2024-01-17, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Det är du som är en jubelidiot. Ryssland kommer aldrig att våga, dom vet att deras land blir aska om dom försöker.

Hela poängen med kärnvapen är att ingen vågar använda dom, varken nato eller Ryssland. Så vi är på ruta 1 där de effektivt nullifierar varandra, tills vi kommer till punkten att nato hamnar i en konflikt med ryssland och ryssen känner sig tvingad till att använda dom vilket så leder till att Sverige blir bombat just för att det är en natomedlem och aktiv part mot Ryssland.

Scenariot är inte svårare än så, eller du kanske tror att Nato kommer lyckas ringa in och isolera Ryssland och spöa dom just enough så de inte ska göra något?
Citera
2024-01-17, 22:31
Avslutad
om vi kommer tillbaka till frågan Tjejer mår för dåligt för att göra lumpen, 7 av 10.

har inte män psykisk ohälsa oxo?
Citera
2024-01-17, 23:41
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Hela poängen med kärnvapen är att ingen vågar använda dom, varken nato eller Ryssland. Så vi är på ruta 1 där de effektivt nullifierar varandra, tills vi kommer till punkten att nato hamnar i en konflikt med ryssland och ryssen känner sig tvingad till att använda dom vilket så leder till att Sverige blir bombat just för att det är en natomedlem och aktiv part mot Ryssland.

Scenariot är inte svårare än så, eller du kanske tror att Nato kommer lyckas ringa in och isolera Ryssland och spöa dom just enough så de inte ska göra något?
Varför skulle rysspulingarna känna sig tvingade att använda kärnvapen? Deras val är:
1. Bomba Sverige och NATO och bli aska själva.
2. Använd inte kärnvapen och deras land överlever.
Utan kärnvapen så har Ryssland inte en endaste janne att besegra NATO.
Citera
2024-01-18, 21:41
Medlem
Citat:
Varför skulle rysspulingarna känna sig tvingade att använda kärnvapen? Deras val är:
1. Bomba Sverige och NATO och bli aska själva.
2. Använd inte kärnvapen och deras land överlever.
Utan kärnvapen så har Ryssland inte en endaste janne att besegra NATO.

Varför ska dom låta sig besegras av nato genom att inte använda kärnvapen?

Använder ryssland kärnvapen är nato aska.

Även om dom själva är aska.
Citera
2024-01-19, 11:47
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Varför ska dom låta sig besegras av nato genom att inte använda kärnvapen?

Använder ryssland kärnvapen är nato aska.

Även om dom själva är aska.
Så dom begår hellre självmord än att se landet besegrat? Tror inte det, har inte hänt ännu och kommer nog inte att hända.
Citera
2024-01-19, 12:00
Medlem
Citat:
Så dom begår hellre självmord än att se landet besegrat? Tror inte det, har inte hänt ännu och kommer nog inte att hända.

Ja. MAD handlar om just självmord.

Vad du tror är tyvärr inte så relevant då du inte är en auktoritet inom ämnet.
Citera
2024-01-19, 12:24
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ja. MAD handlar om just självmord.

Vad du tror är tyvärr inte så relevant då du inte är en auktoritet inom ämnet.
Liksom du då. Jag litar i alla fall mer på mig själv än på dej.
Citera
2024-01-19, 13:35
Medlem
Citat:
Liksom du då. Jag litar i alla fall mer på mig själv än på dej.

Nej tvärtom. Jag tror inget. MAD är en allmänt vedertagen sanning och förstått av människor sen så länge kärrnvapen funnits.

Vad du tror och litar på på betyder som sagt inte så mycket i sammanhanget och geopolitk kommer inte utspela sig efter dina förvirrade teorier.

I din ignorans hejar du på det potentiella kärnvapenanfallet av Sverige och om inte det så förslavandet av Sverige av globalister, men efter att ha läst dina inlägg ett tag så är jag inte förvånad.
Senast redigerad av dalavita 2024-01-19 kl. 13:38.
Citera
2024-01-19, 23:27
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Nej tvärtom. Jag tror inget. MAD är en allmänt vedertagen sanning och förstått av människor sen så länge kärrnvapen funnits.

Vad du tror och litar på på betyder som sagt inte så mycket i sammanhanget och geopolitk kommer inte utspela sig efter dina förvirrade teorier.

I din ignorans hejar du på det potentiella kärnvapenanfallet av Sverige och om inte det så förslavandet av Sverige av globalister, men efter att ha läst dina inlägg ett tag så är jag inte förvånad.
Som jag redan sagt; vad du tror betyder inte ett skit.
Citera
2024-01-20, 13:35
Bannlyst
Citat:

Du är ett bra exempel på Dunning-Kruger. Du vill fortsätta att ha ett system där vanliga människor är slavar åt psykopater med gudskomplex men det är jag som är idioten

Och rysstrollen är patetiska men den där typen kan likväl ha rätt om att Ryssland till slut använder kärnvapen.
Citera
2024-01-20, 15:03
Medlem
Citat:

Jag tror inte. Att tro är för ignoranta människor. Jag säger steg för steg vad som kommer hända enligt MAD-principen. Du är ett utdöende fossil. Dina åsikter här är inte viktiga och du kan inte ens argumentera för dom. Hela din premiss är att ryssen inte skulle våga något mot ett nato som vill förinta dom. Snacka om att ha låg IQ. Du fattar själv inte ens att slutsatsen av dina idiotiska teorier om hur det kommer utspela sig är att Sverige blir fucked oavsett vad...

Det som är viktigt här är att skydda Sverige från psykopater både interna och externa.
Citera
2024-01-20, 22:50
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Jag tror inte. Att tro är för ignoranta människor. Jag säger steg för steg vad som kommer hända enligt MAD-principen. Du är ett utdöende fossil. Dina åsikter här är inte viktiga och du kan inte ens argumentera för dom. Hela din premiss är att ryssen inte skulle våga något mot ett nato som vill förinta dom. Snacka om att ha låg IQ. Du fattar själv inte ens att slutsatsen av dina idiotiska teorier om hur det kommer utspela sig är att Sverige blir fucked oavsett vad...

Det som är viktigt här är att skydda Sverige från psykopater både interna och externa.
Ja ja alla känner till MAD, jag och de flesta andra visste om det innan du var född.
Jag upprepar; vad du tycker och tror är totalt ointressant. Vet inte ens varför du försöker.
Senast redigerad av llundberg57 2024-01-20 kl. 22:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in