2024-01-21, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippas kanal kommer inte tillbaka, vad är det du inte förstår?

Har du ens kollat hela videon med Chrippa inatt?

Men kolla då Jockes vloggar. 12.28-12.36 i bloggen ”Vår galna Jeep safari ”. Där skulle Linnea ha blåmärken på vänstra handleden
Citera
2024-01-21, 15:46
Medlem
Skyliner.s avatar
Man måste ha levt med en person som har EIPS för att kunna veta och förstå hur det är.

De som inte levt eller vet hur dessa personer fungerar- kommer inte kunna se helheten av vilken jävla sits man sitter i.
Konstant fara för någons liv, antingen sitt eget, någon annans eller personen i fråga.

Jag är uppväxt med en förälder med EIPS och är övertygad om att linnea varit det stora problemet i allt detta.

Har själv blivit utmålad som ”förövaren” men tack gode gud så är vi inte offentliga personer - vilket innebär att okunniga blåögda personer - inte har kunnat sitta online och ”tycka” att jag är förövaren -
bara för att den riktiga förövaren säger så.
Manipulation är deras specialitet.

De som vet de vet.
Linnea behöver professionell hjälp och det är hennes familjs skyldighet att se till att hon får det- för hennes egen skull främst.
Det slutar inte helt sällan med självmord när dessa personers verklighet inte stämmer överens med den riktiga verkligheten.
Deras ego pallar inte det.
Citera
2024-01-21, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Har du ens kollat hela videon med Chrippa inatt?

Men kolla då Jockes vloggar. 12.28-12.36 i bloggen ”Vår galna Jeep safari ”. Där skulle Linnea ha blåmärken på vänstra handleden

Jag kollar aldrig videos där Anjo närvarar, och efter allt som hänt så är nog Chrippa den sista jag vill se eller lyssna på
Citera
2024-01-21, 15:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag tycker att man är dum om man rakt av köper det hon publicerat för att sänka honom och bara "han är en gris". Det finns ingen kontext i det hon lägger upp, man vet inte vad som föranlett grälet där Chrille säger sakerna. Det är ett ohederligt sätt att framställa någon på. Med tanke på sättet som den här uthängningen görs så har jag svårt att ta något av det som läggs honom till last på allvar. Om man går in med inställningen att provocera någon till att bli förbannad och sedan är redo för det och spelar in det för att använda det mot personen senare, då är det som sägs efter provokationen inte särskilt relevant. Det är väldigt relevant att veta kontexten innan man kan dra slutsatser om någons karaktär. Jag kan ta en video på dig där du slår mig, och sedan kan jag säga kolla vilken galning du är, men utelämna att berätta att jag var uppe i ditt ansikte, kallade din mamma för hora, puttade och spottade på dig innan du började slå. Man kan inte säga B men utelämna A, det blir en väldigt ensidig vinklad bild av situationen.

Är det du ser ok?
Citera
2024-01-21, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag kollar aldrig videos där Anjo närvarar, och efter allt som hänt så är nog Chrippa den sista jag vill se eller lyssna på

Ok men då kan du ju inte uttala dig.

Vägrar du se klippet jag hänvisar till? Wow källkritiskt av dig
Citera
2024-01-21, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ok men då kan du ju inte uttala dig.

Vägrar du se klippet jag hänvisar till? Wow källkritiskt av dig

Det är just källkritisk jag är
Citera
2024-01-21, 15:50
Medlem
Hoppas att ni är medvetna om att främst Linnea men också Chrippa varit högst delaktiga i denna tråd. Det har jag sett och förstått från första början jag började läsa här.

Tänk på det.

Edit: Jag tar för övrigt inte "någons sida", det låter jag rättsväsendet göra. Drev åt alla håll med självupptagna individer som tror att de är universums mittpunkt anser jag vara löjligt.... Har ni sett något om denna historia på något annat ställe än youtube/instagram?

Ingen över 25år varken bryr sig eller vet vilka dessa personer är (utom jag då )
Senast redigerad av B.Dowie 2024-01-21 kl. 15:55.
Citera
2024-01-21, 15:50
Avslutad
https://youtu.be/4SeKLr_9bpk?si=6DOoYLYHwyrK4TIQ

Julia och Chrippa om grabbfesterna mm, innan Chloé kom till världen...
Citera
2024-01-21, 15:53
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Hoppas att ni är medvetna om att främst Linnea men också Chrippa varit högst delaktiga i denna tråd. Det har jag sett och förstått från första början jag började läsa här.

Tänk på det.

Edit: Jag tar för övrigt inte "någons sida", det låter jag rättsväsendet göra. Drev åt alla håll med självupptagna individer som tror att de är universums mittpunkt anser jag vara löjligt.... Har ni sett något om denna historia på något annat ställe än youtube/instagram?

Ok konstapel 😂
Citera
2024-01-21, 15:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag kommer inte kolla på gubbarnas shitshow från inatt. Men har lite frågor:

- Var Anjo hårt ifrågasättande mot chrippa och hans agerande?

- Tog Anjo något avstånd?

Första minuten börjat med att Anjo inte ska vara partisk. Det går sedan 30 sek och Anjo slänger ut sig att Linnea fejkatat materialet i klippt ihop allt. Han stannade sen i resterande 2tim o 30 min på att sprida hat mot L

- Pratade de något om Anjos live senast när både Julia och Anjo sa att chrippa var osäker om dottern va hans och de redigerade bort ordet ”dotter”? Nej

- Är det sanning eller trådsanning att Lisen var imponerad av att chrippa bytt blöja och kläder på dottern?
ja det är en sanning
Citera
2024-01-21, 15:56
Avstängd
Som vanligt så ska Anjo köra med kortet ”vi har så sjukt mkt mer som e så chockerande om de kommer ut men de sparar vi just nu” alltid samma skit. Det finns inget mer jävla tönt som håller på.

Linneas filmer kan dra åt helvete, hon vet att de filmas därav beter hon sig normalt.

Båda är idioter, men Anjo tar första priset
Citera
2024-01-21, 15:56
Medlem
htsolna08s avatar
De nämnde inget om drogerna i crippas video?

Riktigt usel video förövrigt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in