Citat:
Ursprungligen postat av
Infinity1
Vi vet inte vad som hänt innan hon börjar filma... Och vem filmar i smyg?? Hon kan mycket väl ha gjort honom förbannad och provocerat fram beteendet för att filma... Inget våld utan en massa olämpliga ord... Precis som hon själv visat sig vara en mästare av i chattarna... Bra PowerPoint presentation av henne, men båda två beter sig som tonåringar... Vafan Chrippa är 35 han borde ju mognat tycker man...
Så är det. Man ska inte låta sig kastas in i drev som alla andra idioter. Så fort Jocke säger något så är det så liksom. Det går även åt andra hållet. Man kan inte bortse från att det finns narcissister ute i samhället, och de dras till influencer-livet och allt vad det innebär. Såna individer fantiserar ju om egen berömmelse, och hur man ska ta sig dit. Så det här är helt klart något som en störd individ kan hitta på för att nå ett kändisskap. Det är egentligen perfekt, att hänga ut en stor omtalad person som ett anabolapumpande rasistiskt testomonster som slår kvinnor. Genom att som brottsoffer själv göra det kommer göra att man framstår som stark och en hjälte i mångas ögon.
Men man kan inget veta, så man bör inte dra några slutsatser. Antingen är det det ena och antingen det andra. Det enda vi har är Youtube-klipp, det kan klippas och klistras. Man får inte ta något som någon av sidorna säger på för stort allvar. Det här bör tas via rättsprocessen istället. Då kommer man inte anmäla saker som är falska, för sånt kontrolleras. Men pöbeln som kollar på förtalsvideor gör inga kontroller. De tänker saker i stil med "Anjo och Jocke tycker så här just nu, jag älskar Anjo och Jocke, jag tycker samma sak!!!", eller "Man kan inte misstro kvinnor som berättar om övergrepp, jag håller med Linnea". Det är i mångt och mycket dumma människor på båda sidor, som inte har förmåga att vara kritiska i sitt tänkande. Problemet är bara att de inte sen kan bete sig ute. När man drevade mot Joz blev han ju trakasserad på stan av alla idioter som såg videorna.