2024-01-20, 03:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Förstår att du skämtar, skrattade till. Där av gråtskrattande smileyn. 😜

Edit. https://postimg.cc/GHdk93fX
Nu har jag inte läst exif datan i bilden men jag gissar att vi kan avfärda lögnen om att han bara skulle gått på en liten testokur i Spanien som han hävdade i rättegången.
Citera
2024-01-20, 03:11
Medlem
LimeTimes avatar
Jag gissar att videon med Anjo och Chrippa imorgon kommer bli ett nytt lågvattenmärke… Anjo har tappat det mer och mer för varje video och av det han visat upp på Instagram ikväll pekar på bottennapp. Han hånar L när hon gråter och fortsätter kalla henne psykopatbrud. Det här är alltså en vuxen man med fru och tre barn?!
Citera
2024-01-20, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
????
Materialet jag sett på sociala medier räcker gott och väl för att jag inte ska kunna ta någons parti.
Tvärtom så visar det snarare att bägge två är idioter.
Ingen av dom är oskyldig och båda ska cancle'as och försvinna från internets hornhinna.
Även om Linnea inte skulle ha rört Chrippa eller dottern så visar hennes sms vilken urbota idiot och psyk hon är.
Även om Chrippa inte rört Linnea så visar hennes ljudinspelningar vilken svartsjuk, nedtryckande skräppojkvän han är.

Jacke är den enda i Lundells syskonskara som verkar genuint snäll och vettig.
This^
Jag håller helt med. Det är en jävla sörja... Jag har endast sett ett av anjos klipp ang. Chrippa, han började videon med att gång på gång förklara att han endast gjorde detta för att hjälpa barnet och sin kompis cheippa(och inte för pengar/views). Varför spela in skiten? Och dessutom baktala chrippa, som han nu vill hjälpa. Så fake.
Uppenbart att detta är uppgjort för Youtubedrama.
Citera
2024-01-20, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Jag gissar att videon med Anjo och Chrippa imorgon kommer bli ett nytt lågvattenmärke… Anjo har tappat det mer och mer för varje video och av det han visat upp på Instagram ikväll pekar på bottennapp. Han hånar L när hon gråter och fortsätter kalla henne psykopatbrud. Det här är alltså en vuxen man med fru och tre barn?!
Ja det är helt galet. Kan inte räkna de gånger han använde ordet "psyk" i videon. Inte ett jävla bevis. Bara snack.
Hon kanske är totalt galen, men sättet han framhäver sina åsikter gör automatiskt att man tycker tvärt om.
Citera
2024-01-20, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Jacke påstår ju ha fått se sjuka grejer också. Blir intressant om dessa saker kommer fram imorgon. Dem måste komma fram!
Men snälla... Du blir ägd av alla cliffhangers. Varför skulle de inte spotta ut alla "bevis" i en video direkt om det fanns? Allt handlar om views.
Citera
2024-01-20, 03:29
Medlem
Linneas youtube kanal har nu 5k prenumeranter och visningstimmarna för yt partner är nog redan klara då hennes 45minuter långa video redan nu har 240k tittare.

Nu har hon fått igång hennes youtube karriär på riktigt och pengarna kommer självklart komma in varje månad från AdSense. Så länge hon kan mjölka detta drama desto mer $$$ kan hon få in. Lägger hon upp en till video och fixar partnerskap lär hon nog kunna få in 100-200k extra bara inom dem närmaste veckorna Hon kommer nog fortsätta så länge hon kan då hon omöjligen kan få ett "vanligt" jobb efter allt skit som skrivs om henne överallt just nu.
Citera
2024-01-20, 03:35
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Ja det är helt galet. Kan inte räkna de gånger han använde ordet "psyk" i videon. Inte ett jävla bevis. Bara snack.
Hon kanske är totalt galen, men sättet han framhäver sina åsikter gör automatiskt att man tycker tvärt om.

Allt han ska ha gjort för att ”hjälpa” sin bästis Chrippa har snarare stjälpt honom. Han har fått alla på sociala medier att prata om det här och skapat ett sånt drev som de flesta vuxna fattar är helt åt helvete! Hans sätt att utnyttja ett barn, spela gangster, svära och skrika svordomar visar bara hur urbota dum han är och hur pyttelite av det han han lägger ut som faktiskt har substans. Han har väldigt bristande kunskaper om det mesta men pratar som om han vore allsvetande.
Citera
2024-01-20, 03:40
Avslutad
Efter att ha sett Linnéas video så undrar jag vad han har som ska vända allt emot henne. Även om många av ljudupptagningarna är från delar av deras bråk, så är det ju inte manipulerade utan han är ju riktigt aggressiv
Citera
2024-01-20, 03:45
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av achoooklar
Linneas youtube kanal har nu 5k prenumeranter och visningstimmarna för yt partner är nog redan klara då hennes 45minuter långa video redan nu har 240k tittare.

Nu har hon fått igång hennes youtube karriär på riktigt och pengarna kommer självklart komma in varje månad från AdSense. Så länge hon kan mjölka detta drama desto mer $$$ kan hon få in. Lägger hon upp en till video och fixar partnerskap lär hon nog kunna få in 100-200k extra bara inom dem närmaste veckorna Hon kommer nog fortsätta så länge hon kan då hon omöjligen kan få ett "vanligt" jobb efter allt skit som skrivs om henne överallt just nu.

Skulle L vara den som mjölkar det här?! Hon har varit tyst i veckor. Jag hade önskat att hon hade fortsatt att medverka i polisens utredning, fortsatt vara tyst och anmält Anjo&co för förtal, samtidigt kan jag fatta varför hon vill gå ut med sin historia nu när det blev som det blev. Hon är 23 år och har utsatts för ett brutalt drev, en förtalskampanj där hon anklagats för grova våldsbrott och kallats för allt från psykopat till hora. Att hon vill få sin röst hörd och rentvå sitt namn är väl ändå ganska mänskligt? Att en trebarnsfar har gjort den här tragedin till någon form av folkdomstols-såpa är väl ändå definitionen av att mjölka?!
Senast redigerad av LimeTime 2024-01-20 kl. 03:53.
Citera
2024-01-20, 04:12
Medlem
Dopys avatar
Vem delade/spred bilden där chrippa sitter på toan och injicerar sig med något?
Citera
2024-01-20, 04:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Allt han ska ha gjort för att ”hjälpa” sin bästis Chrippa har snarare stjälpt honom. Han har fått alla på sociala medier att prata om det här och skapat ett sånt drev som de flesta vuxna fattar är helt åt helvete! Hans sätt att utnyttja ett barn, spela gangster, svära och skrika svordomar visar bara hur urbota dum han är och hur pyttelite av det han han lägger ut som faktiskt har substans. Han har väldigt bristande kunskaper om det mesta men pratar som om han vore allsvetande.
Hade dem hållits tyst och låtit utredningen och domstolen ha sin gång hade detta inte blivit sånt kaos.
Men nu har dem startat ett kaos dem inte kan styra eller stoppa, och nu slår det tillbaka hårt emot dem själva. Hoppas dem tyckte det var värt det, både chrippas och Anjos youtube karriär är över. Och alla vet hur Jocke varit delaktig i detta kaos
Citera
2024-01-20, 04:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av achoooklar

Om hon amnäler Anjo och dem andra i förtals gänget blir det också en trevlig bonus för Linnea
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in