2024-01-19, 23:47
Medlem
pukkas avatar
Om han nu är så hemsk, varför vill hon då fortsätta vara med honom och är svartsjuk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det var väl Chrippa som sa det? Men ja han dödade åtminstone sina "bevis"-brev han skrev i häktet oavsett efter de orden. Det är då säkert. Och det gör allt bara ännu ännu värre (även om det redan var alldeles för illa som det var)

Aha, då hörde jag nog fel! Jag tyckte det lät som J pratade men då var det kanske C som hotade med brorsan
Citera
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Fan vad jag garvade när Chrippa tjafsade om vilka hon följer på Instagram och att hon inte får äta lunch med sina arbetskamrater. Är han 15 år eller?

Jävla tönt!

Nej det är så psykopater fungerar, kontrollera och isolera för att äga människan.
Citera
2024-01-19, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Undrar vad Danjal tyckte om det utalandet

Jag tror Danjal borde vara mer upprörd över allt det andra än just det. Och Linneas ”pissiga kinesen” eller vafan hon skrev fick bara flyga förbi helt obemärkt 😂
Jag tror de hade den jargongen C & L, att prata nedvärderande om allt och alla så. För ingen av dom verkade reagera på den andras uttal. Mysigt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det Jockes lgh i Norrköping han tar över?
https://instanavigation.com/user-profile/christoferberg

Tvättar inte Skabbe sig alls...? Vilka äckliga jävla naglar på var och varannan bild!!
https://postimg.cc/TpWWpq4T
https://gofile.io/d/mt0Tuq
https://ibb.co/KmvH982

Om han inte kan sköta sin egen hygien, hur mycket piss luktar då inte avkomman..?
Citera
Medlem
Exonph bruden skriver att hon fått ta del av saker som gör att man inte kan stå på någons sida.. Troligtvis är det detta vi kommer få se i Chipstuttens video imorgon.

Min tanke är bara - VAD fan kan det vara?

Jag har en tanke om att det kan röra sig om saker hon skriker om Cloe. Men är det någon video på att hon gör illa Cloe då är det brutalt.

Kommer de med handskrivna brev som ”bevis” ja då är Chrippa fortfarande körd.

Men jag har en jobbig magkänsla kring Anjo-äckels video imorgon som jag inte får bort..
Citera
2024-01-19, 23:53
Medlem
__Alez__s avatar
Nu skriver skvaller kontot på insta att hur mycket hon vill vara med Linneas sida går det ej. Hon var sett för mycket som visar motsatsen.

Sinnes.
Citera
2024-01-19, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Om han nu är så hemsk, varför vill hon då fortsätta vara med honom och är svartsjuk?

Hon är ju söndermanipulerad, precis som hans ex och barnets mamma är. Det går ju hand i hand. Ingen som kan ta sig helt loss från denna man vad det verkar som. Kolla statistik över hur många kvinnor som trots våld och psykisk misshandel går tillbaka till sina förövare.

Och nu ska han försvara sig imorgon, för tro fan inte att hon ska få komma undan med detta stackaren. Han ska minsann rota fram varenda kaksmula som kan rättfärdiga hans beteende, men det kommer inte gå.
Citera
2024-01-19, 23:55
Medlem
Joakim lundell är arg över att ett barn är inblandat. Men barnförhöret ligger fortfarande kvar på Anjos kanal.
För övrigt så är jag riktigt förbannad över att man väljer att hänga ut Linnea. Vad hon än har gjort så har dessa youtubers ljugit och vinklat fakta. Fått det att framstå som att Chrippa är en oskyldig liten ängel men Linneas video bevisar motsatsen. Han är förövaren.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Exonph bruden skriver att hon fått ta del av saker som gör att man inte kan stå på någons sida..

Då har hon ändrat sig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Efter att ha sett Linneas video så går det ju bara att konstatera en sak. Christoffer Berg är inget annat ett steriodpundande jäkla ärkesvin. Vidrig kvinnosyn, rasist, knarkare och vill uppenbarligen inte spendera tid med sin dotter.

Linnea tar ju till och med Julia i försvar. Tjejen förtjänar fan respekt.

ANJO och JOCKIBOI, skäms ta me fan. Två fullvuxna jättebebisar som ägnat sig åt skolgårdsmobbing och tryckt ned en försvarslös tjej. Stort av er grabbar!

Hon spelar in och väl medveten om att det en dag kan vändas till hennes fördel. Dom är lika stora kolsupare bägge två. Men att dra in flickan va det värsta. Usch för dom, inget mer fokus på dessa flöjtar! Tycker ni andra med borde göra samma..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurmoppen
Exonph bruden skriver att hon fått ta del av saker som gör att man inte kan stå på någons sida.. Troligtvis är det detta vi kommer få se i Chipstuttens video imorgon.

Min tanke är bara - VAD fan kan det vara?

Jag har en tanke om att det kan röra sig om saker hon skriker om Cloe. Men är det någon video på att hon gör illa Cloe då är det brutalt.

Kommer de med handskrivna brev som ”bevis” ja då är Chrippa fortfarande körd.

Men jag har en jobbig magkänsla kring Anjo-äckels video imorgon som jag inte får bort..

Tror mer att hon är köpt av jockiboi som alla andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in