Citat:
Ursprungligen postat av
Olofsfru
Han är så målande i sina fängelsebrev, mycket beskrivande detaljer om hur löven föll ner utanför fönstret när L slog honom och så vidare… Haha, han försöker så jävla hårt!
Att han märker såna detaljer under tiden han får stryk! Har svårt att tänka mig någon andra misshandelsoffer ha lika målande beskrivningar under förhör:
- Hon slog mig med knytnäven så jag föll till marken, mot det frostbitna gräset som krasade som friterade räkor utan sås. Mellan sparkarna i ansiktet svävade molnen förbi likt ankor på en blå damm av luft, luft som jag andats sen jag föddes. Nu känner jag mig som ett försvarslöst spädbarn igen, fast med en Rolex som blänker i solljuset. Mellan sparkarna ser jag den blänka. Blänk, blänk, blänk i takt med sekundvisarna. 37 sekunder räknade jag sparkarna till, med ett genomsnitt på 3.7 sekunder mellan. Jag var rädd för livet, min 90kgs steroidfläskkropp hade ingen chans mot den två äpplen höga kvinnan vars lavetter kändes som petande myggfingrar. En dag skulle myggfingrarna sitta runt min hals och döda mig om det fortsatte.