2024-01-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag vet inte, är man på en nattklubb i Ayia Napa och träffar en lösaktig brud spelar det nog ingen större roll om hon är 16 eller 19. Båda är där på samma premisser. Var det så att Chrille raggade upp henne på en skolgård eller träffades de i festmiljö?

Nej hon la till honom när han var upptagen och hon visste om det... Så båda var äckliga i det avseendet....
Citera
2024-01-20, 16:26
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Misshandel 2023-11-01-2023-11-30
BMID: PODSO-BM2024-1896697495-90, Ext ärendenr: 5000-K1633103-23
Utpekad person: Berg. Christofer
Förundersökningen läggs ned
Det finns inte längre anledning att fullfölja förundersökningen. På det
utredningsmaterial som nu föreligger går det inte att bevisa att den eller de som varit
misstänkta har gjort sig skyldiga till brott, Ytterligare utredning kan inte antas
förändra bevisläget på ett avgörande sätt.
23 kapitlet 4 $ andra stycket rättegångsbalken
Målsäganden vill inte längre medverka i utredningen. Utan hennes medverkan kan
en fällande dom inte förväntas.

Med Linneas inspelningen gar, då finns det anledning g att öppna den igen
Citera
2024-01-20, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Nej hon la till honom när han var upptagen och hon visste om det... Så båda var äckliga i det avseendet....

Fast nej, Chrippa som är i förhållandet hade alla möjligheter att styra av kontakten med henne då men han uppmuntrade henne och fortsatte skriva med henne i 7år? Hon var 15-16 då från början och Chrippa 25+ så det är ju lite olika konsekvenstänk också.
Så Chrippa var den riktigt äckliga i det avseendet.
Citera
2024-01-20, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Med tanke på vilken morsa de växt upp med

Som Anjo brukar säga, man kan inte skylla på sina diagnoser, och där lägger jag till, inte ens om diagnosen heter Mamma
Citera
2024-01-20, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Vad som hänt kan ju ingen riktigt svara på men jag tror utan att blinka att det är närmare Linneas berättelse än Chrippa och drev-gängets.

Ja uppenbarligen utifrån vad man sett och hur han beter sig mot andra utöver Linnea också så är det ju definitivt att Chrippa är det. Han är ju helt rökt.
Sen säger jag med det inte att Linnea är oskyldig och felfri men om man tänker på alla "bevis" som Chrippas drevgäng lagt fram som de själva motsäger hela tiden och det som Linnea la ut så är det ett enkelt avgörande.
Sen utifrån att Chrippa sa att han skulle hitta på något på Linnea och sen kommer fram med en 50sidor lång "bok" han suttit och skrivit i häktet så har han ju i princip fuckat upp sig själv där med.
"mobilen vibrerade som en matsalsbricka i fickan" låter det som ett uttryck han skulle använda för att beskriva hur fruktansvärd Linnea skulle vara??

Undrar vilken särskola han gått i där de hade vibrerande matsalsbrickor, såna hade inte vi
Citera
2024-01-20, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Fast nej, Chrippa som är i förhållandet hade alla möjligheter att styra av kontakten med henne då men han uppmuntrade henne och fortsatte skriva med henne i 7år? Hon var 15-16 då från början och Chrippa 25+ så det är ju lite olika konsekvenstänk också.
Så Chrippa var den riktigt äckliga i det avseendet.

Man ger sig fortfarande inte på upptagna personer... Säger ganska mycket om en person även det!!
Citera
2024-01-20, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Det har postats 5-6 beslut om nedlagd förundersökning mot Chrippa, olika datum och olika händelser. Anledningen är samma, att L inte vill medverka och då finns det inte underlag nog för åtal.

Den jag postade var bara en jag "tur i oturen" hade sparad på messenger. Du kan hitta resten av besluten på nätet, säkert postat här i tråden. Orkar dock inte göra jobbet att söka upp dom åt dig bara för att "prove a point".
Det behövs inte att du letar upp dom. Det visa ju bara att det handlar om flera händelser och inte en anmälan om hämnd för att hon var sur på att han sa att han skulle bli ihop med J igen.
Om man lyssnar på L så pågår det förundersökning så hon har nog kontaktat åklagare eller polis efter att hon kom hem och vill att man går vidare.
Citera
2024-01-20, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Undrar vilken särskola han gått i där de hade vibrerande matsalsbrickor, såna hade inte vi

Han är så målande i sina fängelsebrev, mycket beskrivande detaljer om hur löven föll ner utanför fönstret när L slog honom och så vidare… Haha, han försöker så jävla hårt!
Citera
2024-01-20, 16:32
Avslutad
Han har alltså en dotter men anser att blir man våldtagen då förtjänar man det?
https://www.youtube.com/@Linnealundstroms
Citera
2024-01-20, 16:34
Medlem
KentWasHeres avatar
Kul att till och med Ben Mitkus hånar Chrippa. Han inledde senaste klippet med WHATS POPPIN BROTHERS AND SISTERS

Sista delen bollar han och tjejen också om hela situationen och Ben är inte med i teamchrippa iallafall.
Citera
2024-01-20, 16:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Blir det live ikväll???
Någonting är på G, Chrippa sitter förmodligen i detta nu och krattar upp linor, anjo står i garderoben och väljer bh inför kvällen.
Citera
2024-01-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Han är så målande i sina fängelsebrev, mycket beskrivande detaljer om hur löven föll ner utanför fönstret när L slog honom och så vidare… Haha, han försöker så jävla hårt!

Vill ge dig förslag till kapitlet om när du spruta in testa i skinkan framför sin dotter Christofer.

”Nu hade jag fått nog, men en sista gång kunde ju inte skada. Monstret Linnea la fram sprutorna på soffbordet medan hon höll min dotter gisslan, samtidigt vibrerade hela min kropp som en matsalsbricka i skolan. Jag såg hur löven föll utanför fönstret samtidigt som monstret tvingade mig att spruta testo i röven framför min dotter fast jag inte ville. Jag kände direkt hur min kropp fylldes med allt jag inte har - manlighet och bollar lika tunga som medicinbollar”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in