2024-01-20, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vem delade/spred bilden där chrippa sitter på toan och injicerar sig med något?

Det är en stillbild från Linneas första YT-video.
Citera
2024-01-20, 04:26
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Om Julia inte håller C lååångt bort från Chrippa nu kommer hon bli av med henne.
På fullaste allvar! Hade jag varit handläggare o fått se Ls film hade jag ställt stenhårda kvar på Julia för att inte ta ett akut lvu under utredningen.
Hon kan inte skylla på att hon inte visste hur han beter sig nu när det finns video på hur han är mot henne i telefonen. Självklart har han behandlat henne på samma sätt innan så det är ju ingenting nytt. Men även om hon skulle hävda att han va den perfekta pojkvännen med henne så finns det bevis nu på att det inte är så.

Förutom sprutan i röven framför C då alltså… bara det är skäl nog att sätta stopp för umgänge.
Julia kan inte neka chrippa umgänge med lilla C. Hon behöver att soc eller liknande tar såna beslut.
Citera
2024-01-20, 04:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolong
Kära flashbackare kan ni fatta att vi sitter o bevittnar årtiondets, kanske århundradets mest efterblivna shit-show i realtid? Den ena dagen är fan inte den andra lik och det blir bara värre o värre. Den innehåller fan allt och lite till. Kommer vi någonsin nå ett slut på detta drama? Det bästa vore ju om samtliga fick sina social medier borttagna. Inte helt osannolikt att det slutar med att någon tar sig av daga helt ärligt. Packet mår ju inte bra!

Och en annan sak. Har chrippa vågat runka i duschen med öppen dörr än?
Om man gjorde en film av detta skulle bara folk säga "detta skulle aldrig ske i verkligheten" och i slutet "based on a true story" 😂
Citera
2024-01-20, 04:40
Medlem
Citat:
Julia kan inte neka chrippa umgänge med lilla C. Hon behöver att soc eller liknande tar såna beslut.

Soc kan sätta det som motkrav om dom inte ska gå in med ett akut omhändertagande. Utifrån att han själv säger att han drogar i filmen o sprutan så kan dom sätta krav på rent pissprov om han ska få bevakat umgänge under utredningstiden. Minsta lilla det inte leva upp till eller om det på något sätt kommer fram om J låtit honom träffa C så tar dom henne under utredningen.
O tro mig, efter den här filmen kommer det bli en utredning oavsett om den förra socutredningen blev nedlagd som någon påstod tidigare i tråden.

Om J är smart så stoppar hon deras umgänge direkt för o kunna få pluspoäng hos soc att hon sett faran med hur Chrippa mår/beter sig nu o att det inte är ok att vara med ett barn då. Att hon visar att hon klarar av att ta beslut o skydda C. Skulle hon vägra lämna ut C o han anmäler henne så visar hon filmen finns det ingen i världen som skulle rycka att han är lämplig att vara med ett barn utan tydliga motkrav.
Citera
2024-01-20, 04:44
Medlem
paperfaces avatar
Såg Linneas video.
Även om vissa saker mer än säkerligen är klippta eller filmade för att passa hennes narrativ… det är fan sjuka saker han säger. Vem gör så?
Jag har varit riktigt arg i mina förhållanden men har aldrig ngnsin sagt sådana grejer.

Videon när J konfronterar honom om att han har knullat Linnea i 4 dagar också. Var så jävla Lol…

Vi ser en white trash version utav en grekisk tragedi unfolding.

Vill inte titta men kan fan inte låta bli. Det här är så sjukt.

Om ngn frågar. Nej jag tar ingens parti men ville bara kommentera L video. Inte som att ngn där är oskyldig. De tre kan starta ett kollektiv.
Citera
2024-01-20, 04:49
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Hade dem hållits tyst och låtit utredningen och domstolen ha sin gång hade detta inte blivit sånt kaos.
Men nu har dem startat ett kaos dem inte kan styra eller stoppa, och nu slår det tillbaka hårt emot dem själva. Hoppas dem tyckte det var värt det, både chrippas och Anjos youtube karriär är över. Och alla vet hur Jocke varit delaktig i detta kaos

