Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Linneas video gör henne tyvärr ännu mindre trovärdig än hon hade varit om hon avstått. Hon hade kunnat avstå, och då hade man kunnat tro henne p.g.a reason of doubt. Utredningen lades ner, och videorna efteråt skulle framstå som ett drev för att få en misshandlad kvinna att dra tillbaka anmälan. Hon hade sett ut som ett offer för ett stort hatdrev. Nu går hon ut med det, och hon framstår som väldigt manipulativ. Att spela in sin partner i smyg på det där sättet är en varningsklocka.
Ni som går på det här fortfarande måste vara förblindade av ert hat mot Chrille som person, så ni kan inte ens föreställa er att han skulle kunna vara offer i en situation. För det här är inget som bevisar att han gjort något. Man måste förstå att uppemot 10% av alla i Sverige är narcissistiska. Det är vanligare än vad man tror att sånt här händer, för såna individer kan gå otroligt långt för att sabotera för andra. De är inte som vanliga människor som säger något taskigt för man blev arg. Det handlar om väldigt störda människor, som givetvis vet att män som slår kvinnor blir avskydda av allmänheten. Därför kan man hänga ut någon för just en sån sak, för att skada någon så mycket som möjligt.
Jag är glad att jag inte känner dig för dina "slutsatser" är så sjukt skeva. Tyvärr är det ett måste i dagens samhälle för en utsatt kvinna (eller man också för den delen) att om man ska ha någon möjlighet i en rättegång mot en våldsam partner när man väl tagit sig till steget att anmäla så måste man i princip ha filmer, ljudinspelningar, foton in action eller polisingripande som vittnar om det för att ens ha en chans i ett sådant fall. Så att hon har filmat är faktiskt fullt logiskt och ett ont måste.
Jag hatade inte Chrippa innan utan tyckte mest att han var patetisk i sitt beteende som 34-åring med 2 miljoner i skulder, flexande med uppenbara fejkläder, att han inte kunde ta hand om sin dotter och besattheten av flashback och innehållet här. Men nu även om klippen är vinklade av Linnea så visar de en tydlig bild av Christofer och den är vidrig.