Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Herrejösses, du klagar på mina slutsatser. Vad fan drar du för slutsatser av det jag skriver om man får fråga? Självklart ska misshandlade och kuvade kvinnor dokumentera bevis på när man blir slagen av sin partner. Det har jag aldrig sagt någonting om.
Däremot säger jag att INGET av det Linnea har publicerat innehåller bevis på att Chrille har bankat på henne. Därför borde ni som tycker att Chrille är en patetisk luffare som har massa skulder och knarkar ta ett steg tillbaka i den här situationen. För trots att ni ser ner på Chrille betyder inte det att han har gjort det han anklagas för. Ni kan inte döma en person på karaktären, men det gör ni. Ni tycker att Chrille är en jävla loser och därför köper ni när någon anklagar honom utan att vara kritiska.
Du skrev att det väckte varningsklockor att smygfilma så jo du nämnde det och det var det jag svarade på.
Och Linnea var inte anmäld för något men fick ändå hela drevet mot sig baserat på okritiskt och vinklat innehåll från Chrippas lilla drevgäng.
Det är misshandel Chrippa är anklagad för och misshandel behöver inte enbart innebära box och (slag som vissa iq-befriade personer här verkar tro) utan psykisk misshandel är också misshandel (och detta har till och med Julia anklagat honom för så det är inte något nytt från Linnea) och det syns tydligt i dessa videor att han har noll kontroll på sig så videorna visar väldigt tydligt på att snubben har problem....plus resten kring hans beteende i närheten av sin egen lilla dotter.
Även om du inte gillar Linnea så om du försvarar Chrippas beteende i klippen så säger det mer om dig än någon annan