2024-01-20, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Kul att till och med Ben Mitkus hånar Chrippa. Han inledde senaste klippet med WHATS POPPIN BROTHERS AND SISTERS

Sista delen bollar han och tjejen också om hela situationen och Ben är inte med i teamchrippa iallafall.
De flesta youtubers vill inte befatta sig med det här.
Med all rätt.
Citera
2024-01-20, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilket land är Nessa ifrån? Visste hon inte om att Chrippa var rasist innan? Känns som om hon är helt förvånad lol. Och att hon är fortfarande vän med Jocke som försvarar Chrippa.

Libanon har jag för mig men tillhör deras kristna minoritet.
Ja det är märkligt att hon inte kände till det.
Går väl att vara vän med honom ändå även om hon inte håller med honom om allt.
Citera
2024-01-20, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Om du tror ett fall läggs ner för någon påstår sig dra sig ur anmälningen stämmer inte, den läggs ner för där inte finns bevis. Har då tjejen blivit hotad till tystnad, så är det inte konstigt bevis inte kommit upp. Hade polisen fått ta del av dessa videos i sin helhet hade han med all säkerhet suttit kvar.
Wow. Du är verkligen dum i huvudet du.

Det här var vad jag skrev till dig:
"Förundersökningen är visst nerlagd dumhuvud.
Vet du varför den är nedlagd? För att Linnea inte vill medverka längre och utan hennes ord så finns det inte bevis nog för att dra det till åtal.
Det betyder med andra ord att dom inte har mycket mer än Linneas ord på att det hänt."

Hur i helvete kan man tolka detta fel?
Jag vet mycket väl om hur allmänt åtal fungerar, jag är nog den som pratat mest om det i den här tråden och har gång på gång förklarat hur det fungerar. Det är bara att kolla min posthistorik.
Citera
2024-01-20, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vän och vän , hon vill ha koll på hans utspel
Hon har pratat om/med Jocke såsom en vän brukar göra.
Citera
2024-01-20, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Libanon har jag för mig men tillhör deras kristna minoritet.
Ja det är märkligt att hon inte kände till det.
Går väl att vara vän med honom ändå även om hon inte håller med honom om allt.
Konstigt att vara vän med någon som försvarar en bror som hatar hela ens existens. Undrar om Jocke delar Chrippas värderingar om invandrare.
Citera
2024-01-20, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Wow. Du är verkligen dum i huvudet du.

Det här var vad jag skrev till dig:
"Förundersökningen är visst nerlagd dumhuvud.
Vet du varför den är nedlagd? För att Linnea inte vill medverka längre och utan hennes ord så finns det inte bevis nog för att dra det till åtal.
Det betyder med andra ord att dom inte har mycket mer än Linneas ord på att det hänt."

Hur i helvete kan man tolka detta fel?
Jag vet mycket väl om hur allmänt åtal fungerar, jag är nog den som pratat mest om det i den här tråden och har gång på gång förklarat hur det fungerar. Det är bara att kolla min posthistorik.

Att en förundersökning läggs ner betyder inget mer än att bevis inte fanns, tydligen så finns bevis eftersom linneas video dök upp, vad är det du missar? Du får de o låta som hon inte har lagt upp en video som visar hur idioten beter sig. Zzzzzz glömde att Flashback advokaterna är tuffa bakom alias på nätet.
Citera
2024-01-20, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Detta måste väl vara den snabbaste kappvändaren i sociala plattformar

https://www.youtube.com/watch?v=tl9lm9qNXQo

"Säkra källor" Är det Jocke det?
https://www.youtube.com/live/QQpGKEVhO4Q?si=3SshLMo4QKWQdJdA

Kolla in denna lajv mellan Anjo och Olof, hos "säg jag svär", den som Anjo tappade ansiktet i...
Vid 1:30
Citera
2024-01-20, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Att en förundersökning läggs ner betyder inget mer än att bevis inte fanns, tydligen så finns bevis eftersom linneas video dök upp, vad är det du missar? Du får de o låta som hon inte har lagt upp en video som visar hur idioten beter sig. Zzzzzz glömde att Flashback advokaterna är tuffa bakom alias på nätet.
Ja, att det berodde på brist på bevis är exakt vad jag har förklarat för dig två gånger nu. Idiot.

Var i Linneas video finns det bevis för att C slår henne? Eller menar du att man kan bli dömd för misshandel för att man låter otrevlig och skjuter anabola i stjärten på sig själv?
Citera
2024-01-20, 17:38
Medlem
Jag försvarar varken C eller L men jag tycker ändå att Linneas video är lite konstig.

Framförallt om nu allt ska stämma om C och att han har misshandlat henne etc. så hur kan Linnea sitta i 45minuter helt känslokall och sitta som en robot hela videon? Har själv vänner som varit i liknande situationer där dom helt enkelt brutit ihop totalt bara dom pratat om det i några sekunder. Samtidigt sitter hon där och fäller inte en enda tår medans hon pratar om dessa "tragiska" händelser.

En annan sak är att hon konstant försöker "baita" in Chrippa att säga massa saker i hennes ljudinspelningar. Men men vad vet jag är Chrippa en kvinnomisshandlare ska han få skit går inte att försvara det. Men fortfarande ganska tydligt att detta är två helt ostabila människor det handlar om. Julia ska också tilläggas är inget undantag dock kan man ändå förstå hennes reaktion och utbrott med allt då Chrippa gick och var otrogen med en 10 yngre tjej bakom hennes rygg

Hoppas Chloe får det bra iaf hon valde inte att ha detta liv med massa ostabila människor runt omkring sig.
Citera
2024-01-20, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Ja, att det berodde på brist på bevis är exakt vad jag har förklarat för dig två gånger nu. Idiot.

Var i Linneas video finns det bevis för att C slår henne? Eller menar du att man kan bli dömd för misshandel för att man låter otrevlig och skjuter anabola i stjärten på sig själv?

Men din horunge, vad gör det för skillnad? Där finns ju bevis, sen att Linnea var dum nog och tro på Chrippas ord var enbart för han fick reda på hur mycket hon satt på. Att det lagts ner betyder INGENTING i ärendet, där är andra anmälningar som ligger kvar. Så vad gör de för skillnad att de lagts ner? Det är detta jag försöker få dig att förstå, herregud.
Citera
2024-01-20, 17:43
Medlem
__Alez__s avatar
Anjos kommande video som spelas in nu och lär släppas ikväll kommer locka höga tittarsiffror.

Lär ju splitta på pengarna från den videon.
Citera
2024-01-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Konstigt att vara vän med någon som försvarar en bror som hatar hela ens existens. Undrar om Jocke delar Chrippas värderingar om invandrare.

Ja och vem gör inte det??? Till och med jag har börjat tröttna på invandrare och då har jag själv sånt påbrå... Detta som sker i Sverige hade inte hänt där jag mitt påbrå.. Men svenskar tillåts att bli pissade på!! Och att du försvarar sånt får stå för dig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in