Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Vad tycker du om Anjos alla fakta och sanningar. Han var djävligt snabb på bollen och drog ut 5 videos och 1 live när Chrippa fortfarande satt häktad. Med andra ord, han visste inte ett skit om vad som hände den kvällen polis blev kallad till adressen. Jag tycker det är rätt talande. Att Anjo frågar hur högt så fort Jocke gapar HOPPA bekräftar bara det Chrippa själv sagt, man säger inte nej till Jocke. När Jocke trycker på den röda knappen springer man
Har hela tiden kritiserat Anjos grova förtal efter Chrilles häktning. Min bedömning görs på det Linnea sedan själv väljer att publicera, inte på någon vinkling från Anjo och grabbarnas sida.
Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Kul att du leker smart
Jag anser att jag är smartare än alla som dömer Chrille som en kvinnoboxare bara för att man hatade honom redan innan han blev anklagad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
De visar visst hur Chrippa är för oavsett hur klippen visar någon misshandel eller inte så visar de att han tappar fattningen på ett sjukt sätt när hans dotter är i närheten och hur han gjort detta mot olika personer så det är inte enbart Linnea ju.
Sen i kombination med att ha sett hans egna utlagda videor på YouTube (innan den försvann) och även hur man ser honom i bakgrunden på Jocke & Jonnas videor (det vill säga videor som de själva och inte Linnea har styrt) och yttrandet av Julia (som ju om man ser ur ditt tänk då varit på Chrippas sida nu) om att Chrippa psykiskt misshandlade henne så får man en rätt tydlig bild av hur han är. Han är helt utan tvivel en person som inte bör ha ett barn.
Men du får fortsätta hoppas att din idol är oskyldig men kom inte och kalla mig dum....vi får se vem som skrattar bäst i slutändan 😌😇
Kanske, men har man barnets bästa för ögonen, då går man till soc med dessa uppgifter. Nu framstår det mer som Linnea gjort det för att få honom att se dålig ut, och det kan jag inte respektera.
Citat:
Ursprungligen postat av
vichy6
Är det du ser ok?
Det finns mycket i ljudklippen som inte är OK. Men om jag håller möjligheten öppen att Linnea kan ha gjort det här bara för att sänka honom, då kan jag inte ta det som framkommer i klippen på alldeles för stort allvar. Gör man sådär mot sin partner som man lever tillsammans med under samma tak så framstår man inte som en trovärdig person enligt mig.