2024-01-20, 23:09
Medlem
Det enda vettiga Chrippa fått ur sig är att han är narcissist.
Det får man ändå ge honom
Citera
Medlem
23:00 va chrippa?! Går inte att lita på honom, nu förstår man hur Linnea och gorillan (julia) känner sig.
Citera
Medlem
Klockan har passerat 23 och ingen video?! Illa Anjo, lovar mycket men håller ingenting 🤦🏼

Och om nu en video skulle komma ut nu, hur måndag kommer spendera sin lördagsnatt tillsammans med Anjo och Chrippa? Det bäddar för mardrömmar.
Eller det kanske är därför de planterade den till nu för att så få som möjligt skulle se den så de slipper det största raset 😌
Citera
2024-01-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Det ligger en fascination i drama och tragedier, det ligger i människans natur. Det är skönt att kunna titta på saker och tänka att man är så mycket bättre själv. Chrippa är väl inte så annorlunda, om än mycket äldre, än valfri Paradise Hotel deltagare.

För att ta ett exempel så stöttades Blattelito utav många, främst yngre killar med invandrarbakgrund, långt efter han hade mördat den där kvinnan. Det är svårt att förklara med logiska resonemang, eftersom det inte är logiskt.
Jag menar hur blev dom kända från första början fattar jag inte. Bianca och vissa andra influencers. Men fattar inte hur den här trashiga familjen blev så känd
Citera
2024-01-20, 23:10
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Äsch. Dom satt ju fortfarande och redigerade för 30min sen. Lär ju va sen bara.
Kan de inte bara lägga upp en post o säga det då..
Citera
2024-01-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/hcwDVw7
https://ibb.co/NjCBvHX
https://ibb.co/QkpHY5g

Dom jobbar på... ser ut som hos vilken incel som helst, lägg märke till Bola-Chrippas armbåge i bild, när Anjo redigerar bort lite väl känsliga lögner...förtal vill han inte göra sig skyldig till🙄

Då verkar det bli en video om än lite försenad? Är det någon här inne som kan spara och ladda ner hela videon om den släpps? Det känns möjligt att kritiken kommer bli så stark att de plockar ner den innan folk får se den.

Det känns viktigt för att kunna använda som bevis mot de i en eventuell rättegång. Jag hade gärna gjort det själv, men saknar teknisk kunnighet och har läst lite guider men inte blivit klokare...
Citera
2024-01-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Precis, där han dessutom valde att inte ta med delen att målsäganden inte längre ville delta 🙄

Exakt. 1-0, 2-0, 3-0, 4-0 till Chrippa (som Anjo skrev)...men sen kom Linnea och körde knockout på de båda 😁💪🏼
Citera
2024-01-20, 23:12
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Kan de inte bara lägga upp en post o säga det då..

Eller hur. Alla småbarn som har dessa som idoler har ju redan lagt sig, nu är det vi som inte har dessa som idoler som väntar uppe.
Citera
2024-01-20, 23:13
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Det var prat i en sälen-video om att de hade behövt ta en madrass från en annan säng i huset till Chloe för hon hade bajsat ner den hon låg på. Så redan där har vi väl svart på vitt att det var barnet som låg på madrassen på golvet och inte i dubbelsängen (sålänge det inte var enkelmadrasser i dubbelsängen).
Jahaa okej, talar det för eller mot Chrippas story? Vissa delar är ju väldigt röriga..
Citera
2024-01-20, 23:13
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Exakt. 1-0, 2-0, 3-0, 4-0 till Chrippa...men sen kom Linnea och körde knockout på de båda 😁💪🏼

Ja det gjorde hon verkligen! Därför är man ju så sjukt nyfiken på denna "baaanger" som skulle släppas 23.00. Finns dock inget som kan rättfärdiga hans beteende.
Citera
2024-01-20, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag menar hur blev dom kända från första början fattar jag inte. Bianca och vissa andra influencers. Men fattar inte hur den här trashiga familjen blev så känd

Jag har ingen aning om hur Chrippa blev känd, eftersom jag aldrig hade hört talas om honom innan det här dramat började.

Jockiboi blev dock känd genom att han spred en porrfilm, mot Jonnas vilja, när han och Jonna hade sex. Han påstod givetvis att han hade blivit hackad, men det känns som 100% bullshit. Sen red de på den vågen och kopierade alla sina första klipp från kreatörer i USA, där de körde pranks.

Jag antar att Chrippa bara blivit känd genom Jocke?
Citera
2024-01-20, 23:15
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Jahaa okej, talar det för eller mot Chrippas story? Vissa delar är ju väldigt röriga..

Det beror helt på om det är enkelmadrasser i sängen eller inte, men orkar inte kolla tillbaka det just nu för jag väntar på denna "banger" som skulle komma ut om allt han har på "fröken".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in