2024-01-20, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du tror att Dumpen genererar vinst? Så obildat och sossigt av dig.

Inte en chans i helvete för det, garanterat!
Då har de ju ett litet ptoblem... Dumpen Media Group är ett aktiebolag. Ingen vinst, inget egenkapital...
Citera
2024-01-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Så att gäddorna ska kunna fortsätta söka efter barn utan att bli igenkända? Nä de tycker jag verkligen inte

Tack vare dumpen så kan barn och föräldrar känna igen dom svin som begått övergrepp mot barnen genom sina äckliga dickpics, runkvideos eller i värsta fall våldtäkt, inget barn ska behöva få ta emot sånt
Som sagt - dina åsikter är skrämmande. De var poppis förr, när man använde gapstock, gatulopp, brände folk på bål osv.
Citera
2024-01-20, 19:02
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Som sagt - dina åsikter är skrämmande. De var poppis förr, när man använde gapstock, gatulopp, brände folk på bål osv.

Det här handlar int om att straffa utan att förhindra och försvåra för gäddan att begå övergrepp på (fler) barn, få gäddan att söka hjälp samt få gäddans eventuella tidigare offer att våga träda fram och göra en anmälan
Citera
2024-01-20, 20:11
Medlem
Citat:
Full retard?
Sara har kontakt med familjerna och stöttar dom så att dom kan ta sig igenom skiten som gäddan har skapat
Vad i inlägget är det du har problem med?

Sen vore det uppskattat om du kunde avstå med förolämpningarna i dina inlägg
Det gör jag när du slutar med dina "bullshit", "skitsnack"-kommentarer för att du inte håller med.

Du är extremt naiv om du tror S&P gör allt för att minska lidandet för anhöriga. De använder ju de anhörigas lidande som argument för att avskräcka gäddorna. Varför skulle de då vilja mildra lidandet för dem?

Skit I att svara förresten... Du kommer garanterat med en knasig efterhandskonstruktion eller ett tafatt argument som motsäger allt annat du skrivit.
Det är lite din melodi har jag noterat.
Citera
2024-01-20, 20:42
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Det gör jag när du slutar med dina "bullshit", "skitsnack"-kommentarer för att du inte håller med.

Du är extremt naiv om du tror S&P gör allt för att minska lidandet för anhöriga. De använder ju de anhörigas lidande som argument för att avskräcka gäddorna. Varför skulle de då vilja mildra lidandet för dem?

Skit I att svara förresten... Du kommer garanterat med en knasig efterhandskonstruktion eller ett tafatt argument som motsäger allt annat du skrivit.
Det är lite din melodi har jag noterat.

Du använder dig av förolämpningar för att du inte gillar mina argument, det är ganska uppenbart
Kan du inte hålla dig saklig så är det nog bättre att du slutar skriver helt o hållet på forumet för personangrepp är mot reglerna

Enligt Sara och Patrik så har dom telefonkontakt med dom anhöriga för att stötta dom genom den svåra tid som gäddan har försatt dom i och tills dess att jag tar del av någon granskning eller annat som visar att det inte stämmer så måste jag tro på det givetvis, dom vill givetvis minska lidandet eftersom dom är sekundäroffer för gäddans handlingar och vill hjälpa dom att må bättre

Dom jobbar trots allt för barnens skull oavsett vad du eller andra väljer att tro
Citera
2024-01-20, 21:43
Medlem
KaninHitlers avatar
Vafan? Ingen lördagsgädda?
Dålig stil dumpen...dåålig stil.

Lördagar vill jag fan ha en kvällsgädda att avnjuta.
Citera
2024-01-21, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Stämmer inte. De flesta ungar liksom lärare är troligtvis smartare än dig och dessutom väl medvetna om att det finns kameror i skolorna.

