2024-01-21, 11:39
Medlem
Dopys avatar
Dem hade ju fixat så Chrippa skulle få tillbaka sin kanal, vad hände med det? det var ju flera dagar sen?
Citera
2024-01-21, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
De kom in massor med anmälningar, alla lades ner utan en utredning.
Sedan blev han häktad för misshandel, och då gjorde polisen en orosanmälan. Så nu ska det äntligen bli en ordentlig utredning, dock har dem flyttat och bor numera i en annan kommun, så vet ej om utredningen kommer flyttas till deras nuvarande kommun eller om deras gamla kommun fortfarande kommer hålla i utredningen. Men deras första möte är nu på tisdag i den gamla kommunen.
Utredningen kommer ligga kvar i gamla kommunen, extremt ovanligt att ärenden flyttas till nya kommunen 👍
Citera
2024-01-21, 11:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Chrippa påstår att hon misshandlat och slagit honom. Bevis på det? Inga Anjo-prints tack, jag vill se foto eller filmbevis
Filmen finns! Fast den finns inte längre för L har raderat den. Men den finns! Banjo har massor med mer bevis men han vet inte om han vill visa dem. Varför kan du inte bara köpa vad Banjo och Chrippa da strykpåse säger?? Måste de manspreada mer??

Hahahahahaha.
Citera
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jkk22
Klassiskt svenskt beteende där man demoniserar lite testo och ser det som knark för att han använder en spruta. Han har kurat innan och behöver sin TRT för att få må bra psykiskt då hans naturliga testosteron produktion är långt borta. Vilka jävla sojapojkar det finns här i Sverige, vem fan bryr sig?
Nja, jag tänker nog mer att han knarkar när han snortar kristall eller tjack.
Dock tycker jag det är olämpligt att ta sprutor med testosteron framför dottern.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
De kom in massor med anmälningar, alla lades ner utan en utredning.
Sedan blev han häktad för misshandel, och då gjorde polisen en orosanmälan. Så nu ska det äntligen bli en ordentlig utredning, dock har dem flyttat och bor numera i en annan kommun, så vet ej om utredningen kommer flyttas till deras nuvarande kommun eller om deras gamla kommun fortfarande kommer hålla i utredningen. Men deras första möte är nu på tisdag i den gamla kommunen.

Soc får massor med anmälningar hela tiden. Jag tror att det är hur man formulerar sig när man gör en anmälan som får soc att titta lite närmare. Man kan ju inte bara säga att dem är dumma på youtube tt eller insta. Chrippa och Julia kan komma att få problem om Soc verkligen kollar dem senaste videorna
Citera
2024-01-21, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjos fru Lisen blev imponerad av att Chrille bytte blöja och kläder på sitt barn.

Och Anjo påpekar stolt att Lisen inte är lättimponerad

Detta sägs i videon
Anjo måste vara en usel farsa om hon blir impad av att en man byter blöjor på sitt eget barn
Citera
2024-01-21, 11:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Soc får massor med anmälningar hela tiden. Jag tror att det är hur man formulerar sig när man gör en anmälan som får soc att titta lite närmare. Man kan ju inte bara säga att dem är dumma på youtube tt eller insta. Chrippa och Julia kan komma att få problem om Soc verkligen kollar dem senaste videorna
Soc gillar nog inte det som sägs i julias "förhör" med lilla C...
Citera
Avslutad
Citat:
Chrippa påstår att hon misshandlat och slagit honom. Bevis på det? Inga Anjo-prints tack, jag vill se foto eller filmbevis
Filmen som Tindra har, som visar att han är blodig... Tindra som är Julias syster, som har en crush på Chrippa sen år tillbaka... vad konstigt att just hon försvarar Chrippa och ljuger om en videofilm...

Gustav och Luggen hyllar sin "broder"

I detta nu sitter Chrille och trycker i ett hotellrum med Lillen och Julia förmodsr jag.

Gör Julia detta av fri vilja?
Jag är inte helt säker på det.
Är det inte mer troligt att hon inte vågar gå emot bröderna Lundell-Berg?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Anjo måste vara en usel farsa om hon blir impad av att en man byter blöjor på sitt eget barn

Ja och Lisen borde ut i världen och hitta en riktig man
Citera
2024-01-21, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Haha Mr c gaphals har ju grävt sin egen grav lite. Han har ett enormt hat mot invandrare och han skulle behöva fly landet som han är duktig på eller sitta inlåst i sin lgh. Det lär finnas ett och annat gäng där ute som nog inte är så glada på rassar som han.

Mycket möjligt vi kan bara hoppas dom slår sönder han
Citera
2024-01-21, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Har man varit utsatt för psykisk och fysisk misshandel och levt med hot, är man rädd för vad som ska hända. Man är rädd för alla hot. Man är på botten...och rädd.
Att släppa en video på nätet och läcka allt vad man blivit utsatt för några dagar efter man lämnat utan en enda tår går inte ihop. Den kvinna som är under hot, misshandel och press vet att det tar tid att bygga upp sig själv.
Man är inte snabb att släppa en video.
L;s video köper inte jag rakt av. När människor lever i destruktiva förhållanden är det djupare än så

Med tanke på det drev hon utstått i flera veckors tid nu så har med största sannolikhet hennes känslor blivit dränerade och hon har ingenting alls att förlora nu så det är nog nu fight-mode kickat in och ilskan har tagit över. Sen var det ju även taktiskt av henne att läsa upp det hon ville lyfta i sin video för det gör att man får distans ifrån händelserna och det mer blir bara ord man förmedlar även om man själv faktiskt gått igenom det och det är 100% sanning. Det är ett psykologiskt knep 😌

Och Chrippa påstår sig ju varit utsatt för samma men var ju ännu snabbare ut med inlägg och video? Vad säger det om nu din åsikt stämmer?? 🤷🏼
Citera
2024-01-21, 11:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Som när Anjo filmade med Julia och sa "nu filmar vi live, så vi inte kan vinkla saker som folk påstår att jag gör"
Han tror på riktigt det är hans klippning som gör att folk anser att videon är vinklad, han fattar inte att det är innehållet i videon som är vinklat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in