2024-01-20, 00:12
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, jag var inne på det tidigare. Det går ju att lyssna på anjos lajv, med det tillrättalagd förhören, uppläggen för att styrka Julias trovärdighet om hur fin Christofer är...

Nu har Jockiboi bett alla sluta dra in Chloe i dramat, barnen ska lämnas utanför...

Jojo, det kom från rätt käft, tänk på baaarnen...det är vad vi flashbackluffare gjort hela tiden...

Men eller hur. Inte fan tänkte Jocke på barnet när hon förhördes öppet på nätet och fick agera frontfigur i förtalskampanjen?! Barnet skulle skyddas när L påstods ha misshandlat henne men nu ska vi dra ett streck över alltsammans för ingen är felfri. Jösses…
Angående Julias trovärdighet så är ju den lika med noll, hon har ju ändrat sina uppgifter lika ofta som Anjo säger psykopatbrud. Hon erkänner lögner i varje video, hon ville ju bara skydda Chrippa. Vilket är allt vi behöver veta.
Citera
2024-01-20, 00:14
Medlem
Chrippa har alltså gått från att vara en gaphals 100k youtuber till att bli inlåst och under tiden fått fame och uppsving till att potentiellt kunna bli en 300k tuber till att ramla ner till efterbiven efter barcelona-videon.
Och därefter Till havets botten som en total fuckup efter linneas video?

Jävlar vilken shitshow detta är med svängningar! Youtube at its best
Citera
2024-01-20, 00:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Något som gjorde ont i min mage och själ när jag såg videona som L filmat där man hörde Cloe och som fick mig att reagera - var VARFÖR inte L gick till Cloe och tog henne bort från tumultet. Jag hade inte tvekat en millusekund. Det hade liksom skett på automatik…

Jag hade inte heller tvekat men då har jag ju barn. Då sitter det i ryggraden. Linnea har fått skit för att hon bryr sig om den lilla och i dem här klippen är det redan rätt uppjagat. Hade hon sprungit fram till lilla C så hade hon kanske fått en snyting, något hon inte vill att lilla C skall se
Citera
2024-01-20, 00:16
Avslutad
Citat:
Exonph bruden skriver att hon fått ta del av saker som gör att man inte kan stå på någons sida.. Troligtvis är det detta vi kommer få se i Chipstuttens video imorgon.

Min tanke är bara - VAD fan kan det vara?

Jag har en tanke om att det kan röra sig om saker hon skriker om Cloe. Men är det någon video på att hon gör illa Cloe då är det brutalt.

Kommer de med handskrivna brev som ”bevis” ja då är Chrippa fortfarande körd.

Men jag har en jobbig magkänsla kring Anjo-äckels video imorgon som jag inte får bort..
????
Materialet jag sett på sociala medier räcker gott och väl för att jag inte ska kunna ta någons parti.
Tvärtom så visar det snarare att bägge två är idioter.
Ingen av dom är oskyldig och båda ska cancle'as och försvinna från internets hornhinna.
Även om Linnea inte skulle ha rört Chrippa eller dottern så visar hennes sms vilken urbota idiot och psyk hon är.
Även om Chrippa inte rört Linnea så visar hennes ljudinspelningar vilken svartsjuk, nedtryckande skräppojkvän han är.

Jacke är den enda i Lundells syskonskara som verkar genuint snäll och vettig.
Citera
2024-01-20, 00:16
Medlem
Citat:
Något som gjorde ont i min mage och själ när jag såg videona som L filmat där man hörde Cloe och som fick mig att reagera - var VARFÖR inte L gick till Cloe och tog henne bort från tumultet. Jag hade inte tvekat en millusekund. Det hade liksom skett på automatik…

En bra observation utav dig, och det vittnar om jävligt mycket. Det är väl för att hon samlade bevis för att förstöra Chrippas karriär. Det har hon varit tydlig med i smsen som läckt. Hon bryr sig precis lika lite om barnet som alla andra.

Precis som att hon står bakom barnet och filmar när hon öppnar dörren och ser pappa med sprutan. Filmklippet började spelas in 7 sekunder tidigare, hon hade god tid att stoppa ungen från att behöva se det där, men hon "samlar bevis" för våld i hemmet? Om ett barn blir skadat spelar ingen roll. Det är dags för alla att börja använda hjärnan nu. Alla de här människorna ser inga problem i att utsätta barn för sin egen vinning.

