2024-01-21, 11:07
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Men vad i helvete. Använd spoilerfunktionen.
Avsnittet är väl publicerat på TV4play.
2024-01-21, 11:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
2024-01-21, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Avsnittet är väl publicerat på TV4play.
Du har rätt, jag hade läst instruktionerna till tråden slarvigt. Hängde kvar i det gamla. Sorry.
2024-01-21, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Jo, folk har varit iväg från farmen på läkarbesök. De va väl nån som satte yxan i benet för några år sedan som kom tillbaka.

Ja, funderade också på detta. Det verkar som om läkarbesök endast tillåts om man skadat sig på Farmen.

Å andra sidan ändras reglerna från säsong till säsong och att bita av sig tanden på Farmen skulle väl kunna beskrivas som att man skadat sig på Farmen.

Samtidigt vet man ju aldrig. Jojje kanske öppnar upp i Hänt Extra om några dagar att han bara sade att det var tandvärk men att det egentligen handlade om ett gruppsexdrama bakom scen. Vem vet.

Kan dock tycka att de borde tillåtit honom att åka till tandläkaren och komma tillbaka, då många tittare nog såg fram mot att se hur konflikterna han var indragen i skulle utvecklas framöver.
2024-01-21, 11:23
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ja, funderade också på detta. Det verkar som om läkarbesök endast tillåts om man skadat sig på Farmen.

Å andra sidan ändras reglerna från säsong till säsong och att bita av sig tanden på Farmen skulle väl kunna beskrivas som att man skadat sig på Farmen.

Samtidigt vet man ju aldrig. Jojje kanske öppnar upp i Hänt Extra om några dagar att han bara sade att det var tandvärk men att det egentligen handlade om ett gruppsexdrama bakom scen. Vem vet.

Kan dock tycka att de borde tillåtit honom att åka till tandläkaren och komma tillbaka, då många tittare nog såg fram mot att se hur konflikterna han var indragen i skulle utvecklas framöver.

Jo, lite märkligt är det, speciellt med tanke på 3 avhopp redan. Undrar om produktionen löser det med jokrar direkt in på farmen eller att flera torpare får komma in i slutet.
2024-01-21, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Har man inte fått åka till tandläkaren förr och kommit tillbaka? Eller är de bara läkarbesök om man skadar sig på gården?

Citat:

Folk har fått lämna Farmen förr för läkarvård och fått komma tillbaka:
Citat:
– Det blev helt svart. Jag har något minne över att jag är inne i huset igen och ligger i en soffa och har folk runtom mig. Madeleine har berättat för mig att kon först sparkade mig på kroppen och sedan rakt över näsan. Jag låg i sängen i två dagar. Jens kollade med mig hela tiden om hur läget var och sa att jag skulle ta det lugnt.
Han fördes till sjukhuset, där de tog prover.
– De sa att jag kan ha fått en lätt hjärnskakning och en spricka i näsan.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/kJLlav/har-sparkas-farmen-deltagaren-i-ansiktet--av-en-kossa

Jag tror att Jojje erbjöds att få gå till tandläkaren o komma tillbaka men valde att lämna.
2024-01-21, 13:37
Medlem
Helvete vad vacker hon är. Hon kan nog vara den vackraste tjejen i farmens historia. 🥰
https://imgur.com/a/as7jcWs
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-21 kl. 13:40.
2024-01-21, 13:49
Medlem
Alessia tror att grodor betyder grödor och att choklad betyder chockad.
När hon sa att hon ska göra alla chockade så menade hon att alla skulle ha choklad och när hon fick frågan av Anna hur förlusten kändes så sa hon choklad men hon menade chockad.

Slutsats: om det hade blivit tävling om kunskap i olika grodarter så hade hon vunnit och hon kommer inte välja nån som chockar men alla kommer få choklad.

Ni som inte fattar det är helt dumma i huvudet
Senast redigerad av QuantumFlex 2024-01-21 kl. 13:52.
2024-01-21, 14:16
Medlem
Zenabs avatar
Är farmen cornelias lökar äkta btw? Ser riktigt smarriga ut

Vem är den gapiga babbe bruden ? Behöver ju sansa sig lite extremt jobbig, kan slå vad om att hon är PK CIGG brud
2024-01-21, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Är farmen cornelias lökar äkta btw? Ser riktigt smarriga ut

Vem är den gapiga babbe bruden ? Behöver ju sansa sig lite extremt jobbig, kan slå vad om att hon är PK CIGG brud

fråga QuantumFlex så kan du nog få svar
2024-01-21, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fråga QuantumFlex så kan du nog få svar
Jag vet inte om polskans pattar är riktiga, tyvärr. ¯\_(ツ)_/¯
Vad tror du? https://imgur.com/a/4wADjCG
2024-01-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumFlex