2024-01-21, 12:38
Medlem
Nariiouhs avatar
Nu har även jag kämpat mig igenom dom 2h 20min. Med mycket spolning.

Jag säger bara att jag ÖNSKAR att dom hade skrivit ett manus och hållt sig till de konkreta istället för att sitta och ORDBAJSA i 2h. Fy fan vilken jävla dynga.

Chrippa och Anjo Mer =//= bättre.

Och till er som håller på med pseudovetenskap i tråden. Ni kan inte avgöra på chrippas jävla kroppsspråk i videon om han talar sanning eller ej.. Linneas video har visat hur chrippa är som person, det spelar ingen roll om hon är ett isberg i sin video. Vidare presenterar dom i princip bara fler hörsägen i videon, var är alla motbevis?

Chrippa är dessutom van vid youtube och vet uppenbarligen hur man kan snacka i 2h utan att få något sagt. Till skillnad från Linnea som i princip precis börjat.

Ska bli spännande med Linneas del 2. Lär vara bra mycket mer konkret än denna skit, hoppas hon håller sig under 2h.

Hoppas Chloe blir tagen. Hoppas både Anjo, Chrippa, Julia och Linnea försvinner från nätet 🤮
Citera
2024-01-21, 12:39
Medlem
Tycker alla som stöta och tror på henne borde gå in och ge henne sitt stöd på hennes youtube kanal
Inte säkert hon sitter och läser här tar någon minut att skriva något
Citera
2024-01-21, 12:43
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vitamininsulin
Och det är något för diabetiker?

Jag anar ugglor i mossen men det är jag det.

Hur är det med snörvelpojkarna idag, något livstecken?
Citera
2024-01-21, 12:44
Medlem
bratworsts avatar
Så det stora släppet med ny info, var bara en reaktionsvideo. Vad i helvete. Trodde vi skulle få se de som Nessa sagt gjort att hon inte kan ta Ls sida. Vi fick ju ingenting... igen!
Citera
2024-01-21, 12:47
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Filmen som Tindra har, som visar att han är blodig... Tindra som är Julias syster, som har en crush på Chrippa sen år tillbaka... vad konstigt att just hon försvarar Chrippa och ljuger om en videofilm...

Gustav och Luggen hyllar sin "broder"

I detta nu sitter Chrille och trycker i ett hotellrum med Lillen och Julia förmodsr jag.

Gör Julia detta av fri vilja?
Jag är inte helt säker på det.
Är det inte mer troligt att hon inte vågar gå emot bröderna Lundell-Berg?

Ja. Man undrar ju
Citera
2024-01-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triphe
Han har ju erkänt att han är narcissist, de är experter på att lyfta människor igen till deras sida innan de åter bryter ner dem

En som är narcissist skulle först och främst inte ha den insikten och skulle även aldrig heller erkänna det...
Citera
2024-01-21, 12:49
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Nu har även jag kämpat mig igenom dom 2h 20min. Med mycket spolning.

Jag säger bara att jag ÖNSKAR att dom hade skrivit ett manus och hållt sig till de konkreta istället för att sitta och ORDBAJSA i 2h. Fy fan vilken jävla dynga.

Chrippa och Anjo Mer =//= bättre.

Och till er som håller på med pseudovetenskap i tråden. Ni kan inte avgöra på chrippas jävla kroppsspråk i videon om han talar sanning eller ej.. Linneas video har visat hur chrippa är som person, det spelar ingen roll om hon är ett isberg i sin video. Vidare presenterar dom i princip bara fler hörsägen i videon, var är alla motbevis?

Chrippa är dessutom van vid youtube och vet uppenbarligen hur man kan snacka i 2h utan att få något sagt. Till skillnad från Linnea som i princip precis börjat.

Ska bli spännande med Linneas del 2. Lär vara bra mycket mer konkret än denna skit, hoppas hon håller sig under 2h.

Hoppas Chloe blir tagen. Hoppas både Anjo, Chrippa, Julia och Linnea försvinner från nätet 🤮

Tack
Citera
2024-01-21, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Fungerande familj? Droger, anabola, skulder, arbetslöshet, bostadslös, fysisk och psykisk misshandel. Absolut. En riktig mönsterfamilj. Kommer bli hur bra som helst.

