2024-01-20, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders1699
Hela situationen är pinsam men det finns inga konkreta bevis i hennes video på något sorts våld från Chrippas sida. Det var väl det som han anklagades för?

Tycker inte vi ska sitta och döma efter ord, behövs bevis och dem verkar inte finnas. Att vädja till folkets känslor med relativ succé betyder inte att det är sanning.
Hon har ju dokumenterade skador, är inte det bevis?
Citera
2024-01-20, 01:02
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
https://i.postimg.cc/8ctPRKJT/IMG-1649.png

Årets youtuber?

Vad är det man ser på bilden igentligen?🤔

Vilken sjuk vändning detta tog.

Jockes nästa hollywod film är snart färdigskriven? efter banjos ”banger” imorgon.
Han, anjo som bara tänker på barnets bästa!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Världens bästa pappa kan alltså inte ens ta hand om sitt barn, skriker på julia att hon måste ta henne för han kan inte spela in youtube eller ens gymma eller nått. Trots att Julia var mitt i en rättsprocess och trots att Julia har gått igenom en hemsk tid och ville säkert skydda C och se till att hon hade det bra en stund tills allt var löst. Och så står han och hånar henne att du har ju inte ens en lägenhet osv. Du får väll ta med henne på förhöret finns väll lekrum eller nått hon kan vara i. Det bevisar sjukt mycket att man inte vill vara med sitt barn och att han bryr sig inte ett skit om Julia och vad hon gick igenom där och då. Hade det varit mitt barn hade jag tagit det på heltid och låtit det ta den tid det tar med polisutredning och fixa boende och komma på fötter igen för mamman. Fy fan vilket jävla svin han är alltså.

Mådde riktigt dåligt av att höra dessa delar. Skrev det själv lite tidigare ett inlägg. Skönt att fler får se hur illa han är som förälder.
Citera
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Verkar ju lite konstigt att tappa fattningen pga att se någon bete sig på något sätt. Vad händer, svimmar du?

Ne, men blev genuint upprörd över hur han beter sig inför sin dotter. Skriker, är aggressiv, injicerar droger. Hans beteende är helt chockerande, det är inte det minsta konstigt att reagera på det.

https://postimg.cc/BPP0sCBz
Citera
2024-01-20, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Du är i fel tråd.

Nej, jag svarade på en kommentar i den här tråden jao?
Menar du att det bara diskuteras Christofer i den här tråden?
Man får inte kommentera Joakim,Anjo, Clues , Linnea, Julia med mera?
Citera
2024-01-20, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Vad är det man ser på bilden igentligen?🤔

Vilken sjuk vändning detta tog.

Jockes nästa hollywod film är snart färdigskriven? efter banjos ”banger” imorgon.
Han, anjo som bara tänker på barnets bästa!

Världens ”bästa” pappa som tar sig ett skott testo e i röven framför sin dotter. Väldigt osmakligt. 🤮
Citera
2024-01-20, 01:06
Medlem
Citat:
Världens ”bästa” pappa som tar sig ett skott testo e i röven framför sin dotter. Väldigt osmakligt. 🤮

Hur fan kan någon försvara det?
Hur ska grisen ANJO prata bort den bilden?
Slicka familjen Lundells röv ännu mer AJO
Citera
2024-01-20, 01:06
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders1699
Absolut inte, vem som helst kan fejka och duger inte som bevis i rätten, punkt.

Du har helt rätt, bilderna håller inte i rätten. Inte prints heller.... så då har bara Linnea bevis i form av videos.... 4-3 Linnea vände i andra halvlek.
Citera
2024-01-20, 01:07
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Kan någon förklara varför Linnea och Crippa efter frisläppandet åkte till Barcelona? Skulle de inte t.o.m. gifta sig med varandra, eller var det bara en trådsanning??

Ju mer jag begriper av detta röriga drama, ju mer osannolik blir denna pusselbit ovan..

Linnea har alltså velat lämna relationen länge och samlat in material på Crippas våld, svartsjuka, psykiska misshandel och kvinnohat(som vi kunde se i hennes video). Medan Crippa har skrivit nära nog en hel roman i häktet om hur hemsk Linnea är.

Ändå åker de alltså (efter det att Chrippa släppts från häktet) till Barcelona, spelar in en video på ett hotellrum där Chrippa deklarerar sin kärlek till Linnea och att han vill leva med henne.

Kan någon bara förklara denna del av berättelsen, för mig blir det obegripligt med tanke på vad som nu kommit fram. Har jag missat något, hur hänger det ihop med allt det andra s.a.s.??
Citera
2024-01-20, 01:07
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:

Ah nu ser jag, men anjo har nog en förklaring på det, kanske är för o göra lilla c mindre spruträdd? Eller är det L som tvingar han?

Vilken soppa😂
Citera
2024-01-20, 01:08
Medlem
[quote=Mumsbulle|87095223]https://ibb.co/2jmZB8Q
https://ibb.co/GVMtSTk
https://ibb.co/7ycfTGL
Snjl och Chrippa om morgondagens bangef...

Tror inte det finns någonting värre än vad Chrippa, Anjo och Jocke, Gustav, mfl redan har gjort mot en ung tjej.

Vad ska dom hota/komma med?
Chrippa blir spankad?
Chrippa med söndersnortad näsa?
L drar en lina?
Klipp & Klistra är Anjos specialitet, hur man ändrar i data osv, ska bli mycket intressant att se vad dom skapat tillsammans.
Tydligen så är Chrippas beteende helt okej, eftersom han backar Chrippa om han inte "gjort dä"..
Med tanke på Anjos ruttna kvinnosyn och hat, nedärvt från pappsen, så förvånar det mig inte att kvinnor ska utplånas och utmålas som farliga...[/QUOTE

Tyvärr tror jag faktiskt du har fel denna gång. Min känsla är att de kommer ha saker på L som tyvärr rör Cloe. Men jag hoppas att jag får äta upp mina ord. Jag har som sagt var en jävligt dålig känsla kring videon imorgon.

Men men vi får se (tyvärr).
Citera
2024-01-20, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Kan du snälla formulera om ditt inlägg på svenska så jag förstår vad du säger?

Kl är 01, kolla videon Linnea la ut istället. Där är bilder när killen sätter testo framför sin dotter. När han slår och hotar med att hänga ut henne med hjälp av Jocke, han är öppet rasistiskt(vem bryr sig) men det är ju inte direkt bra för hans karaktär, ännu sämre är det för hans cpskadade bror som uppenbarligen försökt lugna ner allt men tyvärr kunde inte idiot brossan bara hålla snattran stängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in