Bara för en ovetande. Det är inte tillåtet att ha kameror överallt och absolut inte i en matsal.
Alltid lär man sig något nytt. Ha en bra dag.
Citera
2024-01-21, 04:29
Medlem
Citat:
Jag menar att av alla dessa 350 så vet vi inte hur många dickpicks dom skickat till riktiga barn, hur många runkvideos barn fått ta emot, hur många riktiga barn som blivit groomade eller hur många riktiga barn som blivit våldtagna

Därför är det jätteviktigt arbete som dumpen lägger ner så att dessa gäddor blir exponerade och dom barn som är tidigare offer för gäddan kanske då vågar ta steget och göra en anmälan då hoppet om att förundersökningen kanske kan leda någon vart då det finns en identitet på personen

Tror du verkligen att det går till på detta sätt?? OMG
Citera
2024-01-21, 04:34
Medlem
Citat:
Personligen så anser jag att inte lärare ska ta tag i elever utan man måste bemöta elever på ett respektfullt sätt, det finns betydligt bättre sätt att lösa situationer

Sen har detta inget med dumpen o göra, dumpen hänger ut personer som agerar sexuellt mot barn, du talar om lärare som tappat sin förtroende hos elever och sen byter till en ny tjänst på en annan skola
Jag ser inte kopplingen till dumpen

Ok, du förstod ingenting av inlägget. Ha en bra dag.
Citera
2024-01-21, 04:44
Medlem
Citat:
Du använder dig av förolämpningar för att du inte gillar mina argument, det är ganska uppenbart
Kan du inte hålla dig saklig så är det nog bättre att du slutar skriver helt o hållet på forumet för personangrepp är mot reglerna

Enligt Sara och Patrik så har dom telefonkontakt med dom anhöriga för att stötta dom genom den svåra tid som gäddan har försatt dom i och tills dess att jag tar del av någon granskning eller annat som visar att det inte stämmer så måste jag tro på det givetvis, dom vill givetvis minska lidandet eftersom dom är sekundäroffer för gäddans handlingar och vill hjälpa dom att må bättre

Dom jobbar trots allt för barnens skull oavsett vad du eller andra väljer att tro

Hur vet du att de har kontakt med familjerna samt stöttar dem? I "min sanning" säger ju Patrik att det i princip aldrig händer att närstående utsätts för trakasserier. Det är intressant att konstatera att du vet en hel del och i vissa fall tror. Andras inlägg ska bevisas till 110%, helst med datum, bilder och underskrifter, annars är det "bullshit"
Citera
2024-01-21, 05:21
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Hur vet du att de har kontakt med familjerna samt stöttar dem? I "min sanning" säger ju Patrik att det i princip aldrig händer att närstående utsätts för trakasserier. Det är intressant att konstatera att du vet en hel del och i vissa fall tror. Andras inlägg ska bevisas till 110%, helst med datum, bilder och underskrifter, annars är det "bullshit"

Hur jag vet? Jag har lyssnat på podden deras där några av dom anhöriga gästat samt sett i konfrontationer där dom vid upprepade tillfällen sagt det

Även om familjerna inte utsätts för trakasserier så är det jobbigt nog att få reda på att en familjemedlem visar sig vara intresserad av barn och dessutom försökt ge utlopp för sina fantasier
Citera
2024-01-21, 06:21
Medlem
Citat:
Hur jag vet? Jag har lyssnat på podden deras där några av dom anhöriga gästat samt sett i konfrontationer där dom vid upprepade tillfällen sagt det

Även om familjerna inte utsätts för trakasserier så är det jobbigt nog att få reda på att en familjemedlem visar sig vara intresserad av barn och dessutom försökt ge utlopp för sina fantasier

Självklart är det jobbigt även om de inte blir trakasserade , däremot blir det ju dubbelt upp med uthängningen för de berörda.Det är jobbigt nog att få reda på vad en närstående har gjort.Vad är det för konfrontationer som du hänvisar till? Var kan jag hitta podden??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in