2024-01-20, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
white trash hela bunten. Hur dom ens blev kända är för mig ett mysterium.

Det ligger en fascination i drama och tragedier, det ligger i människans natur. Det är skönt att kunna titta på saker och tänka att man är så mycket bättre själv. Chrippa är väl inte så annorlunda, om än mycket äldre, än valfri Paradise Hotel deltagare.

För att ta ett exempel så stöttades Blattelito utav många, främst yngre killar med invandrarbakgrund, långt efter han hade mördat den där kvinnan. Det är svårt att förklara med logiska resonemang, eftersom det inte är logiskt.
Citera
2024-01-20, 22:46
Medlem
andrewcs avatar
Förstår inte Banjo att ingen tycker han är cool utan tvärtom, ganska vidrig när han sitter ihopsjunken i sin stol, flåsandes och skriker horpsykopat åt en ung förmodligen naiv 23-årig flicka.

C kommer förmodligen dö inom ett par år. Hans kropp ser ut att skrika på hjälp.
Citera
2024-01-20, 22:47
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Nej tack, Sverige har tillräckligt med soja-pojkar som röstar på Miljöpartiet.
Som det ser ut just nu kan det vara farligt för Chrippa att bara gå till affären, finns många som gladeligen skulle örfila upp honom, skulle inte vilja vara i hans skor just nu. Sveriges mest hatade människa 2024?
Citera
2024-01-20, 22:48
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Här är inlägget igen:
https://pixeldrain.com/u/iXJcbm8j
https://gofile.io/d/smOz3d

"Samma säng", "soffan" och "madrass på golvet"- vaaaaaaaarför köpte tattarkungen Skabbe aldrig en jävla SÄNG till ungen...?

För att sms-lånen gick till ladd såklart. Viktigare än ens barn.
Citera
Medlem
Merrybums avatar
Över 2 timmar lång ska försvaret visst bli. Skulle man kunna kalla det pundigt?

Jamen härligt hörni, det är till att tycka sig vara viktiga. Vem fan kommer att orka kolla på de där pajasarna i två timmar.

Och tar det så lång tid att försvara sig. Så undrar man om inte sanningen skaver lite i den.

Jag hoppas verkligen inte den innehåller något som Chrippa spelat in när inte hon visste. För det har han ju precis kritiserat Linnea för. Och sagt att det tyder på att någon är psykopat.

Men det kommer den ju att göra, massor med material som Chrippa smygfilmat utan Linneas vetskap. För Chrippa anser sig alltid få göra det han kritiserar andra för. Han anser sig vara undantaget som bekräftar regeln.

Så det är helt okey att Anjo gått ut med att Chrippa är död. Och Chrippa rasat över Anjos videos. För klippen är faktiskt borttagna, och då finns det inte mer, så det så.

Slutligen, samtalet med Linnea som Chrippa hade idag, tyder på att de har en så jävla toxisk relation med varandra. Det skulle inte förvåna mig om de båda är livrädda för varandra. Dock, Linnea har inga barn, Linnea har inte kastat skit på sina ex, sin familj eller sina vänner. Vill Linnea dra kristall och bli psykotisk är det bara sig själv hon har ansvar för i det. Chrippa har ansvar för sin dotter, så hans skuld är större.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Ja vi vet ju alla att Jocke styr alla med järnhand och tror att han är någon jävla gud. Så kanske. Vi får ju inte glömma att han inte har kunnat sova på 3 veckor och mår illa 😊 Ska vi skicka våra popcorn till honom kanske?
Vi avvaktar...pedofilanklagelserna måste klippas bort. Det tog lite fel...en lång arbetsdag måste jag säga.
Vart sover lilla Chloé inatt?
Citera
2024-01-20, 22:49
Medlem
Negerkucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Som det ser ut just nu kan det vara farligt för Chrippa att bara gå till affären, finns många som gladeligen skulle örfila upp honom, skulle inte vilja vara i hans skor just nu. Sveriges mest hatade människa 2024?

Finns nog många blattegäng som vill testa honom.
Citera
2024-01-20, 22:50
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vi avvaktar...pedofilanklagelserna måste klippas bort. Det tog lite fel...en lång arbetsdag måste jag säga.
Vart sover lilla Chloé inatt?

I ett familjehem hoppas jag, ingen av dessa människor borde få ha barn i närheten.
Citera
2024-01-20, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Här är inlägget igen:
https://pixeldrain.com/u/iXJcbm8j
https://gofile.io/d/smOz3d

"Samma säng", "soffan" och "madrass på golvet"- vaaaaaaaarför köpte tattarkungen Skabbe aldrig en jävla SÄNG till ungen...?
Nej, det där är madrassen i fjällenstugan... Lillens första egna madrass... hemma hos mamma och pappa var det soffan
Citera
2024-01-20, 22:52
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Finns nog många blattegäng som vill testa honom.

Vad sa han om deras gäng ?

Hörde knappt ljudfilen
Lätt så dåligt
Citera
2024-01-20, 22:53
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Förstår inte Banjo att ingen tycker han är cool utan tvärtom, ganska vidrig när han sitter ihopsjunken i sin stol, flåsandes och skriker horpsykopat åt en ung förmodligen naiv 23-årig flicka.

C kommer förmodligen dö inom ett par år. Hans kropp ser ut att skrika på hjälp.

Komiskt på något sätt att Anjo tror att han är cool. Han måste väl vara en av de mest tragiska youtubers av alla. En familjefar som beter sig såhär. Han borde skaffa sig ett jobb. Hoppas han uppfostrar sina barn bättre än hur han själv tydligen blivit uppfostrad.
Citera
2024-01-20, 22:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
I ett familjehem hoppas jag, ingen av dessa människor borde få ha barn i närheten.
Det gäller samtliga inblandade som inte ens skyddar sina egna barn mot faror på nätet, fast varför skulle dom, det är deras bristande föräldraförmåga och perversa störningar som är barnens största hot. Vad som sker när kameran är avstängd eller mycket väl dold, vill jag inte tänka på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in