2024-01-21, 11:49
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlskronacity
Mycket möjligt vi kan bara hoppas dom slår sönder han

Ja och han insåg sitt misstag och ljög ihop en ursäkt till att han sade så som folk köper rakt av. Såg något klipp precis nu där han i den långa videon gick ut med en ursäkt. Pajas.
Citera
2024-01-21, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dem hade ju fixat så Chrippa skulle få tillbaka sin kanal, vad hände med det? det var ju flera dagar sen?
tror inte det går att få tillbaka raderad är raderad.
Citera
2024-01-21, 11:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Soc får massor med anmälningar hela tiden. Jag tror att det är hur man formulerar sig när man gör en anmälan som får soc att titta lite närmare. Man kan ju inte bara säga att dem är dumma på youtube tt eller insta. Chrippa och Julia kan komma att få problem om Soc verkligen kollar dem senaste videorna
Jo men dottern har bevittnat skrik och bråk troligen sedan hon föddes, eventuellt fysiskt och psykiskt våld emellan Julia och Chrippa.
Och det senaste året har hon varit med om att polisen "stormade" deras hus och sökte igenom det, sovit på en filt på golvet eftersom hon saknade säng och det inte fanns någon soffa, bevittnat fysiskt våld i Julias relation, bevittnat ev fysiskt och psykiskt våld i Linnea och chrippas relation, påstås ha blivit misshandlad av Linnea, sett chrippa injicera sig med olagliga saker. Vet ej om jag glömt något?

Men det är mycket illa att hon utsatts för allt detta, och trots flera orosanmälningar så har soc inte kollat närmare på familjen. Om det inte vore för häktningen skulle denna lilla tjej fortsätta utsättas och bevittna saker utan att någon hjälper henne.

Jag är glad att soc äntligen tar en närmare titt på denna familj.
Citera
2024-01-21, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Ah okej. Undra hur många anmälningar som inkommit. Borde väl gå att få ut på något sätt.
Nu lär väl tyvärr både Julia och chrippa skylla allt på Linnea och själva försöka framstå som perfekta. Fastän dom alla 3 är idioter.

Dessa anmälningar har kommit under längre tid och då baserade på hur Chrippa själv i sina videor visar hur inkapabel han är som pappa. Den anmälan som nu mötet är grundad på är anmälan från polisen från den 2/1. Och vill man se hur de är och varit finns det nu väldigt mycket information om detta, bara att läsa protokollen/förundersökningen från rättegången mellan Julia och Henrik där hon själv pratar om Chrippa och hur han är. Och klippet där Chrippa skriker på Julia i telefon säger också sitt. Likaså hur Julia och hennes familj uppenbarligen inte gör en anmälan då dottern enligt dem påstår att hon blivit slagen utan istället exponerar detta på youtube, i Anjos kanal. Hur nu senast inatt de satt i studion till mitt i natten MED Chloe på plats också samtidigt som de två vidren säger både det ena och andra och dessutom agerar till synes helt påverkade av narkotika. Så om Soc nu gör sitt jobb och inte vill brista helt i det så säger jag bara lycka till till Chrippa och Julia...och förhoppningsvis kommer ju samma koll göras på Anjo och Lisen också nu.

Är det någon som vet vilket droganvändande Julia besitter??
Citera
2024-01-21, 11:57
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Uppskattar det 🙏🏼🧡
Men jag har ju egentligen varit med länge här i tråden så har ju bilden rätt klar sen innan detta drama drog igång... var dock inte aktiv ett tag med skrivandet efter att begränsningen på att ha behövt skriva 50inlägg infördes då jag innan varit mer en observatör än deltagare 😌

Har dock nu fått nog så enormt på hur dessa människor får hålla på och samtidigt även dra in pengar på det (och detta inte bara gällande detta fall) - så om någon vet ett sätt som faktiskt har effekt för att få tyst på dem på sociala medier en gång för alla så hojta till. Youtube verkar vara totalt urusla på att agera genom anmälningar.

Ja, fy fan vad less man är på dessa individer. Att tillåtas drevs och hänga ut andra människor på det här sättet är långt ifrån okej. Att de blandar in och använder ett litet barn i förtalskampanjen är helt förkastligt. Dessa helylle familjefäder. Spyr.
Citera
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
Nej, chrippa sa det, allt han säger är sanning, har du missat det
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Ja och han insåg sitt misstag och ljög ihop en ursäkt till att han sade så som folk köper rakt av. Såg något klipp precis nu där han i den långa videon gick ut med en ursäkt. Pajas.

Svartsjuk rasist .
Sen sitta och bestämma och kolla hennes instagram och bestämma vilka vänner hon får ha
Citera
2024-01-21, 11:58
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger

Nej, Chrippa inaktiverade kanalen, som Rask. Han ville gömma statens insikt med sina inkomster under häktningstiden.
Men JuristBoi skulle göra en deal att kanalen blev "raderad" och det med häktningstiden skulle kvitta skulden Chrippa har till KF. Om det inte går genom så kan såklart kanalen bli "räddad". Allt med de folket är en bluff.
Citera
2024-01-21, 12:03
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Chrippa påstår att hon misshandlat och slagit honom. Bevis på det? Inga Anjo-prints tack, jag vill se foto eller filmbevis
I senaste videon med Anjo och Chrippa säger dom att det finns filmbevis på L när hon sparkar och slår, men att de inte släpper bevis än.
Underförstått anmäler Chrippa L för stöld från hans bankkonto, tagit hans sociala medier, och misshandel, samt något med behandling av lilla C
Han ville att polisen ser bevisen först...eller något sådant. Minns inte exakt
Citera
2024-01-21, 12:03
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Chrippa påstår att hon misshandlat och slagit honom. Bevis på det? Inga Anjo-prints tack, jag vill se foto eller filmbevis

De kräver ju att Linnea ska visa det men när det gäller tvärtom så ska vi bara tro på deras ord? Att inte alla ser igenom de här idioterna övergår mitt förstånd…
Citera
2024-01-21, 12:07
Medlem
Attityds avatar
Chrippa o Anjo har L,s dagbok vilken avslöjar mycket, enligt dem
Citera
2024-01-21, 12:10
Medlem
knark-kungens avatar
Varför gör man en video lång som en jävla titanicfilm?

Någon som har sammanfattat eländet? Gör han bort sig igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in