Citat:
Ursprungligen postat av
Vildesvinn
Borde inte damer och herrar få mötas i grenen teknik?Jag tycker att det borde vara rimligt.
Sen tycker jag att den som vunnit kampen borde få bli storbonde. Kanske väljer hon dock Per?
Dock håller jag med föregående om att hon kanske rört ihop "choklad" och "chockad" som "grodor" och "grödor" för hon skulle ju chocka och röra om med sitt val av motståndare, men det gjorde hon ju inte🤷?
Jag tycker också att OM Jojje behövde akut tandvård, så borde han fått komma tillbaka. Men han verkade ju nästan abstinent i sitt humör, så han kanske behövde åka hem för att det inte funkade så bra att åka till Farmen och bli ren?
Dock gjorde han ju programmet intressant att se på så trist att han åkte.
Jag gillar INTE Farmen-Cornelia.
Tolkade det som att hon ville hem och äta choklad. Tidigare säsonger har ju kosten på Farmen varit ett stort irritationsmoment för många och de har saknat riktig mat. I år har de haft det bättre än tidigare på den punkten men choklad har de nog inte fått.
Och hon uttalade "grödor" som grodor. Men hon trodde väl inte att det handlade om grodor, utan det var uttalet som blev lite lustigt bara.
Tycker också att om en deltagare behöver akut tandvård så borde han eller hon få det och sedan komma tillbaka. Det är rimligt och i linje med hur det varit tidigare. Dessutom tror jag produktionen var missnöjd med att just Jojje hoppade av då det var upplagt för fortsatta konflikter mellan honom och flera av de övriga deltagarna.
Så jag tror det är som Zurfarn08 skrev. Han erbjöds troligen tandvård + komma tillbaka men avböjde.
Hoppas de kastar in lite nya deltagare nu som livar upp stämningen. Viktor, Christoffer och Artin från förra säsongen kanske.