2024-01-27, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Är det samma individ som "Piskar Dumpers" enligt ett inlägg?

Ja, det stämmer.
Citera
2024-01-27, 22:09
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunksy
En gädda som kör dumper, underbart

Han uppges även ha förmågan att "springa i åttor kring Duracell-kaninen".

Det flåset fick han nytta av i konfrontationen ...

(242 verkar piggare på sistone. Snart ränner ingen ifrån de där långa superbenen?)
Citera
2024-01-27, 22:38
Medlem
#356s arbetsgivare och #357 bor alltså på samma ort på Öland.

Kalmarområdet har alltså fått tre nya pedofiler på ett dygn, måste vara nytt rekord i gäddfångst i samma vatten?
Citera
2024-01-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Sjukt kul endå, med samtalet.

Episk chatkonvo. Fiskaren går bananas!

PEDO
Nä inte som jag kommer på nu

JAG

Asså mannen kan du ba ge förslage Va en fkn man bre

PEDO

Ta dej i röven Om du vill

JAG

Älskar d

PEDO

Härligt jag också

All info om han finns oblurrat och utan bögiga rebusar på telegram.

Illa att Sara blir anfådd av att gå från en fest till en toalett. Hon stånkar genom hela samtalet.. 😬

Synd att han föll för frestelsen till slut och började skriva om att ta henne i röven, han skötte det ju hyfsat initialt.
Citera
2024-01-27, 23:05
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Intressant. Vad stod det i den?

Att avpublicera en artikel är inget som görs i en handvändning eller på uppstuds. Det ska finnas synnerligen giltiga skäl bakom ett sådant beslut på en tidning. Så jag undrar vad det kan röra sig om…
Den hette "Från partykille till Ironman" och var väl någon sorts intervju om peddots resa efter att han börjat träna (och som alla andra Ironmanutövare fått ett enormt bekräftelsebehov).

Bara ingressen verkar finns cashad om man googlar:
"Förra året körde RR sin första Ironman. Nu vill han uppleva kärleken från publiken ännu en gång. ”Den här tävlingen har satt sig i mitt hjärta”, säger han"

Redan när den gjordes var han ju dömd för försök till köp av sexuell tjänst av barn m.m, så det är osmakligt att man inte ens brydde sig att kolla upp honom innan publicering.

Jag övervägde att maila journalisten (Ia) igår, men fegade ur.
Men någon annan har väl hört av sig under dagen kanske?

Blir även kul att se vad som händer med företaget. De verkar radera kommentarer illa kvickt på Facebook.
Citera
2024-01-27, 23:08
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Synd att han föll för frestelsen till slut och började skriva om att ta henne i röven, han skötte det ju hyfsat initialt.
Mja...fiskaren fick vara rätt på för att få honom att spotta ut vad han ville.
Men det lär ju ändå vara rövknull han hade i tankarna från första början så...men han var definitivt försiktigare än vad vi är vana vid här. Det tog nog emot lite för honom att spotta ut det i klartext vad han hade i tankarna.

Planen var nog att inte komma med knullförslag förrän han hade henne i bilen för att lämna över ciggen. Och det skulle ju innebära problem för dumpen ty då hade de inte haft något på honom....mer än att han köpt cigg åt minderårig.
Senast redigerad av KaninHitler 2024-01-27 kl. 23:11.
Citera
2024-01-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Den hette "Från partykille till Ironman" och var väl någon sorts intervju om peddots resa efter att han börjat träna (och som alla andra Ironmanutövare fått ett enormt bekräftelsebehov).

Bara ingressen verkar finns cashad om man googlar:
"Förra året körde RR sin första Ironman. Nu vill han uppleva kärleken från publiken ännu en gång. ”Den här tävlingen har satt sig i mitt hjärta”, säger han"

Redan när den gjordes var han ju dömd för försök till köp av sexuell tjänst av barn m.m, så det är osmakligt att man inte ens brydde sig att kolla upp honom innan publicering.

Jag övervägde att maila journalisten (Ia) igår, men fegade ur.
Men någon annan har väl hört av sig under dagen kanske?

Blir även kul att se vad som händer med företaget. De verkar radera kommentarer illa kvickt på Facebook.

Där ser man.

Tveksam publicering från första början med andra ord. Slarvigt och tanklöst. Skulle vilja veta hur snacket har gått.
Citera
2024-01-27, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Visst är det #356
Och den klassiska gäddkostymen/varselkläder

Har dom rensat nu eller? För hittar inga bilder på honom.
Citera
2024-01-27, 23:35
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Har dom rensat nu eller? För hittar inga bilder på honom.

Nej de finns kvar, får scrolla rätt långt bak. Men det är mest fokus på lastbilarna/maskinerna än personerna.
Citera
2024-01-27, 23:56
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
#356s arbetsgivare och #357 bor alltså på samma ort på Öland.

Kalmarområdet har alltså fått tre nya pedofiler på ett dygn, måste vara nytt rekord i gäddfångst i samma vatten?

Ja verkligen märkligt med tre stycken på kort tid.

Det var väl också i Kalmar där det skedde en konfrontation på IKEA med en person som ville ha småbarn (alltså inte tonåringar)?
Citera
2024-01-28, 00:02
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:

Rebus
Förnamn: Samma som musikgruppen som har gjort låten ”Utan dina andetag”, lägg till ett h.
Enligt folkbokföringen stavar han sitt namn utan h.
Citera
2024-01-28, 00:18
Medlem
Gädda 355 gillar tydligen att skriva dikter också.. poeter.se kan man hitta hans alster..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in