2024-01-20, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Behövs det alltså ytterligare bevis för folk? För att inse vad dessa två människor utsatt ett barn för?

Chrippa har väl antagligen likadana inspelningar, när det är Linnea som är hysterisk och skriker och slår honom. Medans han själv är lugn på rösten, för att han vet att han spelar in. Det är två psykopater, och det kommer bli ett jävla uppvaknande för folk som inte insett det än.

Dock är det väl i klippen åtminstone (vilket ju är från Linneas vinkel självklart, det tänker jag inte förneka) rätt tydligt att Chrippa verkligen bryr sig noll om Chloe och att de två som i dessa videor faktiskt betett sig värst var just Chrippa och Julia som ju var de som stod bakom de flesta situationer (även om Julia var i telefonen men hon var ju fullt medveten om att Chloe var hos Chrippa) då Chloe stod bredvid och det är de två som valt att sätta Chloe till världen.
Så glöm inte bort Julia i psykopatgänget då bara
Citera
2024-01-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Då är det bra att Linnea inte droppat allt på en gång. Jocke är mer orolig än Chrippa i den här saken. Jag tror till och med att Anjo är mer orolig
Jocke döljer något som skall skyddas till varje pris

Du har helt rätt.

Chrippa är så tom bakom flötet att han inte förstår det. Anjo är inte blåst - men totalt vidrig. Och Jocke är bara rädd om sitt eget skinn.

Absolut INGEN av alla dessa parter har visat något som helst barnperspektiv. Linnea kan komma undan med det då hon inte är skyldig till att vara någon förebild för Cloe, men att hennes EGNA föräldrar är 2 skadade individer som inte förstår sitt barns bästa - det om något är så sorgligt att man bara vill grina.
Citera
2024-01-20, 00:03
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamboom666
Hon spelar in och väl medveten om att det en dag kan vändas till hennes fördel. Dom är lika stora kolsupare bägge två. Men att dra in flickan va det värsta. Usch för dom, inget mer fokus på dessa flöjtar! Tycker ni andra med borde göra samma..

Tills jag sett liknande inspelningar på Linnea så är det otroligt lätt att välja sida. Just nu är de inte lika stora kolsupare i mina ögon.

Vidriga ljudinspelningar, bilder på blåmärken, bild på injicering av doping trumfar definitivt Anjos och kompanis patetiska s,k bevis.

På tal om Anjo, när hade den lilla grisen tänkt be om ursäkt för all skit han vräkt ur sig om Linnea? Vet inte hur många gånger han kallade henne för hor-psykopat under liven med Julia till exempel.
Citera
2024-01-20, 00:05
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sudowoodu
Vad är det för video exonph skrev om på story o la ut en blurrad bild på, och bad folk att inte lägga upp??
Säkert när Mr C sitter med en spruta i röven
https://ibb.co/gb8rQyZ
Citera
2024-01-20, 00:05
Medlem
Sjukt att Anjo till varje pris vill "vinna" så han ska imorgon göra video med Chrippa.
Imponerande ändå om de lyckas rädda detta.
Citera
2024-01-20, 00:06
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Ett sista från mig: tror du inte en MENA kille uttalat sig samma om en syster/ex varit med en Svenne? Svenneälskare osv.

Peace out

Jo om han hade samma åsikter som C, absolut
Citera
Medlem
vad är det för fel på alla inblandade? varför ska man ta ett destruktivt förhållande offentligt och sprida massa inspelade grejjer och vinklade grejjer emot varandra, säkerligen en hel del lögner och kryddade historier från båda parter. HELT SJUKT att spela in och filma saker när man bråkar i ett förhållande i min mening men av egen erfarenhet brukar BPD person agera sådär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Dock är det väl i klippen åtminstone (vilket ju är från Linneas vinkel självklart, det tänker jag inte förneka) rätt tydligt att Chrippa verkligen bryr sig noll om Chloe och att de två som i dessa videor faktiskt betett sig värst var just Chrippa och Julia som ju var de som stod bakom de flesta situationer (även om Julia var i telefonen men hon var ju fullt medveten om att Chloe var hos Chrippa) då Chloe stod bredvid och det är de två som valt att sätta Chloe till världen.

Något som gjorde ont i min mage och själ när jag såg videona som L filmat där man hörde Cloe och som fick mig att reagera - var VARFÖR inte L gick till Cloe och tog henne bort från tumultet. Jag hade inte tvekat en millusekund. Det hade liksom skett på automatik…
Citera
Medlem
Citat:
Det är en vanlig bild av våld i nära relation. Kvinnor kan inte ta sig ifrån eller återvänder gång på gång. Det är något psykiskt. Det fortsätter tills dem kommer på att nu räcker det och det är då dem slås ihjäl

Usch, det kan urarta till vadsomhelst detta. Hoppas den där Anjos barn är väl omhändertagna också!
Citera
2024-01-20, 00:07
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Hur kan arabälskare vara negativt för Linnea? Bara undrar

Det användes som ett skällsord/tillmäle för att hon skulle skämmas (i hans ögon alltså). Då förstod man ju att han inte ändrat åsikter ett dugg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sudowoodu
Vad är det för video exonph skrev om på story o la ut en blurrad bild på, och bad folk att inte lägga upp??

Exonph har dessvärre tappat sitt på senare tid då hon uppenbarligen har en sida i draman och enbart går på dens intresse. Detta blev först tydligt gällande Nicci Hernestig och Andreas Deak då hon tydligt svalde och delade allt från Nicci och nu i detta fall är hon nära vän med Jocke så då är det redan där klart vilken sida hon kommer backa oavsett. Nu har hon ju enbart blandat sig i för att hon vet att det talas om det, hon hade aldrig ägnat en sekund åt Chrippa eller Linnea om det inte skulle blivit såhär.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90

Ja och det är därför jag skrivit i mina 10 senaste inlägg, VÄLJ INTE NÅGON UTAV DE HÄR PERSONERNAS SIDA. Det finns en sida att ställa sig på, och det är barnets. Jag har också upprepat att barnet borde omhändertas.

Julia har jag tagit del utav alldeles för lite, men bara genom att försvara Chrippa borde hon förlora vårdnaden. Hon bryr sig uppenbarligen mer om att vara tillsammans med honom än sitt egna barn. Ingen utav de här personerna bryr sig om barnet. Även fast alla tre vill ge sken utav att de bryr sig, i sina egna tillrättalagda historier. De är svin allihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in