2024-01-21, 12:38
Medlem
AdolfHimmlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Jahapp, då har vi ett nytt napp:

Mannen med barnflickvän (Napp #351

Får riktigt vidriga vibbar när jag ser bilderna på hur han håller om barn i sängen. Denna känns riktigt vidrig.

Edit: Alltså menar det, RIKTIGT många bilder när han ligger i sängen med små flickor, vilken ålder kan det var? 7-9?... Bland anat asiatiska. Denna man måste identifieras ASAP!

Pedofiljävel!

Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Stad?
Hudiksvall.
Citera
2024-01-21, 12:41
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Stad?
Hudiksvall.
Domen ligger på dumpen, där har du namn och adress.
Citera
2024-01-21, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Enligt LinkedIn jobbar 351 på det kommunala CUL, Centrum f utveckling & lärande (vuxna).

Jasså, var han inte vetenskapsman....Vilken lirare, helt utan verklighetsförankring. Han känns riktigt farlig faktiskt.
Citera
2024-01-21, 12:44
Medlem
Livmedikusens avatar
#351.
Jag finner inga ord, annat än när jag blir färdig läkare så ska jag "missbruka" befogenheten att kunna spärra in pedofiler av denna digniteten på rättspsyk med särskild utskrivningsprövning.
Citera
2024-01-21, 12:44
Medlem
#351 kommenterar på sin Instagram att han saknar debatterna på Flashback, men att han är bannad.
Citera
2024-01-21, 12:45
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Inte undra på att vetenskapsmannen är packad, han bor ju granne med systembolaget.
#251 Är osäker på vad han led av, packad eller lobotomerad, verkar i alla fall vara helt jävla sinnesslö.

För den här jäveln finns ingen räddning, dubbel dos Cyanid sedan nedsänkning till 2m eller ett slängs i eller under ett buskage på Filippinerna.
Citera
2024-01-21, 12:45
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jasså, var han inte vetenskapsman....Vilken lirare, helt utan verklighetsförankring. Han känns riktigt farlig faktiskt.
I domen står det att han jobbat med it länge och varit "systemansvarig för stora system".
Så nån halvt storfräsare tycks han ha varit.
Citera
2024-01-21, 12:55
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
#251 Är osäker på vad han led av, packad eller lobotomerad, verkar i alla fall vara helt jävla sinnesslö.

För den här jäveln finns ingen räddning, dubbel dos Cyanid sedan nedsänkning till 2m eller ett slängs i eller under ett buskage på Filippinerna.
Jag skulle nog killgissa på att han är packad.
Tom i blicken som att han ser igenom en som folk får när man är rejält packad samtidigt som han är alkisrutinerad nog att samtidigt kunna föra en konversation.
Citera
2024-01-21, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag skulle nog killgissa på att han är packad.
Tom i blicken som att han ser igenom en som folk får när man är rejält packad samtidigt som han är alkisrutinerad nog att samtidigt kunna föra en konversation.

Enligt Sara på Facebook var han så "appackad" att han fick hålla i sig i väggen.

Som om det inte är illa nog att stämma träff med ett barn, att dessutom komma dyngrak är ju illa Undrar om han super så där hårt på Filippinerna också.
Citera
2024-01-21, 13:09
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Enligt Sara på Facebook var han så "appackad" att han fick hålla i sig i väggen.

Som om det inte är illa nog att stämma träff med ett barn, att dessutom komma dyngrak är ju illa Undrar om han super så där hårt på Filippinerna också.
Jag skulle tro att han inte är nån fullblodsalkis, då har det uppstått senaste åren, kanske efter barnporrdomen?
Han ser ju ändå rätt ok ut för att vara 62, hade han gått in i dimman varje dag hade han säkert varit betydligt mer nergången.
Citera
2024-01-21, 13:10
Medlem
Citat:
#351 kommenterar på sin Instagram att han saknar debatterna på Flashback, men att han är bannad.

Ja som sagt. Gäddor hänger givetvis i den andra tråden. Jag har många gånger påpekat att de, likt den här mannen gör, försöker ge sken av och få det att framstå som att det är vanligare än vad det är, för att försöka förmildra.

Riktigt vidrigt.
Citera
2024-01-21, 13:33
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jag trodde inte det va möjligt men #351:an förstör ju dom andra
pedofilernas icke existerande anseende, eller vad man ska kalla det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in