2024-01-20, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo740turbo
Intressant att det kommer som en överraskning för många att Chrippa trycker testo och inte gillar mörkhyade. Det har väl varit rätt så uppenbart?

Bra video från L. Tror dock ej hon är 100% oskyldig i detta. Dock bättre bevis än Chrippas hittills. Chrippa har garanterat inte varit lika smart och spelat in / dokumenterat när Linnea går på Chrippa eller Chloe, annars borde det varit ute nu.

Anjos video idag skall bli intressant.

I Linneas video blir det uppenbart att varken Chrippa eller J verkar vara speciellt intresserade av att ta hand om Chloe. Synd om henne.

Ganska sjukt att spela in, klart man är sansad då... Chatt konversationerna och märkena på Chrippa tyder på annat...
Citera
2024-01-20, 11:40
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Det är synd för Anjo att han inte fattar att loppet är kört. Och att han bränner sitt eget namn genom att fortsätta stötta Chrippa.
Ska vi hålla oss till sanningen? skriver Anjo på Insta.

Sanningen är att Chrippa beter sig som ett svin, han skriker och drar ladd framför sin dotter.

På vilket sätt skulle det ursäktas av det finns detaljer som är fel i Linneas berättelse? Självklart är barnet rädd för sin pappa när han beter sig så.

Anjo är totalt slut i skallen, så jag är inte särskilt förvånad. Alla hans s,k bevis samt hans utfall mot Linnea har satt honom i en rävsax. Är det någon som agerat och resonerat vuxet så är det Linnea i hennes video. Jag står 100% bakom henne i detta.

Anjo går över lik för att tjäna pengar. Vet inte hur många gånger han kallade Linnea för psykopat, hor-psykopat med mera i sin live. Åldrades inte särskilt väl efter Linnea släppt sin video...
Citera
2024-01-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo740turbo
Intressant att det kommer som en överraskning för många att Chrippa trycker testo och inte gillar mörkhyade. Det har väl varit rätt så uppenbart?

Bra video från L. Tror dock ej hon är 100% oskyldig i detta. Dock bättre bevis än Chrippas hittills. Chrippa har garanterat inte varit lika smart och spelat in / dokumenterat när Linnea går på Chrippa eller Chloe, annars borde det varit ute nu.

Anjos video idag skall bli intressant.

I Linneas video blir det uppenbart att varken Chrippa eller J verkar vara speciellt intresserade av att ta hand om Chloe. Synd om henne.

Det är det värsta och det sorgligaste av allt, det är lilla Chloe.

Vilket avskum till föräldrar hon har.
Citera
2024-01-20, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag vill att det skall bli förtalsrättegång och att den sänds på yt. Skulle älska att lyssna på Anjo när han instruerar advokater, åklagare, domare och nämndemän hur det fungerar på riktigt och hur han varit tvungen att göra polisens jobb för dem är ju bara ett patraskt. En sån rättegång skulle dra views, jag lovar
Det är nog syftet med detta, så mycket liknelser som dras till amber heard vs johnny depp, Jockiboi och Chipstuttens gemensamma kassako- livesänd rättegång precis som i USA, inspelningsplats inte riktigt klart i skrivande stund...
Citera
2024-01-20, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag vill att det skall bli förtalsrättegång och att den sänds på yt. Skulle älska att lyssna på Anjo när han instruerar advokater, åklagare, domare och nämndemän hur det fungerar på riktigt och hur han varit tvungen att göra polisens jobb för dem är ju bara ett patraskt. En sån rättegång skulle dra views, jag lovar
Haha ja så roligt det hade varit.

😂
Citera
2024-01-20, 11:46
Avslutad
Kommer säkert göras en svensk filmversion av "gone girl" nu
Citera
2024-01-20, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Haha ja så roligt det hade varit.

😂

Ser Anjo framför mig: ”MeN jaG hAr Ju beViisAT att hoN är HORPSYKOPAT FÖR I HELVETEE”
Citera
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Det är synd för Anjo att han inte fattar att loppet är kört. Och att han bränner sitt eget namn genom att fortsätta stötta Chrippa.
Ska vi hålla oss till sanningen? skriver Anjo på Insta.

Sanningen är att Chrippa beter sig som ett svin, han skriker och drar ladd framför sin dotter.

På vilket sätt skulle det ursäktas av det finns detaljer som är fel i Linneas berättelse? Självklart är barnet rädd för sin pappa när han beter sig så.

Ja Anjo måste ha någon form av personlighetsstörning, han vägrar inse att han gjort bort sig eller haft fel. Han är inte förmögen att inse det, utan kör sitt race in i kaklet, och det är att Linnéa är en fruktansvärt person osv.

Vad som än läggs upp om Linnéa kan inte få Chrippa att se oskyldig ur detta.

Hur än Anjo och Gustav försöker. Försök istället förklara hur man kan bry sig om sin dotter så pass när man skriker, tar ladd, skjuter in anabola sterioder samt kallar barnets mamma för hora, allt inför ögon och öron på sin egen dotter.
Citera
Medlem
Vet inte vad jag tycker om allt.

J - Hade gjort en deal med C och L att dom skulle göra slut och låta varandra vara?
- dom lovade men shitstormen startade igen?
(Jag kan förstå att L vill säga något också då hon varit knäpptyst och med tanke på drevet på youtube och skit.)

Förstår inte varför youtubers måste gå ut och lägga ut allt på internet, och inte låta polisen sköta allt.
Detta är alltså vuxna män i 30 års åldern med barn + en 20 årig flickvän.

Förstår inte heller hur Youtube kan tillåta sådant här på deras platform heller...

Tar inget parti, har man något på personer tycker jag att man kan ge det till polisen. inte sprida runt skit på youtube :S
Citera
2024-01-20, 11:49
Medlem
Har Chrippa (eller någon annan) kommit med nån närmare förklaring om syftet med resan till Barcelona med Linnea?

Resan va väl för att tysta Linnea, men är det ’bekräftat’ enligt ’juristerna’ på youtube?
Citera
2024-01-20, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Har Chrippa (eller någon annan) kommit med nån närmare förklaring om syftet med resan till Barcelona med Linnea?

Resan va väl för att tysta Linnea, men är det ’bekräftat’ enligt ’juristerna’ på youtube?
Inte än, lär komma idag.
Citera
2024-01-20, 11:52
Avstängd
Crabby88s avatar
Har bara följt denna pinsamma såpa på avstånd. Men detta är ju sjukt.

Krippa har gjort bort sig rätt kraftigt. Det blir svårt att rättfärdiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in