Citat:
Chrille har ju spelat in henne och visat för Joakim påstår Joakim så varför är det okej när han gör det?Poängen är att man inte hänger ut vad folk säger i privata rum genom inspelningar som man tagit i smyg för att få någon att framstå som klandervärd. Om du hade en kompis som spelade in dig i smyg, hade du fortsatt hänga med människan om du fick reda på det? Nej, just det. För det är ett smutsigt råttbeteende. Det hade varit en sak om det fanns videor och inspelningar från misshandlar. Men nu tar ni det han säger i aggressiv ton, som Linnea har spelat in i syfte att få Chrille att se så dålig ut det bara går, och sedan köper ni påståendena om att han slagit henne bara för att ni blir upprörda över att höra det han säger. Det är precis enligt planen för vad den här tjejen gör med den här videon. Det är intressant att se hur jävla lättledda många är, väldigt enkla att manipulera.
När jag såg Linneas video så tyckte jag också att det framstod som trovärdigt först. Men är man kritisk till det som läggs fram i den så ser man att det inte alls kan användas för att dra slutsatser om att han slagit henne. Jag förstår att många har problem med Chrille för sättet han beter sig, han knarkar fast han är förälder, flänger runt och sprättar upp lånade pengar i Marbella. Det är klart att man kan tycka illa om honom, det förstår jag. Men man kan inte anklaga honom för att vara en kvinnomisshandlare för den saken. Då är man en idiot som inte har förmåga att skilja sak från person.
När jag såg Linneas video så tyckte jag också att det framstod som trovärdigt först. Men är man kritisk till det som läggs fram i den så ser man att det inte alls kan användas för att dra slutsatser om att han slagit henne. Jag förstår att många har problem med Chrille för sättet han beter sig, han knarkar fast han är förälder, flänger runt och sprättar upp lånade pengar i Marbella. Det är klart att man kan tycka illa om honom, det förstår jag. Men man kan inte anklaga honom för att vara en kvinnomisshandlare för den saken. Då är man en idiot som inte har förmåga att skilja sak från person.
Det man hör när han är aggressiv står för sig själv, han är en riktig gris på flera olika plan och han har ett mycket stört sätt att se på kvinnor.