2024-01-20, 11:25
Medlem
Necropoliss avatar
Fattar inte, måste man vara på en sida? Känns som alla försöker få den ena att vara skyldig?
Kan inte vara så att bägge är rötägg?
Det som talar att chrippa är värre är att han går på en tjej, en ung sådan. Han är 35 årig pappa som borde bara dratt (och jo, han har chansen)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Afan! Jag säger det igen: när det är bevisat att man ljugit en del om situationen, så kan man inte lita på något angående situationen.

Linnéa var tyst, nu kom hennes bevis. Bevis som talar för att Chrippa tappar humöret och kan putta/kasta/motta slag men reder sig snabbt så de ej går till överstyr. Med det psykiska är han inte lika slipad som videona visade. Ingen kvinna förtjänar o bli slagen, hur hon än beter sig. Det är ens ansvar som man i såna fall och lämna förhållandet, speciellt när man är 35 och har barn.

Blir inte Chrippa fett canceld nu, tappar jag tron om män.

Jag är mållös att hans anhöriga kan fortsätta stötta honom. Det är vidrigt. Chrippas försök att publicera fler prints är bara larvigt.
Han är en kvinnoboxare och pundare. Riktigt äcklig snubbe.

Jag måste säga att det är mycket bra gjort av Linnea att ha spelat in från olika tillfällen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/FL1wX9ieOFg?si=bP3RuTgo5ifsO-VK

Lyssna på vad Chrippa säger, med sitt barn runt fötterna om du inte tror på det skrivna ordet

Har redan sett videon
Citera
2024-01-20, 11:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag är mållös att hans anhöriga kan fortsätta stötta honom. Det är vidrigt. Chrippas försök att publicera fler prints är bara larvigt.
Han är en kvinnoboxare och pundare. Riktigt äcklig snubbe.

Jag måste säga att det är mycket bra gjort av Linnea att ha spelat in från olika tillfällen.

Självklart kan dem stötta han men att försvara? Det är där det blir fel
Citera
2024-01-20, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Julia är folkbokförd i Karlskoga. Gör man en anmälan så kan vårdnadshavarna får reda på vem man är och då kommer Anjo och-eller Jocke på besök. Du kan kolla om det går att göra anonymt

Hahaha och man skulle bli rädd om dom kommer på besök?!? Tillåt mig att skratta. Jag har redan anmält dom så Jocke och Anjo är välkomna hem till mig! Dom kommer inte vara samma personer när dom kommer tillbaka hem till sitt igen.

Man undrar för övrigt varför idioterna lägger upp allt på sociala medier. Sjuka jävlar. Jocke har skrivit i typ en vecka att han inte ska uttala sig mer men ändå fortsätter han. Allt bara för pengar. Fy fan, ingen av jävlarna borde få ha barn.
Citera
2024-01-20, 11:28
Medlem
Merrybums avatar
Det är synd för Anjo att han inte fattar att loppet är kört. Och att han bränner sitt eget namn genom att fortsätta stötta Chrippa.
Ska vi hålla oss till sanningen? skriver Anjo på Insta.

Sanningen är att Chrippa beter sig som ett svin, han skriker och drar ladd framför sin dotter.

På vilket sätt skulle det ursäktas av det finns detaljer som är fel i Linneas berättelse? Självklart är barnet rädd för sin pappa när han beter sig så.
Citera
2024-01-20, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Självklart kan dem stötta han men att försvara? Det är där det blir fel

Obegripligt att de ens står kvar vid hans sida, hade jag aldrig gjort oavsett om det är familj.
Citera
2024-01-20, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampe91
Chrille är väl deras populäraste bokning? De kommer nog inte plocka bort honom!

Han är väl det pga att han är varit billigast länge och varit galen. Och de riskerar ju sitt eget rykte som företag så att kapa honom skulle nog inte vara några problem utan enbart något som skulle gynna dem
Citera
2024-01-20, 11:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Fattar inte, måste man vara på en sida? Känns som alla försöker få den ena att vara skyldig?
Kan inte vara så att bägge är rötägg?
Det som talar att chrippa är värre är att han går på en tjej, en ung sådan. Han är 35 årig pappa som borde bara dratt (och jo, han har chansen)
Det är så med allt i samhälle tyvärr! Kolla Palestina Israel där väljer folk också sida och gör allt för att smutskasta på internet
Citera
2024-01-20, 11:34
Medlem
Intressant att det kommer som en överraskning för många att Chrippa trycker testo och inte gillar mörkhyade. Det har väl varit rätt så uppenbart?

Bra video från L. Tror dock ej hon är 100% oskyldig i detta. Dock bättre bevis än Chrippas hittills. Chrippa har garanterat inte varit lika smart och spelat in / dokumenterat när Linnea går på Chrippa eller Chloe, annars borde det varit ute nu.

Anjos video idag skall bli intressant.

I Linneas video blir det uppenbart att varken Chrippa eller J verkar vara speciellt intresserade av att ta hand om Chloe. Synd om henne.
Citera
2024-01-20, 11:38
Avslutad
Jag vill att det skall bli förtalsrättegång och att den sänds på yt. Skulle älska att lyssna på Anjo när han instruerar advokater, åklagare, domare och nämndemän hur det fungerar på riktigt och hur han varit tvungen att göra polisens jobb för dem är ju bara ett patraskt. En sån rättegång skulle dra views, jag lovar
Citera
2024-01-20, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Det är synd för Anjo att han inte fattar att loppet är kört. Och att han bränner sitt eget namn genom att fortsätta stötta Chrippa.
Ska vi hålla oss till sanningen? skriver Anjo på Insta.

Sanningen är att Chrippa beter sig som ett svin, han skriker och drar ladd framför sin dotter.

På vilket sätt skulle det ursäktas av det finns detaljer som är fel i Linneas berättelse? Självklart är barnet rädd för sin pappa när han beter sig så.

Och även om det kommer fram dåliga saker Linnea gjort rättfärdigar det inte vad Chrippa gjort. Det finns inget som försvarar hans handlingar, att NÅGON skyddar och försvarar honom är bara sjukt. Det finns ingen ursäkt, han är ett as. Har hon också gjort dumma saker som kommer fram nu är hon också en idiot. Det påverkar inte vad och vem Chrippa är, han är fortfarande ett vidrigt as. Förstår inte hur Anjo och co kan försvara honom offentligt, de gräver sin egen grav. De är lika sjuka som backar och hittar ursäkter för en kvinnomisshandlande knarkande rasist som borde hållas långt från sitt och andras barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in