Glöm inte en Chrippa som i ena stunden ska se till så att Julia blir av med vårdnaden och själv få hela den (dock är frågan hur han skulle kunna leva sitt liv som han vill då med tanke på hur mycket i vägen Chloe var för honom bara av att ha 50%, för han måste ju filma sig själv skrikandes och gymma och festa och bruka sina preparat..sen kanske han haft en lucka på någon minut där han sagt till henne att dansa för kameran..) och i en annan ifrånsäga sig faderskapet för att lillflickan enligt honom var missbildad (😭💔&#128148 om man ska tro på Julias egna ord till Anjo i den intervjun (dock tror jag vi alla har svaret på vem/vilka som egentligen är den missbildade i såna fall och det är definitivt inte Chloe i detta fall - och då gillar jag själv inte alls att kasta med det uttrycket kan jag tillägga)
Citera
2024-01-21, 12:51
Medlem
Carrocks avatar
Säga vad man vill om Jocke, men han har i vart fall begripit att det går inte försvara Chrippas längre efter vad som kommit fram.

Men Anjo, Gustav och den där Luggen kör på ändå, förmodligen är dem lika stora kvinnohatare själva.

Blir så provocerad när de hela tiden kommer med "Hon är helt känslokall och har manus, Chrippa visar iaf känslor, där har ni skillnaden".

Seriöst!? Hela bunten är lika utvecklingstörda som de är kvinnohatare.
Citera
2024-01-21, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Säga vad man vill om Jocke, men han har i vart fall begripit att det går inte försvara Chrippas längre efter vad som kommit fram.

Men Anjo, Gustav och den där Luggen kör på ändå, förmodligen är dem lika stora kvinnohatare själva.

Blir så provocerad när de hela tiden kommer med "Hon är helt känslokall och har manus, Chrippa visar iaf känslor, där har ni skillnaden".

Seriöst!? Hela bunten är lika utvecklingstörda som de är kvinnohatare.

Han har inte begripit någonting för han har tagit avstånd oräkneliga gånger redan men strax efter återgått till att vara fullt medverkande igen. Dock gör han det taktiskt genom att skriva till anjo eller exonph/Nessa och låta de "läcka" dessa prints.

Så gå inte på att Jocke begripit något...vänta bara och se så kommer du upptäcka att det snart kommer något nytt från honom - via någon annan.
Citera
2024-01-21, 12:55
Medlem
Linneas video gör henne tyvärr ännu mindre trovärdig än hon hade varit om hon avstått. Hon hade kunnat avstå, och då hade man kunnat tro henne p.g.a reason of doubt. Utredningen lades ner, och videorna efteråt skulle framstå som ett drev för att få en misshandlad kvinna att dra tillbaka anmälan. Hon hade sett ut som ett offer för ett stort hatdrev. Nu går hon ut med det, och hon framstår som väldigt manipulativ. Att spela in sin partner i smyg på det där sättet är en varningsklocka.

Ni som går på det här fortfarande måste vara förblindade av ert hat mot Chrille som person, så ni kan inte ens föreställa er att han skulle kunna vara offer i en situation. För det här är inget som bevisar att han gjort något. Man måste förstå att uppemot 10% av alla i Sverige är narcissistiska. Det är vanligare än vad man tror att sånt här händer, för såna individer kan gå otroligt långt för att sabotera för andra. De är inte som vanliga människor som säger något taskigt för man blev arg. Det handlar om väldigt störda människor, som givetvis vet att män som slår kvinnor blir avskydda av allmänheten. Därför kan man hänga ut någon för just en sån sak, för att skada någon så mycket som möjligt.
Citera
2024-01-21, 12:57
Medlem
Linnea kommer aldrig kunna gå tillbaka till ett normalt liv. Det här drevet har förstört hennes liv, kul att söka jobb och den här skiten dyker upp. Eller barnbarnen googlar och hittar detta. Alla inblandade är förlorare i detta, utom möjligtvis Anjo som gör deg på detta, han kan köpa många chipspåsar när alla de senaste klippen är på väg mot en miljon visningar. De här klippen gör han säkert en halv eller en miljon kronor på när de får ligga ute ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in