Citat:
Möjligt att det är så som du säger. Att han försöker framstå som en kärleksfull pappa. Nu har jag inte följt honom så mycket, slötitta något klipp han la upp. I somras kollade jag en del och då fick jag intrycket att han var en bra pappa av det han la upp. Gick med Chloe och handlade kläder och kallade henne för lillen och frågade vad lillen ville äta idag osv.
Men nu förstår jag att det inte ligger till så!
Sedan tror jag inte ett dugg på att Chloe skulle vara rädd eller blivit illa behandlad av Linnea.
Men nu förstår jag att det inte ligger till så!
Sedan tror jag inte ett dugg på att Chloe skulle vara rädd eller blivit illa behandlad av Linnea.
Ja han målar upp sin bild och den enda "kärleken" han visat har varit materiell genom att köpa saker, i övrigt har han bortprioriterat henne helt.
Och gällande vad hon vill äta så fanns det någon video han frågade och hon svarade men det passade inte honom så då blev det vad han ville ha ändå.
Han har försökt måla upp sig som världens bästa pappa men misslyckats något vansinnigt och det är inte bara av illvilja mot honom han blev överöst av soc-anmälningar.
I detta fall är det synd att hans kanal är borta för kan inte hänvisa till dessa men om man söker tidigare i tråden (innan detta drama) så finns det flertalet upplyfta problem med hans papparoll och att folk här visat oro för Chloe.
Och då hon åkte pulka och fick åka ner för en backe (var eventuellt till och med en snötäckt trapp) - med en klubba i munnen. Det var bara tur att det inte blev något gupp eller tvärt stopp då kan man säga.
din hjälp var verkligen den som behövdes