2024-01-21, 12:58
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Linneas video gör henne tyvärr ännu mindre trovärdig än hon hade varit om hon avstått. Hon hade kunnat avstå, och då hade man kunnat tro henne p.g.a reason of doubt. Utredningen lades ner, och videorna efteråt skulle framstå som ett drev för att få en misshandlad kvinna att dra tillbaka anmälan. Hon hade sett ut som ett offer för ett stort hatdrev. Nu går hon ut med det, och hon framstår som väldigt manipulativ. Att spela in sin partner i smyg på det där sättet är en varningsklocka.

Ni som går på det här fortfarande måste vara förblindade av ert hat mot Chrille som person, så ni kan inte ens föreställa er att han skulle kunna vara offer i en situation. För det här är inget som bevisar att han gjort något. Man måste förstå att uppemot 10% av alla i Sverige är narcissistiska. Det är vanligare än vad man tror att sånt här händer, för såna individer kan gå otroligt långt för att sabotera för andra. De är inte som vanliga människor som säger något taskigt för man blev arg. Det handlar om väldigt störda människor, som givetvis vet att män som slår kvinnor blir avskydda av allmänheten. Därför kan man hänga ut någon för just en sån sak, för att skada någon så mycket som möjligt.

Antar att det är incels och losers som sitter och hatar på Chrippa sen dag 1.
Citera
2024-01-21, 12:58
Medlem
Jag tror att båda varit instabila, Chrippa blev instabil när han blev tillsammans med L... Märks tydligt att Linnea klippt ihop till sin fördel... Hon laddade upp filmen ett par dagar innan Barcelona och antar att det var en hållhake på honom... När de kom hem och gick isär skred hon till verket och publicerade materialet hon hotat med att lägga ut... Jag tror inte hon har mer än klipp när Chrippa är märkbart irriterad.. Vi vet inte vad som föranlett att han beter sig oskönt...

Tycker dock att det borde kommit ut mer, men blir nog svårt för Chrippa har nog inte mycket material på henne, hon filmade och spelade in i smyg utan hans vetskap...

Relationen var toxic och de ska inte vara i samma rum ens, nu får vi hoppas att Chrippa växer upp och inser vad det viktiga är i livet... Det är inte Stureplan, droger eller pengar!! Familjen och nära och kära är det som betyder något...
Citera
2024-01-21, 12:59
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Han har inte begripit någonting för han har tagit avstånd oräkneliga gånger redan men strax efter återgått till att vara fullt medverkande igen. Dock gör han det taktiskt genom att skriva till anjo eller exonph/Nessa och låta de "läcka" dessa prints.

Så gå inte på att Jocke begripit något...vänta bara och se så kommer du upptäcka att det snart kommer något nytt från honom - via någon annan.

Jag menar utåt sett. Jag har också sett att han ändrar sig stup i kvarten och blandar sig i det hela. Och det var han som starta upp allt.

Men anledningen varför han låter Anjo sköta detta är för att han förstår att det går inte försvara utåt/offentligt.

Anjo är korkad, har ett iq som ligger under 80, han har inte ens vett att maskera sitt kvinnohat inför sina tittare.
Citera
2024-01-21, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Jag tror att båda varit instabila, Chrippa blev instabil när han blev tillsammans med L... Märks tydligt att Linnea klippt ihop till sin fördel... Hon laddade upp filmen ett par dagar innan Barcelona och antar att det var en hållhake på honom... När de kom hem och gick isär skred hon till verket och publicerade materialet hon hotat med att lägga ut... Jag tror inte hon har mer än klipp när Chrippa är märkbart irriterad.. Vi vet inte vad som föranlett att han beter sig oskönt...

Tycker dock att det borde kommit ut mer, men blir nog svårt för Chrippa har nog inte mycket material på henne, hon filmade och spelade in i smyg utan hans vetskap...

Relationen var toxic och de ska inte vara i samma rum ens, nu får vi hoppas att Chrippa växer upp och inser vad det viktiga är i livet... Det är inte Stureplan, droger eller pengar!! Familjen och nära och kära är det som betyder något...

