2024-01-20, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Linnea verkar ju vara den enda som faktiskt brytt sig om Chloe. Det kanske är dig jag skall ställa samma fråga, kolla igenom alla videos nu och svara efter, din incel.

Linnea bryr sig inte om barnet, bara för att hon fått det att låta så på sina egna inspelningar. Båda två utav dessa vidriga människor är psykopater.

Är du medveten om att hon började filma barnet 7 sekunder innan printen är tagen när han sätter sprutan på toaletten? Det är någon som enligt dig bryr sig om ett barn? Varför skulle hon annars står där och filma, om hon inte visste vad som skulle hända? Va?

Sista gången jag svarar på dig, använda "mongoloid" & "incel" som förolämpning; sök hjälp.
Citera
2024-01-20, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Linnea bryr sig inte om barnet, bara för att hon fått det att låta så på sina egna inspelningar. Båda två utav dessa vidriga människor är psykopater.

Är du medveten om att hon började filma barnet 7 sekunder innan printen är tagen när han sätter sprutan på toaletten? Det är någon som enligt dig bryr sig om ett barn? Varför skulle hon annars står där och filma, om hon inte visste vad som skulle hända? Va?

Sista gången jag svarar på dig, använda "mongoloid" & "incel" som förolämpning; sök hjälp.

Tjejen är 22 år och varit tillsammans med killen i 6 månader? Är du på riktigt?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Kan någon förklara varför Linnea och Crippa efter frisläppandet åkte till Barcelona? Skulle de inte t.o.m. gifta sig med varandra, eller var det bara en trådsanning??

Ju mer jag begriper av detta röriga drama, ju mer osannolik blir denna pusselbit ovan..

Linnea har alltså velat lämna relationen länge och samlat in material på Crippas våld, svartsjuka, psykiska misshandel och kvinnohat(som vi kunde se i hennes video). Medan Crippa har skrivit nära nog en hel roman i häktet om hur hemsk Linnea är.

Ändå åker de alltså (efter det att Chrippa släppts från häktet) till Barcelona, spelar in en video på ett hotellrum där Chrippa deklarerar sin kärlek till Linnea och att han vill leva med henne.

Kan någon bara förklara denna del av berättelsen, för mig blir det obegripligt med tanke på vad som nu kommit fram. Har jag missat något, hur hänger det ihop med allt det andra s.a.s.??
Det var för att se till så att Linnea inte skulle gå vidare med polisutredningen, att hon skulle lägga ner den, vägra deltaga.
Skulle nog kunna kalla det för en utpressnings/kidnappnkngsresa i syfte att få till en twist, gällande giftemålet, är det endast någonting som Jockiboi påstått och delat på instastory.

Linnea skulle elimineras och tystas.
Jockiboi visste vad han hade att arbeta mot, det är ju faktiskt pga Jockiboi som det uppmärksammades att Chrippa häktats...allt hade kunnat passera utan insyn, fram till åtal...nu ville Jockiboi sköta detta fall med egenregisserat material.

Det gick ju bra...
Citera
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Fruktansvärt. Tycker synd om Linnéa. Utsatt för ett sånt hatdrev av hela Jocke-gänget. Undrar om dom är stolta över sig själva familjefädrarna? Deras fruar kanske också är stolta över sina män som går över lik för att försvara en kvinnomisshandlare och psykopat?

Ni som säger att det inte är några bevis i Linnéas video, hon säger ju att hon har fler filmer från den 29/12 men att hon inte kan visa dom pga pågående polisutredning.

Tycker hon ger ett väldigt trovärdigt och sansat intryck, särskilt i jämförelse med gaphalsen och chipstutten som mest upprepar ordet "hor-psykopat".

Usch. Stackars barn.
Citera
2024-01-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
varför bryr sig man inte att han är rasist?

För mig är det viktigt att alla får ha sina egna åsikter, jag dömer inte människor baserat på om det tycker araber är äckliga eller inte, jag baserar det på vad jag får av personen i fråga.
Citera
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Jaha, och?
Skaffa barn själv, så kommer du få svaret.
Tror du man bara kan dra från sitt barn, bara för att barnet's basic behov är stimulerad?

