2024-01-19, 23:39
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Mitt hjärta blöder för Chloé!
Fy fan vad hon har fått utstå mycket obehagligt för att att vuxna människor inte kan bete sig.

Och ni som har gett henne kränkande smeknamn här på Flashback. Fy fan vilka misslyckade varelser ni är!

Verkligen. Horungar är ni som gett lilla C ökennamn, hon är en liten tjej som försöker manövrera sig fram mellan dessa monster som tävlar om att ta hand om henne minst. Kul när den här tråden dras upp om 10 år när hon börjar högstadiet.
Citera
Medlem
__Alez__s avatar
Tar Anjo Chrippas parti här så är han körd. Anjo måste verkligen vara tydlig med det i videon imorgon.
Citera
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Vad säger Julia? Följer inte henne på instagram. Hon är väl också manipulerad av sitt ex, för inte fan kan man försvara detta beteendet? Eller? Men hon har ju också vetat hela tiden hur de betett sig framför deras dotter, så det är väl vardagsmat.
Alla i den här soppan borde ju omyndighetsförklaras. De blir ihop och gör slut hela tiden och lägger ut videor hit och dit och missar det väsentliga - att ge ett barn en stabil uppväxt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axel91
Bilder på blåmärken, inspelningar från en aggressiv förmodligen påtänd C, bild när C trycker steroider framför sitt barn på toa. L ger för mig en mycket sansad och trovärdig berättelse och saker stämmer överens med händelseförlopp men också hur våld i nära relationer utspelar sig. Det finns gott om bevis och kommer säkerligen mer. Har du inte sett videon?

Haha om Linnea är trovärdig enligt dig så måste jag tyvärr meddela att du är en dålig människokännare. Det skriker psykiska besvär om hela videon. Att spela in när man bråkar med sin partner och leker ängel under inspelningen säger absolut ingenting om hur hon beter sig. Garanterar att vi får bevis på hennes beteende imorgon och kan dra slutsatsen att båda två är idioter.
Citera
Medlem
Citat:
Vadå mannens dominans? Han spöar sin tjej och det hejar du på?
Finns det några bevis för något av ovanstående påståenden eller är det bara "gallimatias" alltihopa?
Citera
2024-01-19, 23:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Jag baxnar, hoppas polisen plockar in och anhåller hela jävla wt familjen Lundell för detta sjuka drev mot ett brottsoffer.

Ser gärna att töntarna Anjo och Rask får ligga och böla i cellen några dagar också.
Citera
2024-01-19, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
OCH - i Linneas video hör man även Jocke säga att de kommer sprida skit och hänga ut henne, när hon säger att de ska sluta hota svarar Jocke ”det är inte ett hot, det är ett löfte”.

C har alltså hittat på allt och uppenbarligen varit ivrigt påhejad av storebror Jocke där de planerat sänka henne för att rädda C’s rykte. Därav panikresan till Barcelona med frieriet då anmälningar och bevis skulle bort, innan Jocke står vid flygplatsen när de landat och bröderna klarat av sitt mission.

Det var väl Chrippa som sa det? Men ja han dödade åtminstone sina "bevis"-brev han skrev i häktet oavsett efter de orden. Det är då säkert. Och det gör allt bara ännu ännu värre (även om det redan var alldeles för illa som det var)
Citera
2024-01-19, 23:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimeTime
Om jag skulle gissa så är papperna från cellen skrivna i rent försvar. Han har tagit de tillfällen som han vet att L kan berätta om för polisen, sen har han ändrat historien så att han är den utsatta och hon är förövaren.
Ja, jag var inne på det tidigare. Det går ju att lyssna på anjos lajv, med det tillrättalagd förhören, uppläggen för att styrka Julias trovärdighet om hur fin Christofer är...

Nu har Jockiboi bett alla sluta dra in Chloe i dramat, barnen ska lämnas utanför...

Jojo, det kom från rätt käft, tänk på baaarnen...det är vad vi flashbackluffare gjort hela tiden...
Citera
2024-01-19, 23:44
Medlem
Citat:
Bilder på blåmärken, inspelningar från en aggressiv förmodligen påtänd C, bild när C trycker steroider framför sitt barn på toa, ljudinspelning på hot om konspiration om uthängningen från C och Jocke. L ger för mig en mycket sansad och trovärdig berättelse och saker stämmer överens med händelseförlopp men också hur våld i nära relationer utspelar sig. Det finns gott om bevis och kommer säkerligen mer. Har du inte sett videon?

" L ger för mig en mycket sansad och trovärdig berättelse"

Tack! Då behöver jag inte höra någonting mer från dig, jag förstår din agenda.
Citera
2024-01-19, 23:45
Medlem
ColaKexs avatar
Efter att ha sett Linneas video så går det ju bara att konstatera en sak. Christoffer Berg är inget annat ett steriodpundande jäkla ärkesvin. Vidrig kvinnosyn, rasist, knarkare och vill uppenbarligen inte spendera tid med sin dotter.

Linnea tar ju till och med Julia i försvar. Tjejen förtjänar fan respekt.

ANJO och JOCKIBOI, skäms ta me fan. Två fullvuxna jättebebisar som ägnat sig åt skolgårdsmobbing och tryckt ned en försvarslös tjej. Stort av er grabbar!
Citera
2024-01-19, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Helt sjukt vad klanen utsatt L för. Och hon visste att det skulle ske, man hörde ju klart och tydligt hur lillebror hotade med att Jocke skulle hänga ut henne och hon svarar något i stil med ”Ska en 40-åring med två barn göra det?”.

Hur fan kan det fortsätta? Vafan ska Christoffer och Anjo säga imorgon? Hur förklarar man att man missbrukar framför sin dotter och beter sig som han gjort mot sin flickvän? Finns ju en anledning till att både J och L skyddat honom - det är så det brukar gå till när kvinnor utsätts för våld i nära relationer.

Och hur kan Jocke tycka det är sjukt att mycket har filmats och spelats in? Tove Moberg fotade och skrev dagbok för att samla in bevis innan hon mördades. Vad ska man annars göra som kvinna när man utsätts för våld av en anabolapumpad narcissist?

Precis! Det är helt sjukt! De borde tamenfan skämmas ihjäl! Klart som fan man samlar in bevis på det som skett för nån gång kan det ju gå riktigt jävla illa och då står man kanske där och ingen tror på en. Mycket hade kunnat hanterats annorlunda men detta var nog det alla behövde se inte minst att lojala Chrippa lovers. Fyfan han kommer aldrig återfå någon respekt.
Citera
2024-01-19, 23:46
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Josephsaids instagram, nu pissar han snett på svenskar i princip för att Chrippa är ett äckel. Åh ska vi gå in i en ny era nu med propaganda om hur mycket bättre invandrare är igen. Tack Chrippa
Undrar vad Danjal tyckte om det utalandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in