2024-01-20, 12:32
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Är man frikänd så är man oskyldig. Vi kan inte ha någon pöbel som hävdar att man skyldig trots att man är frikänd.

Deltagaren i Love is Blind är alltså att betrakta som oskyldig.
Håller med 100%.
Citera
2024-01-20, 12:35
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Programmet är inspelat relativt nyligen. Oskar pratar om Elon Musks raket som exploderade. Detta skedde i slutet av november förra året.
Precis - och just därför förstår jag inte varför man tar upp blogg/Facebook poster från 2021 och början av 2023 som något slags bevis för något.
Citera
2024-01-20, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
. Of

Ja jo.. nu när du säger det så kanske han är en sådan person... Är han pr trick eller inte vet jag inte ännu. Skall titta vidare på detta ämne
Jag tror att han visar sin sanna natur även om han försöker spela lite. Sannolikt var det ett misstag från hans sida att offentligt visa upp att han med enkelhet ljuger för en kvinna om att hon är den enda han har kontakt med och han insåg sin blunder.

Honom ger jag inte mycket för.
Citera
2024-01-20, 12:41
Medlem
Love is not blind...

Bara rasmus kommer gå in i ett passande förhållande.

Resten kommer spricka vid altaret eller månader efter.

Christopher psyk
Sergio psyk
Amanda m familj 🤢 Usch för sekter
Citera
2024-01-20, 12:50
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Fast så funkar det inte. I juridisk mening ja, men det betyder inte att han inte gjort det. Det skulle innebära att folk då inte blev utsatta och det försvinner ju inte för att personen inte blev dömd
I ett normalt, modernt samhälle så ska en FRIKÄND person ses som oskyldig, ja.

Du kanske inte bor i ett modernt och normalt samhälle. Du kanske bor i någon typ av avart till samhälle, kanske Shariadito? underground-dito, där man kör samma stil som på medeltiden, vad vet jag?

"innocent until proven guilty" som de säger.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2024-01-20 kl. 13:47.
Citera
2024-01-20, 12:56
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Alla snackar om Sergios röda flaggor när Christopher är ljusår värre.

Sergio är åtminstone bara ett klassiskt rövhål.

Ser inga direkta "röda flaggor" hos Christopher. För normala människor är det inte en red flag att bli överöst av komplimanger och kärlek. Catja borde tagit ett allvarligt snack med honom betydligt tidigare kring hennes avsaknad av känslor. Ett bra tillfälle vore när han säger hur perfekt hon är, och istället för att vara tyst och blänga tillbaka borde hon sagt "jag uppskattar att du känner så, men jag kan inte säga något sådant till dig än". Hon borde väl vara hyffsad på att ge feedback om hon jobbar inom HR?

Sen är det ju HYFFSAT förvirrande för Christoffer att hon alltså väljer att återkommande ha sex med honom men inte säga något om sin avsaknad av känslor. Ska han vare tankeläsare? Det är han som blivit förd bakom ljuset, inte tvärtom.
Citera
2024-01-20, 13:00
Medlem
trattfans avatar
Var inte Rasmus vänner osköna vid lunchen med Krisse-Ly?
Citera
2024-01-20, 13:02
Medlem
WallabeJoys avatar
Alltså #loveisblindsverige
På X är ju såååå rolig. Fått hyfsat stor spridning utomlands förstår man iaf. 😂
Citera
2024-01-20, 13:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Fast så funkar det inte. I juridisk mening ja, men det betyder inte att han inte gjort det. Det skulle innebära att folk då inte blev utsatta och det försvinner ju inte för att personen inte blev dömd

Det förekommer tyvärr falska och felaktiga anmälningar, inte alls ovanligt när det gäller destruktiva relationer när någon part vill jävlas/hämnas.

Deltagaren i Love is Blind är alltså att betrakta som oskyldig eftersom han är friad i rätten.
Citera
2024-01-20, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan

Jo totalt. Började insinuera att hon skulle utnyttja honom för pengar då hon själv pluggade. Alltså vi talar ingen HM-arvinge. Drygt jävla WT som trodde de var von oben
Citera
2024-01-20, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan

Så in i helvete..
Citera
2024-01-20, 13:20
Medlem
Ännu ett program som bidrar till och förvärrar Samhällsförfallet. Varför? Vad är syftet? Pengar naturligtvis, men vad är det då som driver vanligt folk, som inte tjänar något, att titta på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in