Jag försvarar varken C eller L men jag tycker ändå att Linneas video är lite konstig.
Framförallt om nu allt ska stämma om C och att han har misshandlat henne etc. så hur kan Linnea sitta i 45minuter helt känslokall och sitta som en robot hela videon? Har själv vänner som varit i liknande situationer där dom helt enkelt brutit ihop totalt bara dom pratat om det i några sekunder. Samtidigt sitter hon där och fäller inte en enda tår medans hon pratar om dessa "tragiska" händelser.
En annan sak är att hon konstant försöker "baita" in Chrippa att säga massa saker i hennes ljudinspelningar. Men men vad vet jag är Chrippa en kvinnomisshandlare ska han få skit går inte att försvara det. Men fortfarande ganska tydligt att detta är två helt ostabila människor det handlar om. Julia ska också tilläggas är inget undantag dock kan man ändå förstå hennes reaktion och utbrott med allt då Chrippa gick och var otrogen med en 10 yngre tjej bakom hennes rygg
Hoppas Chloe får det bra iaf hon valde inte att ha detta liv med massa ostabila människor runt omkring sig.