Citat:
Ursprungligen postat av
Bensinlukt
Det gör jag när du slutar med dina "bullshit", "skitsnack"-kommentarer för att du inte håller med.
Du är extremt naiv om du tror S&P gör allt för att minska lidandet för anhöriga. De använder ju de anhörigas lidande som argument för att avskräcka gäddorna. Varför skulle de då vilja mildra lidandet för dem?
Skit I att svara förresten... Du kommer garanterat med en knasig efterhandskonstruktion eller ett tafatt argument som motsäger allt annat du skrivit.
Det är lite din melodi har jag noterat.
Du använder dig av förolämpningar för att du inte gillar mina argument, det är ganska uppenbart
Kan du inte hålla dig saklig så är det nog bättre att du slutar skriver helt o hållet på forumet för personangrepp är mot reglerna
Enligt Sara och Patrik så har dom telefonkontakt med dom anhöriga för att stötta dom genom den svåra tid som gäddan har försatt dom i och tills dess att jag tar del av någon granskning eller annat som visar att det inte stämmer så måste jag tro på det givetvis, dom vill givetvis minska lidandet eftersom dom är sekundäroffer för gäddans handlingar och vill hjälpa dom att må bättre
Dom jobbar trots allt för barnens skull oavsett vad du eller andra väljer att tro