Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Att du inte är nöjd med mina svar är inte synonymt med att jag ljuger.
Jo, om det är uppenbart (vilket det är) att du inte svarat på dem ordentligt men påstår att du gjort det. Det är en lögn per definition.
Citat:
Att jag inte svarar på precis alla dina frågor är inte synonymt med att jag ljuger.
Jo, om du påstår att du faktiskt har svarat (vilket du har påstått). Det är en lögn per definition.
Citat:
Och hur fan ska jag ens kunna hålla reda på precis alla frågor du har ställt?
Nyss hette det att du hade svarat på allt, men nu har du plötsligt bara missat? Ännu en lögn
Citat:
Kräver du att jag ska ha fotografiskt minne och veta exakt att "ja, jag svarade på de två frågorna Fiffiniffi ställde, men inte på den tredje"? Jag har inte fotografiskt minne kring detta och kan därmed minnas fel och tro att jag svarat på alla dina frågor (fast jag endast svarat på två och inte på tre av dina frågor). Är jag då en lögnare, för att jag inte har fotografiskt minne kring detta? Nej.
Nu är det dock som så att jag sa till dig att du inte svarat på frågorna. Då svarade du tillbaka att du visst svarat. Om du innan ditt svar inte kollat upp vilka frågorna var så hade du per definition inte fog för ditt svar att du visst svarat. Vilket gör ditt svar till ännu en lögn.
Citat:
Så. Nu kan du lägga ner att kalla mig lögnare.
Inte förrän du slutar ljuga.
Citat:
Och som sagt: två av dian frågor anser jag att jag har svarat på.
Vilka, och hur har du svarat på dem? Var specifik.
Citat:
Vissa av dina andra frågor är jag ointresserad av att svara på, eftersom du endast kommer föra ohederlig debatt kring mina svar.
Nyss hette det att du hade svarat på allt, men nu heter det att du inte vill svara? Ännu en lögn
Citat:
Så vad av dina frågor kan du koppla till toic?
Frågorna är direkta uppföljningar på saker DU skrivit, så uppenbarligen har de ju enligt dig koppling till topic, inte sant?