2024-01-20, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Hur fan kan någon försvara det?
Hur ska grisen ANJO prata bort den bilden?
Slicka familjen Lundells röv ännu mer AJO

Den som försöker sig på att försvara detta bevisar bara sin egna idioti. Riktigt jävla rövgäng det där. Hoppas någon kan ge dottern en värdig uppväxt snart.
Citera
2024-01-20, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Kan någon förklara varför Linnea och Crippa efter frisläppandet åkte till Barcelona? Skulle de inte t.o.m. gifta sig med varandra, eller var det bara en trådsanning??

Ju mer jag begriper av detta röriga drama, ju mer osannolik blir denna pusselbit ovan..

Linnea har alltså velat lämna relationen länge och samlat in material på Crippas våld, svartsjuka, psykiska misshandel och kvinnohat(som vi kunde se i hennes video). Medan Crippa har skrivit nära nog en hel roman i häktet om hur hemsk Linnea är.

Ändå åker de alltså, efter att Chrippa släppts från häktet, till Barcelona, spelar in en video på ett hotellrum där Chrippa deklarerar sin kärlek till Linnea och att han vill leva med henne.

Kan någon bara förklara denna del av berättelsen, för mig blir det obegripligt med tanke på vad som nu kommit fram. Har jag missat något, hur hänger det ihop med allt det andra s.a.s.??

kan vara ett PR trick alltihop.
så att både L och C får in massa pengar. Kanske inte ens är osams egentligen. Hur sjukt det än låter så förvånar ingenting mig
Citera
2024-01-20, 01:09
Medlem
andrewcs avatar
Ska bli kul att se hur de försöker få kvinnoboxaren i finare färger imorgon.

Det här är inte Hollywood, detta är Youtube // Banjo 🥓 🐷
Citera
Medlem
Citat:
Kan någon förklara varför Linnea och Crippa efter frisläppandet åkte till Barcelona? Skulle de inte t.o.m. gifta sig med varandra, eller var det bara en trådsanning??

Ju mer jag begriper av detta röriga drama, ju mer osannolik blir denna pusselbit ovan..

Linnea har alltså velat lämna relationen länge och samlat in material på Crippas våld, svartsjuka, psykiska misshandel och kvinnohat(som vi kunde se i hennes video). Medan Crippa har skrivit nära nog en hel roman i häktet om hur hemsk Linnea är.

Ändå åker de alltså, efter att Chrippa släppts från häktet, till Barcelona, spelar in en video på ett hotellrum där Chrippa deklarerar sin kärlek till Linnea och att han vill leva med henne.

Kan någon bara förklara denna del av berättelsen, för mig blir det obegripligt med tanke på vad som nu kommit fram. Har jag missat något, hur hänger det ihop med allt det andra s.a.s.??

En förtryckt kvinna beter sig tyvärr såhär..
Citera
Medlem
konfunderads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Chrippa's karriär är nu över.
Det går inte att överleva något sånt här.
Han får ta och söka vård för sitt missbruk och ordna upp sitt liv helt enkelt.
Man hade ju gärna sett att Anjos och Jockes karriärer fick sig en rejäl törn också faktiskt. De skapar ett drev mot L, Anjo sitter t.o.m öppet och kallar henne psykopat, och försöker få henne att framstå som den värsta människa i världen. Sedan visar det sig att den där "sanningen" inte alls stämde.

Men det var lite det jag var rädd för och därför inte ville ha någon åsikt om saken. Någonstans tänkte jag hela tiden att det luktade unket. Alla dessa historier som de surrade om, där L ska ha gjort si, sagt så och känt så - allt kom ju från vad C sagt.

Det klingade ännu mer illa när de drog utomlands. Så många som gapade om att hon manipulerade honom till att åka, trots att det vore troligare att det var hans försök till att rädda sitt eget skinn genom att dra med henne utomlands och isolera henne, lova henne kärlek, till hon gör som han vill.

Jag är ju inte helt objektiv möjligen, men jag kunde inte låta bli att dra paralleller till en person väldigt nära mig som blev psykiskt och fysiskt misshandlade av sin pojkvän under flera års tid. Han hade målat upp bilden till de flesta runt om kring att det var hon som var sjuk i huvudet. Provocerade henne när de var kring andra till hon bröt ihop så att alla skulle se hur "sjuk i huvudet hon var". Kunde sitta och viska till henne att alla i rummet tyckte att hon var äcklig och hatade henne, så att hon tillslut bröt ihop och lämnade, så att han kunde hitta på olika saker om varför hon plötsligt dragit. När han tillslut misshandlat henne så grovt att hon var tvungen att få vård på sjukhus, och därför blev upplockad av polisen, sa han i förhör att hon hade försökt tagit livet av sig för att "alla hatade henne" och att skadorna han hade orsakat uppstod när hon hade begått sitt självmordsförsök.

Som tur var hade någon annan bevittnat misshandeln den sista gången (annars skedde den alltid bakom stängda dörrar) så att han faktiskt åkte fast för det. I rättegången satt det dock många av hans bekanta och familj och försvarade honom för att hon skulle varit psykiskt sjuk och behandlat honom illa enligt hans historier.

Därför reagerade jag på att så fort förundersökningen var nedlagd så har de plötsligt gjort slut. Det, för mig, tyder på att C inte alls är ett offer. Det är ju mycket mer troligt att hennes syn på saken minst sanningen mer än den "sanning" Snjo och han själv gett skenet av.
Citera
Medlem
pukkas avatar
Citat:

Extremt luddigt. Om han nu var så hemsk, varför har L fortfarande så stort fokus på J. Varför denna svartsjuka?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lajlike
Vad har du rökt egentligen för att komma med alla dessa fotbollsmetaforer?

Likställer Chrippa med brasilianska landslaget…

Tyckte det var en bra liknelse, men ja kanske mer ett utvecklingsstört korpen-lag hade varit mer passande.
Citera
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:

Den enda förklaring som finns är att chrippa lurat med L, för att övertala henne om att ringa polisen o lägga ner allt?(för det gjorde hon ju under resan?)
Men.. nä jag förstår inte heller.. sjukt
Citera
2024-01-20, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Ah nu ser jag, men anjo har nog en förklaring på det, kanske är för o göra lilla c mindre spruträdd? Eller är det L som tvingar han?

Vilken soppa😂

Årets shitshow. Blir fan beroende av att följa skiten. 💩
Citera
2024-01-20, 01:14
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jo för det är ju vore konstigt om hans barn som han brukar ta hand om har något som helst behov av att vara med honom

Nä det vore väl inge konstigt. Men att ens farsa åker iväg en vecka eller två måste nog ungen lära sig leva med.. Vissa ligger borta på jobba hela veckor, är det "farligt" för barnen?
Citera
2024-01-20, 01:16
Bannlyst
Chrippa har råd att köpa hur mycket knark han vill, men att betala sina skulder är tydligen svårt.
Härlig prioritering.

Länk
Citera
2024-01-20, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Kl är 01, kolla videon Linnea la ut istället. Där är bilder när killen sätter testo framför sin dotter. När han slår och hotar med att hänga ut henne med hjälp av Jocke, han är öppet rasistiskt(vem bryr sig) men det är ju inte direkt bra för hans karaktär, ännu sämre är det för hans cpskadade bror som uppenbarligen försökt lugna ner allt men tyvärr kunde inte idiot brossan bara hålla snattran stängd.
varför bryr sig man inte att han är rasist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in