Chrippa, Linnea, Julia & Anjo, ingen borde stötta någon utav dessa vidriga jävla människor. Avfölj de överallt, låt de dö ut och leva med konsekvenserna utav vad fan de gjort mot det här barnet.
Citera
2024-01-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Men eller hur. Inte fan tänkte Jocke på barnet när hon förhördes öppet på nätet och fick agera frontfigur i förtalskampanjen?! Barnet skulle skyddas när L påstods ha misshandlat henne men nu ska vi dra ett streck över alltsammans för ingen är felfri. Jösses…
Angående Julias trovärdighet så är ju den lika med noll, hon har ju ändrat sina uppgifter lika ofta som Anjo säger psykopatbrud. Hon erkänner lögner i varje video, hon ville ju bara skydda Chrippa. Vilket är allt vi behöver veta.

Ja, hade det inte varit ytterligare ett offer för Henrik i Julias fall hade hon nog riskerat att få sina uppgifter ifrågasatta rätt rejält i den rättegången och man undrar hur mycket av det hon berättade där som var sant när man nu hör och ser hur hon ljuger fritt i det här fallet.
Citera
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Fan Chrippa låter ju helt sjuk i inspelningarna. Kontrollbehov, tickande bomb.

☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️

Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Vad Chrippa inte verkar fatta är att det inte spelar någon roll vad de har på Linnea. Han är ett as!
Hon kanske oxå är ett as, men det ursäktar ju på inget sätt att han är det.

☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️

Vad L gjort för att trigga C är fullständigt ointressant. Cs beteende är kraftigt avvikande och onormalt. Alla som känner igen beteendet i sina egna relationer och/eller bara inte inser hur onormalt det är att uttrycka sådan här aggressivitet och ilska mot sin partner - sök hjälp.

Att barn växer upp med den här sortens återkommande konflikter är skadligt och om inte soc reagerat innan så kommer de definitivt reagera på dessa videoklipp med pappans toxiska och fullständigt paranoida och oresonabla beteende. C och L ska kanske förbereda sig på att soc kommer kräva att pappan testar negativt för droger och steroider de kommande åren, om de kommer fram till att det är en bra idé att C ska fortsätta ha sin dotter. L ska kanske göra sig beredd på att soc även kommer ställa sig skeptiska till en återförening mellan paret. Om soc tvivlar på pappans föräldraförmåga och parets bevisade osunda relation så är det Ls uppgift som mamma att skydda sitt barn från osund uppväxtmiljö, vilket kan innebära att L förväntas hålla sig ifrån pappan.
Citera
Medlem
Fyfan vad det kokade inom mig när jag hörde klippet om hur Chrippa samtalade med Julia i telefon när de pratade om vem som skulle ta han om C. NÄR HON VAR I NÄRHETEN!!

Spyr på sättet Chrippa tilltalade Julia, så jävla nedvärderande och vidriga ord han sa. Hur kan man ens förlåta det Julia? Han klandrade henne till att hon blivit utsatt av sitt ex och verkligen pissade på henne. Han kunde inte ens ställa upp att ta hand om C när hon skulle på förhör hos polisen! Deras GEMENSAMMA barn! Chrippa har aldrig varit intresserad av att agera far till C utan allt är bara en fasad till den stora publiken. Han vill kunna spela in videos och festa, knarka och dopa sig, runka i duschen, och det går ju inte med en unge på axeln. (eller jo dopa sig gick ju bra.)

30:17 i videon
Citera
2024-01-20, 00:23
Bannlyst
Chrippa's karriär är nu över.
Det går inte att överleva något sånt här.
Han får ta och söka vård för sitt missbruk och ordna upp sitt liv helt enkelt.
Citera
2024-01-20, 00:26
Medlem
Det är som jag och många andra spådde i, hon hade lite hållhake på honom. Han är en kvinnoboxare ho-ho
Citera
2024-01-20, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag hade inte heller tvekat men då har jag ju barn. Då sitter det i ryggraden. Linnea har fått skit för att hon bryr sig om den lilla och i dem här klippen är det redan rätt uppjagat. Hade hon sprungit fram till lilla C så hade hon kanske fått en snyting, något hon inte vill att lilla C skall se

Jag har inte barn, men det sitter i min ryggrad ändå. Tror inte det handlar om man har barn eller ej, utan vilken människosyn man har. Barn är alltid oskyldiga i sådana här fall. ALLTID.
Citera
2024-01-20, 00:30
Medlem
Skorpan91s avatar
Tyckte in videon var så märkvärdig. Mycket som ej var logiskt.
Vissa blåmärken var 100% sminkade och någon säkert äkta. Men njae... Blir kul o se va anjo o chrippa svarar med. Cashen måste in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in