2024-01-21, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
ja det är en sanning

Om Lisen sa det i kamera kan det vara sant. Kommer det från Anjo så troligen inte. Personligen tror jag Anjo aldrig bytt någon blöja
Citera
2024-01-21, 15:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är just källkritisk jag är

Men din tönt, han säger ju att kanalen kommer tillbaka att filmerna håller på återställas.
Citera
2024-01-21, 15:59
Avstängd
Citat:
Om Lisen sa det i kamera kan det vara sant. Kommer det från Anjo så troligen inte. Personligen tror jag Anjo aldrig bytt någon blöja

Klart han inte gjort det, han är inspärrad på sitt ”kontor” 24/7.

Ja de e väl en videosanning snarare än trådsanning
Citera
2024-01-21, 16:01
Avslutad
Citat:
Men din tönt, han säger ju att kanalen kommer tillbaka att filmerna håller på återställas.

Jag skulle inte hålla andan om jag var du
Citera
2024-01-21, 16:02
Avstängd
Citat:
Jag skulle inte hålla andan om jag var du

Vad fan menar du?

Säger han att kanalen kommer tillbaka så får man väl tro det? Han ser ju så korkad ut om han nu skulle ljuga om nåt sånt?
Citera
2024-01-21, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/fMPwvw8
https://ibb.co/3k9CcKC
https://ibb.co/HT3xdMv
https://ibb.co/4YzXdDq

FÖR I HELVETE!

JOCKIBOI JOAKIM LUNDELL:

DET FINNS INGET BROTTSOFFER

Chloé?
Linnéa?
Julia?

Kvinnors våld mot män?!

Exakt så är det. Den vita medelålders mannen med mest pengar kommer undan. Hans lakejer fattar inte någonting. De kör hänsynslöst över kvinnor och barn i jakten på pengar och Jokkos godkännande. Att svartmåla förminska och skapa hat för att framstå som en ”riktig man”.
Citera
2024-01-21, 16:08
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Vad fan menar du?

Säger han att kanalen kommer tillbaka så får man väl tro det? Han ser ju så korkad ut om han nu skulle ljuga om nåt sånt?

Det har han sagt i några veckor nu, varför tror du på något en notorisk lögnare säger?
Citera
2024-01-21, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
Man måste ha levt med en person som har EIPS för att kunna veta och förstå hur det är.

De som inte levt eller vet hur dessa personer fungerar- kommer inte kunna se helheten av vilken jävla sits man sitter i.
Konstant fara för någons liv, antingen sitt eget, någon annans eller personen i fråga.

Jag är uppväxt med en förälder med EIPS och är övertygad om att linnea varit det stora problemet i allt detta.

Har själv blivit utmålad som ”förövaren” men tack gode gud så är vi inte offentliga personer - vilket innebär att okunniga blåögda personer - inte har kunnat sitta online och ”tycka” att jag är förövaren -
bara för att den riktiga förövaren säger så.
Manipulation är deras specialitet.

De som vet de vet.
Linnea behöver professionell hjälp och det är hennes familjs skyldighet att se till att hon får det- för hennes egen skull främst.
Det slutar inte helt sällan med självmord när dessa personers verklighet inte stämmer överens med den riktiga verkligheten.
Deras ego pallar inte det.
Been there, att stå bredvid någon som skriker efter hjälp samtidigt som hon slår sig själv med knytnävsslag och skär sig själv med kniv är helt surrealistiskt. Längden dessa människor går till att förstöra för någon är helt otrolig. Med det sagt lägger jag ingen värdering i det här fallet.
Citera
2024-01-21, 16:11
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Hur realistiskt är det att YouTube exklusivt sparat Chrippas data(emot EU-lagar) utifall att han ändrar sig... Bara Chrippa i världen har den rätten... tror du på det själv? Om Chrippa får tillbaka kanalen så har han själv inaktiverat den för att hålla undan hans skattebrott under tiden han satt häktad. Krävs inte mkt iq för att förstå det.

När det hettar till för Anjo kommer hans YouTube också bli "hackat"
Citera
2024-01-21, 16:11
Avslutad
Citat:
Det är just källkritisk jag är

Kolla klippet själv, bedöm själv om hon uppvisar blåmärke

Jockes vlogg ”Våran galna Jeep Safari” 12.18-12.36 är tidstämpel
Citera
2024-01-21, 16:13
Medlem
Citat:
Vad tycker du om Anjos alla fakta och sanningar. Han var djävligt snabb på bollen och drog ut 5 videos och 1 live när Chrippa fortfarande satt häktad. Med andra ord, han visste inte ett skit om vad som hände den kvällen polis blev kallad till adressen. Jag tycker det är rätt talande. Att Anjo frågar hur högt så fort Jocke gapar HOPPA bekräftar bara det Chrippa själv sagt, man säger inte nej till Jocke. När Jocke trycker på den röda knappen springer man

Har hela tiden kritiserat Anjos grova förtal efter Chrilles häktning. Min bedömning görs på det Linnea sedan själv väljer att publicera, inte på någon vinkling från Anjo och grabbarnas sida.

Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Kul att du leker smart

Jag anser att jag är smartare än alla som dömer Chrille som en kvinnoboxare bara för att man hatade honom redan innan han blev anklagad.

Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90

De visar visst hur Chrippa är för oavsett hur klippen visar någon misshandel eller inte så visar de att han tappar fattningen på ett sjukt sätt när hans dotter är i närheten och hur han gjort detta mot olika personer så det är inte enbart Linnea ju.
Sen i kombination med att ha sett hans egna utlagda videor på YouTube (innan den försvann) och även hur man ser honom i bakgrunden på Jocke & Jonnas videor (det vill säga videor som de själva och inte Linnea har styrt) och yttrandet av Julia (som ju om man ser ur ditt tänk då varit på Chrippas sida nu) om att Chrippa psykiskt misshandlade henne så får man en rätt tydlig bild av hur han är. Han är helt utan tvivel en person som inte bör ha ett barn.

Men du får fortsätta hoppas att din idol är oskyldig men kom inte och kalla mig dum....vi får se vem som skrattar bäst i slutändan 😌😇

Kanske, men har man barnets bästa för ögonen, då går man till soc med dessa uppgifter. Nu framstår det mer som Linnea gjort det för att få honom att se dålig ut, och det kan jag inte respektera.

Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Är det du ser ok?

Det finns mycket i ljudklippen som inte är OK. Men om jag håller möjligheten öppen att Linnea kan ha gjort det här bara för att sänka honom, då kan jag inte ta det som framkommer i klippen på alldeles för stort allvar. Gör man sådär mot sin partner som man lever tillsammans med under samma tak så framstår man inte som en trovärdig person enligt mig.
Citera
2024-01-21, 16:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Exakt så är det. Den vita medelålders mannen med mest pengar kommer undan. Hans lakejer fattar inte någonting. De kör hänsynslöst över kvinnor och barn i jakten på pengar och Jokkos godkännande. Att svartmåla förminska och skapa hat för att framstå som en ”riktig man”.
Kommer undan?
Han fick sitta i arrest och häkte på falska grunder.
Se hur länge du skulle palla sitta i en arrest och där poliserna behandlar dig som en våldtäktsmanpedofilkvinnomisshandlare.
Arresten är tortyr som dessutom fått kritik av FN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in