerande.

Tycker synd om Sara som kämpar så hårt men får nada tillbaka. Ska freakshowen fortsätta på samma spår i tre år till? All media är ju helt emot Dumpen.

Swishen lär ju börja sina om bara efterblivna hängs ut hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in