2024-01-20, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Rätt egendomligt att ett tragiskt relations/familjedrama som egentligen aldrig borde ha nått offentlighetens ljus i sociala medier, nu har nått ett sådant momentum att det just måste fortsätta publikt i sociala medier..

..vi som följer har liksom blivit en slags egen (dysfunktionell) individ i den här soppan som inte kan lämnas utanför. En slags lättmanipulerad nämndeman/domare som båda sidor febrilt måste få över på sin sida för att inte ryktet, karriären, statusen ska grusas.

Har något liknande skett i den här omfattningen tidigare i sociala medier? Eller kommer detta bli något slags "prejudicerande" fall för framtida relationstvister som förs i sociala medier? Är det kanske starten på bisarr trend vi ser?

Så sjukt hur vi matas med små nuggets där de annonserar sina framtida inlägg i förhoppningen att blidka publikjuryn - "Håll ut, snart kommer hela sanningen upp på bordet, del 2 snart ute", osv..

Joakim Lundells önskan, allas lag. Hade han hållt käften från början hade detta aldrig hänt
Citera
2024-01-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Ingen aning, det har ingen betydelse för min och Mangostan25's diskussion heller.

Den enda anledningen till att jag postade detta var för att trycka igen truten på Mangostan25 som påstod att inga förundersökningar mot Chrippa lagts ner, vilket uppenbarligen är exakt vad som hänt.
Mangostan25 kom även med det intelligenta påståendet att förundersökningar inte ens kan läggas ner. Vilket var ett spännande och extremt hjärndött uttalande från någon som anser sig ha koll.

Om du tror ett fall läggs ner för någon påstår sig dra sig ur anmälningen stämmer inte, den läggs ner för där inte finns bevis. Har då tjejen blivit hotad till tystnad, så är det inte konstigt bevis inte kommit upp. Hade polisen fått ta del av dessa videos i sin helhet hade han med all säkerhet suttit kvar.
Citera
2024-01-20, 17:08
Medlem
Om någon står på chrippa eller linneas sida så får ni fan rannsaka er själva. Det enda offret i allt detta är chloe
Citera
2024-01-20, 17:15
Medlem
Jocke skriver att han inte vill ha mer med detta att göra, ska fokusera på sin barn, 6 gånger har han skrivit det nu senaste i telefonsamtal med skvallerbytta instagram exphopoiers. Hur ska han ha det

Crippa är körd: vad han en säger är han och förblir en psykisk misshandlare, knarkare och testopundare. Förr var crippa känd som jockes bror. Nu kommer Jocke vara känd som crippas bror
Citera
2024-01-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildsomsnoe
Förhoppningsvis går samhället in och ger stackars barnet en trygg plats att bara få vara ett barn. Inget hetsigt nerknackat brölande adhd liv där båda föräldrar är inkapabla.

Socanmälan nedlagd enligt Julia
Citera
2024-01-20, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Han är så målande i sina fängelsebrev, mycket beskrivande detaljer om hur löven föll ner utanför fönstret när L slog honom och så vidare… Haha, han försöker så jävla hårt!

Att han märker såna detaljer under tiden han får stryk! Har svårt att tänka mig någon andra misshandelsoffer ha lika målande beskrivningar under förhör:

- Hon slog mig med knytnäven så jag föll till marken, mot det frostbitna gräset som krasade som friterade räkor utan sås. Mellan sparkarna i ansiktet svävade molnen förbi likt ankor på en blå damm av luft, luft som jag andats sen jag föddes. Nu känner jag mig som ett försvarslöst spädbarn igen, fast med en Rolex som blänker i solljuset. Mellan sparkarna ser jag den blänka. Blänk, blänk, blänk i takt med sekundvisarna. 37 sekunder räknade jag sparkarna till, med ett genomsnitt på 3.7 sekunder mellan. Jag var rädd för livet, min 90kgs steroidfläskkropp hade ingen chans mot den två äpplen höga kvinnan vars lavetter kändes som petande myggfingrar. En dag skulle myggfingrarna sitta runt min hals och döda mig om det fortsatte.
Citera
2024-01-20, 17:21
Medlem
wicks avatar
Kollar man på c:s insta så ser man hur han placerat ungen framför massa kameror osv. Han ska alltså använda henne för rentvå sig. Sjukt vidrigt.
Senast redigerad av wick 2024-01-20 kl. 17:23.
Citera
2024-01-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Socanmälan nedlagd enligt Julia
Blir nog ny efter knarkvideon med sprutan
Citera
2024-01-20, 17:22
Medlem
Vilket land är Nessa ifrån? Visste hon inte om att Chrippa var rasist innan? Känns som om hon är helt förvånad lol. Och att hon är fortfarande vän med Jocke som försvarar Chrippa.
Citera
2024-01-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Kollar man på c:s insta så ser man hur han placerat Chloe framför massa kameror osv. Han ska alltså använda henne för rentvå sig. Sjukt vidrigt.

Kan någon bara rädda ungen från honom 😭 hon är TRE år och har redan varit med om för mycket
Citera
2024-01-20, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Att han märker såna detaljer under tiden han får stryk! Har svårt att tänka mig någon andra misshandelsoffer ha lika målande beskrivningar under förhör:

- Hon slog mig med knytnäven så jag föll till marken, mot det frostbitna gräset som krasade som friterade räkor utan sås. Mellan sparkarna i ansiktet svävade molnen förbi likt ankor på en blå damm av luft, luft som jag andats sen jag föddes. Nu känner jag mig som ett försvarslöst spädbarn igen, fast med en Rolex som blänker i solljuset. Mellan sparkarna ser jag den blänka. Blänk, blänk, blänk i takt med sekundvisarna. 37 sekunder räknade jag sparkarna till, med ett genomsnitt på 3.7 sekunder mellan. Jag var rädd för livet, min 90kgs steroidfläskkropp hade ingen chans mot den två äpplen höga kvinnan vars lavetter kändes som petande myggfingrar. En dag skulle myggfingrarna sitta runt min hals och döda mig om det fortsatte.
Du bör vara medförfattare i chrippas fängelsebok.
Citera
2024-01-20, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vilket land är Nessa ifrån? Visste hon inte om att Chrippa var rasist innan? Känns som om hon är helt förvånad lol. Och att hon är fortfarande vän med Jocke som försvarar Chrippa.

Vän och vän , hon vill ha koll på hans utspel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in