Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Du skrev att det väckte varningsklockor att smygfilma så jo du nämnde det och det var det jag svarade på.
Och Linnea var inte anmäld för något men fick ändå hela drevet mot sig baserat på okritiskt och vinklat innehåll från Chrippas lilla drevgäng.
Det är misshandel Chrippa är anklagad för och misshandel behöver inte enbart innebära box och (slag som vissa iq-befriade personer här verkar tro) utan psykisk misshandel är också misshandel (och detta har till och med Julia anklagat honom för så det är inte något nytt från Linnea) och det syns tydligt i dessa videor att han har noll kontroll på sig så videorna visar väldigt tydligt på att snubben har problem....plus resten kring hans beteende i närheten av sin egen lilla dotter.
Även om du inte gillar Linnea så om du försvarar Chrippas beteende i klippen så säger det mer om dig än någon annan
Ja, i just det här fallet är det det. För inspelningarna innehåller inget våld, det är Chrille som pratar och är grov i munnen och framstår som arg, och Linnea som bara framstår som liten och oskyldig. Sedan klipps det till bilder på blåmärken, som påstås ha uppstått efter han misshandlat henne. Ni köper det rakt av, för ni hatar Chrille som person. Ha i beaktande att störda personer kan göra sånt för att skada en persons rykte. De tänker i såna banor, de är utstuderade i hur de ska skada en person så mycket som möjligt.
Att videorna visar Chrille i dåliga sidor som inte har med misshandel och kvinnofridskränkning att göra är faktiskt inte relevant. Det hör inte hemma på internet. Jag hade kunnat spela in dig i smyg om jag kände dig, sedan ta alla delar där du säger fula saker helt omedveten om att du är inspelad, helt utan att förklara kontext och publicera det i en video. Då kan jag få dig att framstå som väldigt dålig. Att Linnea har såna inspelningar och använder det mot honom får henne bara att se dålig ut, det ger bara ytterligare stöd för att hon gjort det här medvetet för att skada honom, och det är ett väldigt smutsigt råttbeteende.
Ni kan inte med hedern i behåll stödja att den här mannen ska få sitt liv raserat p.g.a grundlösa anklagelser bara för att ni redan hatar honom och önskar honom allt ont.