2024-01-21, 13:21
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Förstår du inte hur svartsjuk Linnea va?!?!?!
Hon va så svartsjuk att hon inte ens fick följa Luddze.... Linnea är psyko!

Som förälder och världen bästa pappa så har man ett ansvar när man väljer en partner. Men skabbe kan inte tänka så pga ladd och testo och allmänt dum i huvudet.
Citera
2024-01-21, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Chrippa säger ganska sent i senaste videon att anledningen till att Linnea ångrade sig och följde med till Sälen, är för att Chrippa sagt att han istället för Linnea ska ta med sig Julia som är mamman till hans barn. Han uppger också flera gånger att Linnea ska ha varit emot att han hade kontakt med sin familj, dit räknar han Julia och barnet. Ska det här vara till hans fördel?

I Linneas video hör man tydligt när Linnea inte vill följa med att Chrippa säger, Man säger inte nej till Jocke
Citera
2024-01-21, 13:23
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Har man ADHD och säkert någon mer impulsdiagnos så blir det svårt, och om det nu är som Chrippa säger att han fått tagit stryk innan hon spelade in så kan man förstå att han är allt annat än sansad...

Fast i så fall är han ju en fara för samhället oavsett?
Senast redigerad av Nariiouh 2024-01-21 kl. 13:33.
Citera
2024-01-21, 13:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Linnea, kontakta mig, jag vill hjälpa dig

💖💖💖
Samma här, och vi är många som finns på Linneas sida
Citera
2024-01-21, 13:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Har man ADHD och säkert någon mer impulsdiagnos så blir det svårt, och om det nu är som Chrippa säger att han fått tagit stryk innan hon spelade in så kan man förstå att han är allt annat än sansad...

Sa Chrippa i liven att han har ADHD? Anjo har ju kört med hur länge som helst att man aldrig kan skylla på sin diagnos, så vad svarade han på det i så fall?
Citera
2024-01-21, 13:30
Medlem
Är förundersökningen klar ?
Citera
2024-01-21, 13:30
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
I Linneas video hör man tydligt när Linnea inte vill följa med att Chrippa säger, Man säger inte nej till Jocke

De reagera jag på också. Bara där gör han det tydligt att jockiboi är spindeln i nätet.

Samma sak när anjo inte kunde hjälpa en stressad lisen pga att joackim lundell hade tryckt på den röda knappen.
Citera
2024-01-21, 13:31
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Sa Chrippa i liven att han har ADHD? Anjo har ju kört med hur länge som helst att man aldrig kan skylla på sin diagnos, så vad svarade han på det i så fall?

Vad ska Anjo skylla sitt beteende på då? Om inte på sina diagnoser eller att han är dum i huvudet.
Jo, jag vet, Linnea.
Citera
2024-01-21, 13:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
De reagera jag på också. Bara där gör han det tydligt att jockiboi är spindeln i nätet.

Samma sak när anjo inte kunde hjälpa en stressad lisen pga att joackim lundell hade tryckt på den röda knappen.

Precis. Det hade varit riktigt häftigt om fler kunde komma fram och berätta hur det ligger till.
Finns dem här så skicka ett DM
Citera
2024-01-21, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Herrejösses, du klagar på mina slutsatser. Vad fan drar du för slutsatser av det jag skriver om man får fråga? Självklart ska misshandlade och kuvade kvinnor dokumentera bevis på när man blir slagen av sin partner. Det har jag aldrig sagt någonting om.

Däremot säger jag att INGET av det Linnea har publicerat innehåller bevis på att Chrille har bankat på henne. Därför borde ni som tycker att Chrille är en patetisk luffare som har massa skulder och knarkar ta ett steg tillbaka i den här situationen. För trots att ni ser ner på Chrille betyder inte det att han har gjort det han anklagas för. Ni kan inte döma en person på karaktären, men det gör ni. Ni tycker att Chrille är en jävla loser och därför köper ni när någon anklagar honom utan att vara kritiska.

Du skrev att det väckte varningsklockor att smygfilma så jo du nämnde det och det var det jag svarade på.

Och Linnea var inte anmäld för något men fick ändå hela drevet mot sig baserat på okritiskt och vinklat innehåll från Chrippas lilla drevgäng.
Det är misshandel Chrippa är anklagad för och misshandel behöver inte enbart innebära box och (slag som vissa iq-befriade personer här verkar tro) utan psykisk misshandel är också misshandel (och detta har till och med Julia anklagat honom för så det är inte något nytt från Linnea) och det syns tydligt i dessa videor att han har noll kontroll på sig så videorna visar väldigt tydligt på att snubben har problem....plus resten kring hans beteende i närheten av sin egen lilla dotter.
Även om du inte gillar Linnea så om du försvarar Chrippas beteende i klippen så säger det mer om dig än någon annan
Citera
2024-01-21, 13:38
Medlem
Var detta deras stora bomb som skulle ändra på allt? ahhahahaha dom är fan mer korkade än vad man någonisin kunnat föreställa sig. Anjo som skulle ställa de tuffa frågorna och vara objektiv, sitter ifrån sekund ett av videon och försvarar allt Kanyl-Chrippa gjort
Toppen av isberget så sitter de helt laddade klockan 2 på natten, man hör dottern prata och hosta i bakgrunden, Jocke sitter och skickar hjärtan och Julias syster skrattar i kommentarafältet. Det är dessa människor som barnet har omkring sig, toppen!
Citera
2024-01-21, 13:39
Medlem
Linnea lägger ut fler inspelningar.

Chrippa Chrippa, du framstår inte som en utsatt man precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in