2024-01-20, 13:57
Medlem
jagejagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarklina
Gärna till mig med tack!
Mig med
2024-01-20, 15:23
Medlem
ChiCoLas avatar
Hahahahaha årets smeknamn !! Snarkbögen
2024-01-20, 16:12
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GusGrissom
Trodde att Anna skulle riva upp himmel och jord mer, med tanke på hur hon var som chef. Men det kanske kommer.

Say what?
2024-01-21, 07:04
Medlem
Som jag saknar Tora, min tigrinna från förra säsongen...

I år är det dock helt klart Cornelia på Torpet som har mest talang, men då snackar vi inte hantverksskicklighet (eller det kanske vi gör?). I uppknäppt snickarblus och inte mycket mer kan hon gå hur långt som helst.

Alessia är annars klart sexig. Hon pratar visserligen som Alessandro Fuentes Bergström (vilket är rättså kul) men jag tror att hon har potential att knocka en skenande häst om hon är på det humöret. Hoppas att hon får litet struktur på Farmen.

Årets MILF = Martina I'd Like to Fuck
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-01-21 kl. 07:21.
2024-01-21, 09:06
Medlem
psykmyss avatar
Kan vi snälla snart diskutera något som inte är era runkfantasier? Nåååågot som har med kanske något som har hänt och inte vem du vill ligga med.... Jösses.
2024-01-21, 10:15
Medlem
2024-01-21, 10:45
Medlem
2024-01-21, 10:57
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Tråkigt att Alessia åkte ut. Hoppas hon erbjuds en ny chans på Torpet. Hon hade verkligen kunnat liva upp stämningen där.

Rimligen väljer hon väl Ciro till storbonde.

Eller Cornelia om hon verkligen vill hämnas på egna gruppen ("vendetta") Ett sådant val skulle nog även uppmuntras av produktionen.

Eller så är det ett falskt spår och hon väljer vännen Jennifer trots allt.

Men mest sannolikt är väl ändå Ciro.

Jag ser ju hellre att hon åkte än att Per hade gjort det. Hon sa att hennes val skulle skaka om i gruppen, jag tror inte det blir Ciro trots att han tydligen varit lite som en pappa för henne. Inför nästa vecka beklagar han sig för att ingen jobbar i regnet. Som storbonde kan han ju lätt beordra ut dem.
2024-01-21, 11:00
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Så fegisen Jojje vågade inte vara kvar inför nästa vecka utan skyllde på tandvärk
Jag tror på tandvärken, han såg jäkligt plågad ut vid frukosten. Lite synd att han lämnar, för konflikternas skull, men jag kommer inte att sakna honom.
2024-01-21, 11:00
Medlem
Har man inte fått åka till tandläkaren förr och kommit tillbaka? Eller är de bara läkarbesök om man skadar sig på gården?
2024-01-21, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Men vad i helvete. Använd spoilerfunktionen.
2024-01-21, 11:06
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Har man inte fått åka till tandläkaren förr och kommit tillbaka? Eller är de bara läkarbesök om man skadar sig på gården?

Jo, folk har varit iväg från farmen på läkarbesök. De va väl nån som satte yxan i benet för några år sedan som kom tillbaka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in