Håller med, sunt sätt att se det på!
Citera
2024-01-21, 13:01
Medlem
pukkas avatar
Citat:

Man behöver ju inte vara Einstein för att förstå hur sjukt välplanerad hennes video var. Hon har absolut inte gjort ett enda fel, trots att hennes ex berättat saker om henne, alla sms vi fått ta del av osv. Låter sååååååå trovärdigt. Men nu när Chrippa utan manus kunde förklara alla händelseförlopp från hennes video så känns allt bara logiskt hur hon är som person.
Citera
2024-01-21, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Glöm inte en Chrippa som i ena stunden ska se till så att Julia blir av med vårdnaden och själv få hela den (dock är frågan hur han skulle kunna leva sitt liv som han vill då med tanke på hur mycket i vägen Chloe var för honom bara av att ha 50%, för han måste ju filma sig själv skrikandes och gymma och festa och bruka sina preparat..sen kanske han haft en lucka på någon minut där han sagt till henne att dansa för kameran..) och i en annan ifrånsäga sig faderskapet för att lillflickan enligt honom var missbildad (😭💔&#128148 om man ska tro på Julias egna ord till Anjo i den intervjun (dock tror jag vi alla har svaret på vem/vilka som egentligen är den missbildade i såna fall och det är definitivt inte Chloe i detta fall - och då gillar jag själv inte alls att kasta med det uttrycket kan jag tillägga)

Chrippa och Julia använder sig verkligen av lilla C som ett slagträ, det är fruktansvärt. Att sen blanda in Linnea i det är bara ett sätt att rikta fokus mot henne som den som är den onda styvmodern. Jag har sett en del bilder då Linnea står med lilla C och det är en da gångerna man ser lilla C avslappnad och nöjd. Vissa skall helt enkelt inte ha barn och blir C och J tillsammans igen så kommer det sluta i katastrof för barnet
Citera
2024-01-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vitamininsulin

Och det är något man ska tro på tänker han
Citera
2024-01-21, 13:02
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Förlåt men vad spelar det för roll om hon provocerat fram situationer? Jag håller med om att det är ett riktigt psykbeteende. Men det är upp till Chrippa att sansa sig och hantera det vuxet.
Citera
2024-01-21, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Linneas video gör henne tyvärr ännu mindre trovärdig än hon hade varit om hon avstått. Hon hade kunnat avstå, och då hade man kunnat tro henne p.g.a reason of doubt. Utredningen lades ner, och videorna efteråt skulle framstå som ett drev för att få en misshandlad kvinna att dra tillbaka anmälan. Hon hade sett ut som ett offer för ett stort hatdrev. Nu går hon ut med det, och hon framstår som väldigt manipulativ. Att spela in sin partner i smyg på det där sättet är en varningsklocka.

Ni som går på det här fortfarande måste vara förblindade av ert hat mot Chrille som person, så ni kan inte ens föreställa er att han skulle kunna vara offer i en situation. För det här är inget som bevisar att han gjort något. Man måste förstå att uppemot 10% av alla i Sverige är narcissistiska. Det är vanligare än vad man tror att sånt här händer, för såna individer kan gå otroligt långt för att sabotera för andra. De är inte som vanliga människor som säger något taskigt för man blev arg. Det handlar om väldigt störda människor, som givetvis vet att män som slår kvinnor blir avskydda av allmänheten. Därför kan man hänga ut någon för just en sån sak, för att skada någon så mycket som möjligt.

Jag är glad att jag inte känner dig för dina "slutsatser" är så sjukt skeva. Tyvärr är det ett måste i dagens samhälle för en utsatt kvinna (eller man också för den delen) att om man ska ha någon möjlighet i en rättegång mot en våldsam partner när man väl tagit sig till steget att anmäla så måste man i princip ha filmer, ljudinspelningar, foton in action eller polisingripande som vittnar om det för att ens ha en chans i ett sådant fall. Så att hon har filmat är faktiskt fullt logiskt och ett ont måste.

Jag hatade inte Chrippa innan utan tyckte mest att han var patetisk i sitt beteende som 34-åring med 2 miljoner i skulder, flexande med uppenbara fejkläder, att han inte kunde ta hand om sin dotter och besattheten av flashback och innehållet här. Men nu även om klippen är vinklade av Linnea så visar de en tydlig bild av Christofer och den är vidrig.
Citera
2024-01-21, 13:05
Avstängd
När blir L o C ett psr igen då?
Citera
2024-01-21, 13:05
Avslutad
https://ibb.co/VTMbncG
https://ibb.co/Y3PNtV5
https://ibb.co/1Q9N7m4
https://ibb.co/CWP4bdZ
https://ibb.co/3C8cYwK
https://ibb.co/Fqjd3xk
https://ibb.co/wBb4Rcc
https://ibb.co/tZP4ZGm
https://ibb.co/DWZLWnb

Jockiboi, Jacke, Anjo mfl är flitiga på insta, Jockiboi har ändrat sitt inlägg, som brukligt..

Hur vidrigt är inte detta?
Citera
2024-01-21, 13:06
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Antar att det är incels och losers som sitter och hatar på Chrippa sen dag 1.

Säkert. Chrippa är ju en riktig hedersman.
En riktig man att se upp till. Tänk om fler var som skabbis!!!😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in