Så sant. De hade verkligen kunnat sköta det här helt annorlunda. Det hade aldrig blivit såhär stort eller uppmärksammat om inte Anjo hade gjort en folkdomstols-såpa deluxe. Nu när Jocke har förlorat kontrollen så försöker han smita ut bakvägen viket bara blir patetiskt, alla fattar ju att han har regisserat det här från början.
Tyvärr så tror jag inte att Anjo och Chrippa har förstått än att det här är slutet för deras karriärer, de har fortfarande alltför många pubertala fans som klappar händerna åt eländet.
Citera
2024-01-20, 04:49
Avslutad
Citat:
Soc kan sätta det som motkrav om dom inte ska gå in med ett akut omhändertagande. Utifrån att han själv säger att han drogar i filmen o sprutan så kan dom sätta krav på rent pissprov om han ska få bevakat umgänge under utredningstiden. Minsta lilla det inte leva upp till eller om det på något sätt kommer fram om J låtit honom träffa C så tar dom henne under utredningen.
O tro mig, efter den här filmen kommer det bli en utredning oavsett om den förra socutredningen blev nedlagd som någon påstod tidigare i tråden.

Om J är smart så stoppar hon deras umgänge direkt för o kunna få pluspoäng hos soc att hon sett faran med hur Chrippa mår/beter sig nu o att det inte är ok att vara med ett barn då. Att hon visar att hon klarar av att ta beslut o skydda C. Skulle hon vägra lämna ut C o han anmäler henne så visar hon filmen finns det ingen i världen som skulle rycka att han är lämplig att vara med ett barn utan tydliga motkrav.

Men vill och orkar J ha C permanent? Verkar som ingen av dem orkar vara förälder på heltid eller halvtid. Chrippa har sina egna intressen som verkar gå före och Julia.. får inte riktigt grepp om henne
Citera
2024-01-20, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Men vill och orkar J ha C permanent? Verkar som ingen av dem orkar vara förälder på heltid eller halvtid. Chrippa har sina egna intressen som verkar gå före och Julia.. får inte riktigt grepp om henne

Nej det är ju svårt att veta. O oavsett om hon skulle orka ha henne på heltid så skulle hon klara av att stå emot Chrippa. Det är högst tveksamt…
Citera
2024-01-20, 05:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Precis, soc kan ta ett beslut att chrippa inte går träffa lilla C under utredningen, men Julia kan inte på egen hand besluta om något sånt.

Tidigare soc anmälningar har blivit nerlagda. Vet ej om det haft någon riktig soc utredning tidigare.
Men efter polisens anmälan verkar det som att det blir en riktigt utredning nu, vilket uppenbarligen behövs.
Citera
2024-01-20, 05:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Så sant. De hade verkligen kunnat sköta det här helt annorlunda. Det hade aldrig blivit såhär stort eller uppmärksammat om inte Anjo hade gjort en folkdomstols-såpa deluxe. Nu när Jocke har förlorat kontrollen så försöker han smita ut bakvägen viket bara blir patetiskt, alla fattar ju att han har regisserat det här från början.
Tyvärr så tror jag inte att Anjo och Chrippa har förstått än att det här är slutet för deras karriärer, de har fortfarande alltför många pubertala fans som klappar händerna åt eländet.
Ja hade dem varit tysta hade det enbart spekulerats på flashback. Nu såg dem till att detta fick enorm spridning, och nu får dem ta konsekvenserna av det
Citera
2024-01-20, 05:14
Medlem
Dopys avatar
josephsaiiid som skulle hänga ut Linnea.
Hade jag vetat att han hatade rasister så mycket hade jag kunnat informera honom om att Chrippa var rasist för länge sen. Han stod ju på Chrippas sida, tills han fick veta att chrippa är rasist.
Chrippa har ju varit väldigt öppen med sina åsikter och tankar om invandrare det är inget nytt.
Citera
2024-01-20, 05:20
Avslutad
Citat:
josephsaiiid som skulle hänga ut Linnea.
Hade jag vetat att han hatade rasister så mycket hade jag kunnat informera honom om att Chrippa var rasist för länge sen. Han stod ju på Chrippas sida, tills han fick veta att chrippa är rasist.
Chrippa har ju varit väldigt öppen med sina åsikter och tankar om invandrare det är inget nytt.

Exonphspoilerse blev chockad och rejält förbannad. Trodde hon visste det sedan innan, kan väl inte kommit sol en överraskning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in