Citat:
Nej och hade inte Chrippa haft något att dölja borde det ju inte varit några problem att låta anmälan ligga och få ett rättsligt friande på riktigt och inte genom att tvinga motparten att dra tillbaka sin medverkan vilket i sin tur ledde till att "utan hennes medverkan kan en fällande dom inte förväntas" . Då hade han haft det på pränt att han hade blivit friad genom utredningen och på så sätt ändå haft möjligheten att rentvå sig på så sätt och äckligt nog till och med gjort en större markering än att göra på sig så fundamentalt som han gör just nu.
Eller så finns ju risken att Linnea också sitter på ännu grövre saker bara att hon inte velat släppa detta ännu eller ens kommer göra det.
Jag kan bara hoppas att hon överlåter allt hon har i sin helhet till polisen ändå och om möjligt att de kan återupprätta en anmälan och att det utreds på rätt sätt.
För jag har aldrig egentligen tagit Linneas parti som så utan har hela tiden varit emot drev-gänget och hur de hållt på och ifrågasatt deras påstådda sms konversationer och att Linnea skulle vara en psyksjuk hacker och måla upp Chrippa som en ängel fastän det är uppenbara lögner. Linnea har dock varit tyst tills hennes video kom upp. Och klippen i den videon talar för sig själva oavsett vinkling eller vems sida man skulle påstås vara på. Och även om de inte visar just en aktiv fysisk misshandel på film så visar de ändå så mycket om vem Christofer är och hur många andra problem han besitter. Även om han inte skulle vara en dömd kvinnoboxare så har han ju inte omöjligt begått exempelvis barnfridsbrott och det är ju inte heller något jag står bakom. Så oavsett om klippen visar att Chrippa är en kvinnomisshandlare så visar de att Chrippas är en ren skithög som inte bör vara i närheten av sin dotter.
Eller så finns ju risken att Linnea också sitter på ännu grövre saker bara att hon inte velat släppa detta ännu eller ens kommer göra det.
Jag kan bara hoppas att hon överlåter allt hon har i sin helhet till polisen ändå och om möjligt att de kan återupprätta en anmälan och att det utreds på rätt sätt.
För jag har aldrig egentligen tagit Linneas parti som så utan har hela tiden varit emot drev-gänget och hur de hållt på och ifrågasatt deras påstådda sms konversationer och att Linnea skulle vara en psyksjuk hacker och måla upp Chrippa som en ängel fastän det är uppenbara lögner. Linnea har dock varit tyst tills hennes video kom upp. Och klippen i den videon talar för sig själva oavsett vinkling eller vems sida man skulle påstås vara på. Och även om de inte visar just en aktiv fysisk misshandel på film så visar de ändå så mycket om vem Christofer är och hur många andra problem han besitter. Även om han inte skulle vara en dömd kvinnoboxare så har han ju inte omöjligt begått exempelvis barnfridsbrott och det är ju inte heller något jag står bakom. Så oavsett om klippen visar att Chrippa är en kvinnomisshandlare så visar de att Chrippas är en ren skithög som inte bör vara i närheten av sin dotter.
Jag är helt och fullt för att det utreds hos polisen och att det kan bli en rättssak av hela saken, istället för det ska bedrivas en folkdomstol av pöbeln på internet.
Nej, videorna visar inte vem Chrille är, den visar utvalda klipp där Chrille är upprörd och aggressiv, utan sammanhang. Det går inte att dra några bestämda slutsatser av klipp som läggs upp på Youtube, det begriper du väl? Är du så dum att du rakt av köper något bara för att det verkar så i en video? Det är väldigt lätt att hitta sätt att framställa någon som ett svin om man bor med människan och vet vilka knappar man ska trycka på. Om du inte förstår att det finns människor som gör så här av ren illvilja, i syfte att sänka folk, då är du illa ute. Störda personer lever på att folk inte förstår hur störda de är, och de använder stigman mot människor de har problem med. En vanlig människa skulle aldrig anmäla någon för kvinnomisshandel och våldtäkt om det inte är sant, men en störd person kan i allra högsta grad göra något sånt. Jag tycker att ni väldigt snabbt avfärdar den möjligheten bara för att ni hatar den som är anklagad, och det är sorgligt att se.