Jag tror att man har frihet att lämna sitt barn hos ena föräldern och åka iväg en sväng.
Vi har fått höra att Chloe har det bra och Anjo matar henne.

Men nu är han väl tillbaks?
Citera
Medlem
Kära flashbackare kan ni fatta att vi sitter o bevittnar årtiondets, kanske århundradets mest efterblivna shit-show i realtid? Den ena dagen är fan inte den andra lik och det blir bara värre o värre. Den innehåller fan allt och lite till. Kommer vi någonsin nå ett slut på detta drama? Det bästa vore ju om samtliga fick sina social medier borttagna. Inte helt osannolikt att det slutar med att någon tar sig av daga helt ärligt. Packet mår ju inte bra!

Och en annan sak. Har chrippa vågat runka i duschen med öppen dörr än?
Citera
2024-01-20, 01:21
Medlem
Citat:
För mig är det viktigt att alla får ha sina egna åsikter, jag dömer inte människor baserat på om det tycker araber är äckliga eller inte, jag baserar det på vad jag får av personen i fråga.
"Åsikterna" är rasistiska lol. Att döma en hel folkgrupp är exakt vad rasism är. Jag personligen tycker att det är äckligt med rasism. Men alla är olika.
Citera
2024-01-20, 01:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Fruktansvärt. Tycker synd om Linnéa. Utsatt för ett sånt hatdrev av hela Jocke-gänget. Undrar om dom är stolta över sig själva familjefädrarna? Deras fruar kanske också är stolta över sina män som går över lik för att försvara en kvinnomisshandlare och psykopat?

Ni som säger att det inte är några bevis i Linnéas video, hon säger ju att hon har fler filmer från den 29/12 men att hon inte kan visa dom pga pågående polisutredning
.

Tycker hon ger ett väldigt trovärdigt och sansat intryck, särskilt i jämförelse med gaphalsen och chipstutten som mest upprepar ordet "hor-psykopat".

Usch. Stackars barn.

Det pågår alltså fortfsrande en polisutredning gällande annan brottslighet.
Droger förmodligen, så det kommer komma mera...
Chrippa har nog förvarat droger åt någon annan, igen...
Linnea behöver bara kontakta utredarna och säga att hon vill delta och få berätta sin sanning.
Citera
2024-01-20, 01:23
Medlem
Citat:
Tjejen är 22 år och varit tillsammans med killen i 6 månader? Är du på riktigt?

Skabbe knullade Linnea första gången när hon gick i årskurs 9. Han var 27 år då och redan då sambo med träskpaddan Julia.
Citera
2024-01-20, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
"Åsikterna" är rasistiska lol. Att döma en hel folkgrupp är exakt vad rasism är. Jag personligen tycker att det är äckligt med rasism. Men alla är olika.

Jag kunde inte bry mig mindre om rasistiska åsikter, hade jag gjort det hade jag nog enbart haft mina svenska vänner kvar.

För jag tror inte jag träffat eller känner någon arab som inte är både anti-semit och rasist. Men javisst, vi alla är olika.

På topic så går rasistspåret ganska hand i hand med kvinno-box, hans åsikter tyder ju mer på hans osäkerheter än hur dåliga och äckliga araberna är. Han är ju bara en småkukad kvinno-boxare som systematiskt trycker ner sina kvinnor för att sedan överrösa de med kärlek. Ända anledningen fettot Julia inte fick spö va väl för hon var kuvad nog och veta sin plats. Tror du en färsk 22 åring är det direkt?
Senast redigerad av Mangostan25 2024-01-20 kl. 01:29.
Citera
2024-01-20, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Skabbe knullade Linnea första gången när hon gick i årskurs 9. Han var 27 år då och redan då sambo med träskpaddan Julia.

Det vet jag inget om, men han besitter alla karaktärsdrag av en riktig farlig man, för kvinnornas del då. För han hade aldrig gett sig på en man den pygmén. En groomer som äntligen blir uthängd för den han är.

Tycker det är fel att lägga ansvar på Linnea för Chloe i sådant läge, hon är rädd för att säga ifrån och han är trots allt 35.

Många på Flashback skrev hon aldrig såg kär eller lycklig ut på kamera, antagligen för hon inte ville synas på hans kanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in