2024-01-20, 16:06
Medlem
Silltunnas avatar
Kan man få en snabb sammanfattning? Sist jag hörde nåt hade turturduvorna åkt till Spanien. Hänt nåt därefter?
Citera
2024-01-20, 16:08
Medlem
bratworsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är inget som sitter i åldern. Ni framstår som kyrktanter i ert snack om tonåringar. Många är väldigt sexuellt aktiva redan i tonåren, det verkar du ha missat. Sen kan du lägga värdering i det jag säger bäst du vill. Det är slampiga tjejer och de finns i alla åldrar. Som söker bekräftelse genom sex. Det är kanske sunkigt att hänga med tonårstjejer i den åldern, men det är inte olagligt. Och viktigast av allt, det bevisar inte att Chrille har psykiskt och fysiskt misshandlat Linnea. Bara för att någon beter sig sunkigt i allmänhet betyder det inte att han är skyldig till allt som påstås.
Ja det finns unga slampiga tjejer som springer efter killar? Det är dumdristigt och idiotiskt. Men hur sjuka är inte gubbarna som ligger med dessa "slampor"? Om det kom fram en 15-åring till mig och ville ligga att jag inte haft något som helst intresse. De sjuka är ju de som skulle vara ok med detta.
Citera
2024-01-20, 16:14
Medlem
knark-kungens avatar
Ser ut som Chrippa är på besök hemma i chipstuttens kartong & sopsäcksstudio.

Banger eller flopp?
Citera
2024-01-20, 16:15
Medlem
Blir illa till mods när Chrippa käftar med Julia om Chloe...

" nu får du ta henne"
" det är din tur nu"

Och där står Chloe och känner sig inte önskvärd... Ingen av de ville ha henne.
Citera
2024-01-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ser ut som Chrippa är på besök hemma i chipstuttens kartong & sopsäcksstudio.

Banger eller flopp?

Blir det live ikväll???
Citera
2024-01-20, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Ja det finns unga slampiga tjejer som springer efter killar? Det är dumdristigt och idiotiskt. Men hur sjuka är inte gubbarna som ligger med dessa "slampor"? Om det kom fram en 15-åring till mig och ville ligga att jag inte haft något som helst intresse. De sjuka är ju de som skulle vara ok med detta.

Jag vet inte, är man på en nattklubb i Ayia Napa och träffar en lösaktig brud spelar det nog ingen större roll om hon är 16 eller 19. Båda är där på samma premisser. Var det så att Chrille raggade upp henne på en skolgård eller träffades de i festmiljö?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
https://www.instagram.com/stories/christoferberg/3284496578059344904/

Ungen ska vara med på inspelningen?
Det skulle inte ens förvåna mig om de använder barnet för egen vinning igen. Det blir dock lite svårt att få honom att framstå som en vettig och kärleksfull pappa, när man har hört honom med barnet bakom kameran.
Citera
Avslutad
Jacke i Cluees video? Är dem lika sjuka allesamman i den familjen. Jocke yttrar sig en sista gång? Ja visst, den har vi aldrig hört förut
Jacke som jag ändå trodde var den smarta av bröderna har visat sig vara en lika stor skit som dem andra
Citera
2024-01-20, 16:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Det skulle inte ens förvåna mig om de använder barnet för egen vinning igen. Det blir dock lite svårt att få honom att framstå som en vettig och kärleksfull pappa, när man har hört honom med barnet bakom kameran.

Är barnet med hoppas jag verkligen att någon sparar ner det
Citera
2024-01-20, 16:20
Avslutad
Drar ladd, skjuter testo och hånar att hon var madrass till en arab.
#teamchrippa
Citera
2024-01-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jacke i Cluees video? Är dem lika sjuka allesamman i den familjen. Jocke yttrar sig en sista gång? Ja visst, den har vi aldrig hört förut
Jacke som jag ändå trodde var den smarta av bröderna har visat sig vara en lika stor skit som dem andra

Med tanke på vilken morsa de växt upp med
Citera
2024-01-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Så vad tror du har hänt?
Vem är psykot?
Vad som hänt kan ju ingen riktigt svara på men jag tror utan att blinka att det är närmare Linneas berättelse än Chrippa och drev-gängets.

Ja uppenbarligen utifrån vad man sett och hur han beter sig mot andra utöver Linnea också så är det ju definitivt att Chrippa är det. Han är ju helt rökt.
Sen säger jag med det inte att Linnea är oskyldig och felfri men om man tänker på alla "bevis" som Chrippas drevgäng lagt fram som de själva motsäger hela tiden och det som Linnea la ut så är det ett enkelt avgörande.
Sen utifrån att Chrippa sa att han skulle hitta på något på Linnea och sen kommer fram med en 50sidor lång "bok" han suttit och skrivit i häktet så har han ju i princip fuckat upp sig själv där med.
"mobilen vibrerade som en matsalsbricka i fickan" låter det som ett uttryck han skulle använda för att beskriva hur fruktansvärd Linnea skulle vara??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in